Ja, definitivno je prva stvar, na katero pomisli marsikateri (edu)podjetnik, da lahko s spletnim tečajem v svoj repertor ponudbe izdelkov in storitev doda še en izdelek. In to tak, ki ne zahteva nobenega dodatnega časovnega vložka, po tem ko ga prodaš.
Torej, nov produkt in nov vir prihodka (še zlasti, ko mogoče nimaš razpisanih kakšnih delavnic v živo) je definitvno en razlog.
Bi pa vseeno spomnila še na 5 (ja, PET) drugih poslovnih (ali pa lahko celo rečem kar poslovno – življenjskih priložnosti), ki jih prinašajo posneti spletni tečaji. Vsi primeri so iz moje prakse pri delu z različnimi podjetnicami.
1. Dopolnitev klasični delavnici
Ali vedno znova ponavljaš iste (teoretične) zadeve? Ni treba. Lahko posnameš in olajšaš oz. celo izboljšaš učno izkušnjo za svoje udeležence. Oni si lahko poslušajo zadeve, ko njim ustreza. Ti pa lahko bodisi skrajšaš čas na (e)Delavnicah v živo ali pa delavnice izkoristiš bolje za praktično delo.
2. Spletni tečaj kot del članstva
V članske programe prihajajo ljudje z različnim (pred)znanjem. In kaj je bolje kot vse takoj “dati na isti imenovalec”. S pomočjo (krajšega) spletnega tečaja lahko tako vsi najprej predelajo osnove oz. jih lahko tja usmeriš (in ne rabiš ponavljati), ko vidiš, da nekomu manjka kak kos sestavljanke.
3. Spletni tečaj, da si odpreš vrata do individualnega (vičjecenovnega) coachinga
Ni lažjega načina, kot da te stranke najprej spoznajo skozi nižjecenoven spletni tečaj (v katerega ti ne rabiš vlagati časa, enkrat ko je narejen). In nato nadalujejo s tabo v individualnem coachingu ali mentorstvu.
4. Spletni tečaj, da izvajaš vodene izvedbe bolj svobodno
Podjetnica, ki sicer izvaja klasične izvedbe (delavnice) se je odločila, da osnovne vsebine posname. Ona pa je nato na Zoom klicih/delavnicah na voljo za mentorstvo, usmeritve in povratne informacije.
5. Spletni tečaj kot dopolnitev mentorstva ena na ena
No, tale ja pa kar moj primer. Ko delam s strankami ena na ena, si prihranim čas tako, da moje stranke usmerim v svoje posnete spletne tečaje. Kratke, prav za samostojno učenje, posnete video lekcije so vedno boljša izbira, kot pa da stranka brska po dolgem Zoom posnetku (posnetek mentorskega klica) in gleda Zoom posnetke, ki so itak vedno slabše kvalitete, kot pa če zadevo posnamemo z za to namenjenim programom.
No, katero opcijo bi izbral ti?