Pred leti sem zasledlila podatek, da 80 % ljudi pogugla izdelek, preden se odločijo za nakup. Verjamem, da ta podatek drži še danes – s to razliko, da je verjetno ta odstotek še višji.
In to filozofijo sem tudi sama uporabila pri gradnji svojega spletnega eduBiznisa: naj me stranke najprej spoznajo na spletu.
Tako lahko rečem, da me je približno 94 % mojih strank (kupcev mojih spletnih tečajev, mentorirancev v programih ena na ena, pa tudi vseh, ki so od mene naročili storitve v povezavi s kreiranjem spletnih tečajev) spoznalo na spletu.
To ne pomeni, da so me nujno poguglale (čeprav sem zadnje čase presenečena, koliko oseb do mene pride tudi skozi ta dobri, stari kanal preko strica Googla).
Lahko so me najprej nekje zaznale na socialnih omrežjih.
Morda me jim je celo kdo omenil (tudi kanal od ust do ust je neverjetno dober).
Pomeni pa, da so – preden so se odločile za sodelovanje z mano – dobro preučile, kaj točno lahko pričakujejo od mene, kakšen je moj način dela, kakšna je moja “energija na daljavo” …
Večina vseh strank, ki so kaj kupile od mene, je namreč najprej predelala (ali vsaj preletela) katerega od mojih brezplačnih uvodnih, spoznavnih programov.
Večina se jih je odločila za nakup prav zato, ker so me lahko pred tem “peljale na test”.
Prav zato, ker se zavedam, kako močno zna biti t(ak)o orodje v (online) eduBiznisu – da te tvoje potencialne stranke lahko “preizkusijo”, še preden se zares zavežejo za sodelovanje v višjecenovnem mentorskem programu ali preden investirajo 100 (ali kaj več) evrov za tvoj nižjecenovni (spletni) tečaj ali delavnico, sem pripravila paket programov, ki so bili do sedaj na voljo zgolj v mojem članskem programu (za mesečno članarino).
Tokrat sem ga zapakirala v klasičen spletni tečaj – torej kupiš in ti ostane na voljo, dokler je program živ in aktualen. Tako si res lahko zagotoviš, da imaš dovolj časa, da izdelaš lasten promo online program. In se celo vrneš večkrat nazaj – ko, na primer, kdaj kasneje gradiš novega..
Torej, pripravila sem paket, ki vsebuje:
- mini spletni tečaj (mini pomeni, da ga opraviš v nekaj dneh ali v enem mesecu z manj kot 3-urami vložka dela na teden), kako vsebinsko in tehnično zasnovati tak spoznavni online program, ki ti prinaša nove stranke
- spletni tečaj TeHnostavno snemanje in video editiranje, ki te popelje skozi proces snemanja takega programa – tudi ta program je v resnici kratek in predstavlja trening, vajo, kako snemati kar koli, kar potrebujemo v edu(kacijskem)Biznisu.
In ker je tak online promo program – če želimo biti učinkoviti in strateški – potrebno temeljiti na trdnih osnovah online biznisa, sem dodala še en mini spletni tečaj (no, bolj coaching program), v katerem te vodim skozi raziskovanje tega, kaj želiš v svojem online eduBiznisu delati, komu pomagati, na kak način delovati … Torej coaching program, ki ti pomaga postaviti temelje tvojega online biznisa.
Ta paket vseh treh programov ti bo pomagal, da postaviš:
trdne temelje svojega online biznisa
zgradiš svoj spoznavni online program in začneš pridobivati (prve) stranke online – tudi če zaenkrat še vedno delaš samo klasične programe ali celo če še nimaš nobenih (spletnih) programov
zbildaš svojo digitalno mišico za snemanje in pripravo video gradiv (pa naj bojo to video lekcije za spletne tečaje ali samo video vsebine za socialna omrežja);
Celoten paket, ki vključuje
- spletni tečaj TeHnostavno snemanje in video editiranje v vrednosti 120 €
- in pa dva mesečna izziva iz članskega programa, ki bi ti bila sicer v članskem programu na voljo za 33 € na mesec – sedaj pa dobiš trajen dostop do njiju (trajen = dokler je program živ in aktualen, vsekakor pa najmanj za eno leto od dneva nakupa)
je na voljo za 199,00 € (končna cena za plačilo, saj nisem zavezanka za DDV).
Ponudba velja za naročila, oddana do 10. junija 2024 do 23:59.
Svoje naročilo lahko oddaš tukaj:
Naroči paket programov Postavi temelje in posnemi promo online program
Ne izpusti iz rok te enkratne priložnosti, da (končno) sistematizirano začneš koristiti online orodja za to, da te stranke lahko spoznajo kar na spletu.