Serija 3 minutnih videov na temo “tipične napake v spletnih tečajih” ti da vpogled v različne aspekte v spletnih tečajih, ki jih je fino upoštevati, da narediš čim bolj kvaliteten spletni tečaj ter čim boljšo učno (uporabniško) izkušnjo
Opomba: serija se trenutno še dopolnjuje
Članek se nadaljuje spodaj …
Oglej si kratke, 3-minutne videe
Klikni na posamezen video, da si ga ogledaš






Tipična napaka v spletnih tečajih: ni aktivnosti oz. niso oblikovane v učno (pre)izkušnjo
Aktivnost v spletnem tečaju ni samo to, da pokažete, kaj je treba (znati) narediti, temveč, da oblikujete tako (pre)izkušnjo, da udeleženci to dejansko lahko tudi storijo … upam, da je razumljivo. Bom vesela kakega komentarja, mogoče konkretnega primera – da ga preverimo skupaj …
Tipična napaka v spletnih tečajih: slaba zasnova programa
Dobra spletna učna (in uporabniška) izkušnja pomeni tudi to, da smotrno uravnovesimo in razporedimo vsebino, aktivnosti in druge učne vire
Tipična napaka v spletnih tečajih: ni vizualizacije, je nekvalitetna ali pa ne podpre vsebine
Spletni tečaji so vizualni medij. Omogočajo mnogo več kot omogočajo papir in črke. Ter več kot omogoča avdio prenos. Ključni element dobre spletne izkušnje je torej tudi vizualizacija. Po domače – vsa slikovna gradiva, video demonstracije (prikazi) ter tudi razni pripisi in elementi (puščice, zameglitve, pripisi …). Potrudite se in jih uporabite, saj velikokrat nadomeščajo ali podprejo to, kar se “izgubi pri poučevanju na daljavo”.