Brezplačni online programi (na primer v obliki posnetih spletnij tečajev ali eDelavnic v živo preko Zooma) so lahko dobro orodje za promocijo in pridobivanje novih strank.
Vendar ali res delujejo?
Kdaj delujejo? Zakaj oz. kdaj ne delujejo?
Kako sploh delujejo?
Kako se jih lotiti?
Nekaj inspiracije iz moje prakse.
Članek se nadaljuje spodaj …
- 06:17 Prvi tip brezplačnika: sodelovanje z drugimi
- 14:09 Drugi tip brezplačnika: posnet online program
- 24:58 Tretji tip brezplačnika: eDelavnica v živo (preko Zooma)
- 35:40 Kako kreirati promo online programe
Celoten prispevek je na voljo v obliki avdio posnetka na podcastu
Klikni na mojo fotko (ali znak za predvajanje), da začneš s poslušanjem. Na posamezen del posnetka lahko skočiš tako, da klikneš kjer koli na časovnici predvajanja.
Oziroma klikni na naslov, da se ti odpre v Spotify-ju, kjer lahko posnetek preneseš tudi za poslušanje off-line (brez interneta).