Velikokrat vidim, da izobraževalci, coachi, mentorji … v želji, da bi nekaj naredili online in si olajšali svoj eduBiznis ali morda pridobili nove stranke, naredijo produkt, ki »jim prvi pade na pamet« ali nekaj, kar so videli, da deluje pri nekom drugem.
Ali pa – zlasti ko prvi produkt ne deluje (beri: se ne prodaja dobro), naštancajo še enega, dva, tri … nove.
Vendar pa je pomembno vedeti, da izdelava spletnega izobraževalnega produkta ni stvar navdiha. V resnici ni niti stvar prodaje, poslovne strategije, marketinga.
Usklajena mora biti z učnimi potrebami naše stranke!
S pravim programom ob pravem učnem trenutku smo uspešnejši v prodaji oz. pri rezultatih naših udeležencev, saj udeležencu v pravem momentu (njegovih učnih potreb) ponudimo ustrezno globok, dolg in izvedbeno primeren format.
S tem pa smo potem bolj uspešni pri prodaji pa tudi pri rezultatih naših udeležencev – saj dobijo tisto, kar potrebujejo.
Članek se nadaljuje spodaj …
Kako te lahko podprem pri izgradnji spletnega tečaja, morda pri vzpostavitvi kar celega spletnega eduBiznisa ali “samo” pri pripravi enkratnega izobraževalnega projekta?

Da to dosežemo, je potrebna strategija izobraževalne ponudbe. Torej, potrebno je narediti premik iz razmišljanja (samo) o biznisu v razmišljanje, kaj potrebuje udeleženec. Strategijo delamo celostno – vse od vhodnega (morda celo brezplačnega) programa do konca – kako bomo peljali našega udeleženca do rešitve.
Druga stvar pri digitalizaciji izobraževalne ponudbe je, kateri format je najustreznejši glede na posamezen korak v strategiji. Format mora biti seveda dodatno usklajen tudi z nami, našim biznisom, našimi preferencami …
Predvsem pa je pomembno se zavedati: strategija ni ena! Ne gre za »one-size-fits-all«! Enostavno nekaj, kar deluje pri kolegici izobraževalki/ mentorici/ coachinji/ terapevtki/ izobraževalni trenerki …, ne bo nujno delovalo zame in moje stranke/udeležence.
Izdelava strategije digitalizacije izobraževalne ponudbe je individualno delo, zato jo delamo samo v individualnem mentorstvu oz. pri sodelovanju ena na ena.
Če čutiš, da je to nekaj, kar ti manjka v tvojem izobraževalnem/coaching (edu)biznisu, pridi na brezplačen pogovor, da vidiš, kako se tega lahko lotiva skupaj.
Potem bojo vse stvari lahkotnejše in jasnejše, saj boš točno vedel, kaj moraš narediti in kdaj komu kaj ponuditi.