Izziv, ki ga trenutno vidim na trgu, je, da se izobraževalcem, coachem, mentorjem ponuja rešitev: naredi nizkocenoven program (članski program, spletni tečaj) ali pa visokocenoven (običajno to pomeni – voden) program.
Torej se jih postavi v pozicijo: izbiraj eno ali izbiraj drugo.
(Bodoči) spletni edukatorji pa običajno niti ne vejo, kaj potrebujejo. Še manj pa – kaj potrebujejo njihovi udeležnci. In se pač odločijo za eno stvar »po filingu« … ali po tem, kdo jih je bolj uspešno prepričal v izbiro …
Vendar pa vam NI potrebno več izbirati ali-ali. Kočno lahko odvržete breme odločitve, ali ste izbrali prav.
Vedeti morate namreč, da …
Članek se nadaljuje spodaj …
Kako te lahko podprem pri izgradnji spletnega tečaja, morda pri vzpostavitvi kar celega spletnega eduBiznisa ali “samo” pri pripravi enkratnega izobraževalnega projekta?

– se spletne izobraževalne programe (in iz tega izhajajoča prodajna ponudba) gradi na podlagi potreb vaših udeležencev (in ne samo na podlagi tega, kaj je moderno)
– ima vsak tip produkta svojo vlogo v vašem izobraževalnem biznisu in zato izbira ali-ali ni vedno pametna
– s tem ko se osredotočite zgolj na en tip produkta, morda izgubljate potencial pri prodaji (ali »samo« optimizaciji vašega biznisa).
Izdelava strategije digitalizacije izobraževalne ponudbe je individualno delo, zato jo delamo samo v individualnem mentorstvu oz. pri sodelovanju ena na ena.
Če čutiš, da je to nekaj, kar ti manjka v tvojem izobraževalnem/coaching (edu)biznisu, pridi na brezplačen pogovor, da vidiš, kako se tega lahko lotiva skupaj.
Potem bo tvoj spletni (del) izobraževalni biznis dejansko optimiziran, ti pa boš imel jasno vizijo, kam greš, in strategijo, kaj ponujaš.