Kako zastaviti svojo eduBiznis strategijo?

V temle ePredavanju vam predstavim en model, ki vam lahko služi kot ogrodje, ko postavljate svojo eduBiznis strategijo: kaj komu “servirati” v danem trenutku. In nekaj idej, kakšen format spletnega izobraževanja je primeren v katerem od “momentov”.

Za inspiracijo mi je služil model “5 moments of learning need”.


Članek se nadaljuje spodaj …


Skok na posamezen del – za hitrejše iskanje, če poslušaš ponovno:

  • O novo: 6:36
  • O vedeti: 9:59
  • O narediti: 15:11
  • O suportu: 20:36
  • K(d)aj prodajamo: 25:02
  • Marketing in prodaja: 32:21
  • Napaka 1: prezgodaj prodajamo: 37:04
  • Napaka 2: nudimo suport brez predznanja: 39:52
  • Cilj: oblikovati učno in nakupno pot: 42:58
  • Kdo ti lahko pomaga v kateri fazi: 45:18

Celoten prispevek je na voljo v obliki ePredavanja

Namig: na Youtube-u lahko posnetek tudi predvajaš hitreje. 😁