V temle ePredavanju vam predstavim en model, ki vam lahko služi kot ogrodje, ko postavljate svojo eduBiznis strategijo: kaj komu “servirati” v danem trenutku. In nekaj idej, kakšen format spletnega izobraževanja je primeren v katerem od “momentov”.
Za inspiracijo mi je služil model “5 moments of learning need”.
Članek se nadaljuje spodaj …
Kako te lahko podprem pri izgradnji spletnega tečaja, morda pri vzpostavitvi kar celega spletnega eduBiznisa ali “samo” pri pripravi enkratnega izobraževalnega projekta?

Skok na posamezen del – za hitrejše iskanje, če poslušaš ponovno:
- O novo: 6:36
- O vedeti: 9:59
- O narediti: 15:11
- O suportu: 20:36
- K(d)aj prodajamo: 25:02
- Marketing in prodaja: 32:21
- Napaka 1: prezgodaj prodajamo: 37:04
- Napaka 2: nudimo suport brez predznanja: 39:52
- Cilj: oblikovati učno in nakupno pot: 42:58
- Kdo ti lahko pomaga v kateri fazi: 45:18
Celoten prispevek je na voljo v obliki ePredavanja
Namig: na Youtube-u lahko posnetek tudi predvajaš hitreje. 😁