fbpx

Celo(s)tna podpora od ponudbe in izdelave do promocije in spletne prodaje tvojih online programov

Si eduPodjetnik in prodajaš svoj know how (bodisi je izobraževanje/coaching tvoj glavni biznis ali pa to delaš poleg drugih storitev in produktov ali pa bi s tem rad šele začel)?

In bi to rad počel s pomočjo spletnih izobraževalnih programov in sodobne eduMarketing tehnologije?

🔹 Da bo tako tvoje znanje oz. podpora tvoji ciljni skupini dostopnejša (lokacijsko in časovno).

🔹 Da si malce razbremeniš urnik (svobodno izbiraš lokacijo in čas dela).

🔹 Da morda ustvariš digitalne produkte in s tem dodatne dohodke.

🔹 Ali da enostavno izkoristiš prednosti sodobne izobraževalne in eduMarketing tehnologije.

A vse te (na prvi pogled) tehnične stvari morajo res imeti glavo in rep (beri: vzpostaviti je potrebno smiseln sistem), da sploh stojijo in delujejo. Predvsem pa, da nam ne naložijo več dodatnega dela, kot pa bi nam lahko prinesle optimizacije in koristi.

Prav zato sem (po več letih dela z eduPodjetniki) odprla nov spletni program. V bistvu je več kot spletni program, je tak mali inkubator, prostor za (z)druženje eduPodjetnikov. Zato sem ga poimenovala Spletni hub za eduPodjetnike.

Hub [izgovorjava: hab] ima sicer več različnih pomenov:

  • v angleškem jeziku pomeni središče kolesa, torej središče dogajanja
  • v računalniškem svetu je to napravica, ki povezuje več računalnikov skupaj
  • v poslovnem svetu pa se hub pogosto uporablja za poimenovanje različnih interesnih (z)druženj.

Prav to si želim ponuditi tudi tebi: osrednji prostor, kjer dobiš znanje, podporo in (z)druženje s področja sodobnega eduPodjetništva.

Spletni hub te podpre na celotni poti od oblikovanja tvoje ponudbe do kreiranja digitalnih produktov, tehničnega znanja … pa do načrtovanja in izvedbe izobraževalno – prodajnih kampanj.

Vse, kar sem v preteklih letih delila zgolj s svojimi strankami v individualnem mentorstvu, sem sedaj vključila v (mesečni) članski program Spletni hub za eduPodjetnike.

Da bo dostopno (časovno in cenovno) vsem, ki že imate svoje online programe ali če bi v ta svet šele radi vstopili: da boš končno izKoristil sodobna orodja – smotrno in TeHnostavno.

Ja, res je, spletni tečaji (in drugi formati spletnega izobraževanja) terjajo čas za začetno izdelavo (oz. pripravo), zahtevajo polno nekih te(hni)čnih veščin. Poleg tega pa terjajo tudi poznavanje online sveta oz. online biznisa, da jih lahko uspešno promoviramo, prodajamo in dostavimo preko spleta.

Od leta 2018, odkar skozi ta proces vodim eduPodjetnike (torej osebe, ki delujejo na trgu in svoje programe tudi prodajajo), je večina eduPodjetnikov do mene prišla v želji, da bi zgradili spletni tečaj. A sem ugotovila, da večini eduPodjetnikov v resnici ne manjka (samo) tehnično znanje, kako se posneti in urejati video vsebine.

Večini za uspešno, predvsem pa tehnično enostavno (TeHnostavno) kreiranje in upravljanje spletnih tečajev manjkajo veščine, znanja in razumevanje ONLINE edu(kacijskega)biznisa – ter vzpostavljeni procesi. Vse od tega, kako oblikovati svojo SPLETNO izobraževalno ponudbo (za promocijo in prodajo), do (seveda) tega, kako jo pripraviti in izvesti (ali posneti) v SPLETNI obliki do tega kako spretno promovirati, prodajati in upravljati vse zadeve SPLETNO.

Nekateri temu rečejo: kako delati te(hni)čne stvari. Jaz temu rečem: kako spRetno p(r)odajati znanje spLetno!

Do mene je namreč začelo prihajati vse več eduPodjetnikov, ki že imajo neko vrsto online programov (spletni tečaji za samostojno učenje, Zoom eDelavnice, skupinski online coaching/mentorski programi, članstva …) pa obtičijo nekje na poti – se ne znajdejo, kaj naj s temi spletnimi programi počnejo (kako naj se strateško lotijo promocije, kako izkoristijo online orodja za promocijo in prodajo) ali pa so se znašli v začaranem krogu, kjer se več časa ukvarjajo s tehnologijo in tehničnimi sistemi, kot pa s promocijo, prodajo in izvajanjem programov.

Ker ni dovolj samo to, da zgradimo online program, ampak je pomembno, da vzpostavimo CELO(s)TEN SPLETNI eduBiznis, kjer bojo zadeve (od kreiranja do promoviranja ter menedžiranja in prodaje preko spleta) medseboj povezane in smiselno delovale kot celota. Naše izbrane platforme in orodja pa nas pri tem “samo” podprli še z izvedbene plati.

Od pametnega kreiranja … do lahkotnega promoviranja in TeHnostavnega menedžiranja online programov

V vseh teh letih, odkar delam spletne tečaje (nekje od leta 2003 za hobi, kasneje za manjše EU projekte, nato od 2010 v korporativni eLearning industriji in od 2018 v lastnem eduBiznisu) sem se naučila pomembno lekcijo: spend time to save time – investiraj čas, da ga lahko (na dolgi) rok prihraniš! Vse, kar delaš, delaj pametno – pa ti bo služilo (tudi dobesedno) na dolgi rok. Verjamem v moč premišljenega kreiranja online programov in smotrnega vzpostavljanja online sistemov: če svoje sisteme zastaviš pametno, so lahko vse stvari, ki jih narediš (od kreiranja do promoviranja online programov) na voljo (vedno novim) množicam ljudi in delujejo tudi več let – ne da bi sam rabil dodatno investirati čas v izvedbo.

Samo da zgradimo, še ne pomeni, da bojo prišli …

Hkrati pa je za uspešen online eduBiznis pomembno še nekaj (kar je sicer pomembno za vsak biznis): promocija oz. marketing in (spletna) prodaja!

Z izzivom promocije izobraževalnih programov sem se sama prvič srečala leta 2004, ko sem se v svoji prvi “full-time” službi znašla v prodaji izobraževalnega založništva, kjer sem promovirala seminarje za učitelje. In se (takrat še študentka pedagogike brez kakršnih marketinških in prodajnih spretnosti) spomnim frustracije v stilu “a zdaj bom pa kot tisti tečni akviziterji“.

A da bomo “tečen” marketing spremenili v “utečen” marketing, tak, ki “teče brez problema” – ki je pisan na kožo nam, eduPodjetnikom, potrebujemo drugačen marketing – marketing, specializiran za promocijo (spletnih) izobraževanj – to je eduMarketing!

Kot rečeno, sama sem 2004 začela svojo pot iskanja svojega (z mano usklajenega) procesa marketinga in promocije izobraževalnih programov.

Kasneje sem s podobnim delom nadaljevala v (EU) projektih, ki sem jih vodila znotraj manjše izobraževalne organizacije. S promocijo spletnih izobraževalnih programov pa (v celoti na daljavo) nadaljevala tudi v korporativni službi. In vedno znova ugotavljala, da samo to, da zgradimo, še ne pomeni, da bojo prišli (četudi je brezplačno).

Tako sem v dvajsetih letih dela v promociji (spletnih) izobraževanj našla tudi svoj način, s katerim mi je promocija tako lahkotna, kot mi je lahkotno samo poučevanje. Upravljanje spletnih programov in delo na daljavo pa vedno znova v navdihujoč izziv – kako lahko še bolj učinkovito naredim stvari s pomočjo tehnologije in tako optimiziram svoj čas, svoj eduBiznis pa tudi podporo udeležencem v mojih programih.

In to magijo pametnega kreiranja online programov, lahkotnega promoviranja in TeHnostavnega upravljanja na daljavo si želim, da odkriješ tudi sam.

Jaz ti dam o(g)rodja, ti pa z njihovo pomočjo odkriješ svojo pot in načine, usklajene s tabo.

Tako te vabim na pot, na kateri (se) tudi ti lahko

naučiš narediti kakršen koli spletni izobraževalni program (spletni tečaj, Zoom eDelavnice, online coaching programe, članske programe) – da bo zate TeHnostavno in za udeležence izobraževalno učinkovit

postaviš sisteme za promocijo in prodajo (ter tako točno veš, kaj je vsebina za promocijo in kaj je tisto, kar prodajaš ter komu to prodajaš) – da bosta promocija in prodaja tako lahkotni, kot ti je lahkotno podajanje znanja

spoznaš učne platforme (spletne učilnice, Zoom) in jih znaš “v nulo” izkoristiti za svoje promocijske in proda(j)ne programe – da bojo tvoji programi tudi na daljavo ravno tako učinkoviti in zanimivi, kot da bi bili v živo

lahkotno kreiraš objave za socialna omrežja, predstavitvene spletne strani (landing strani), email kampanje in vse druge (na prvi pogled te(hni)čne zadeve, ki so sestavni del online eduBiznisa) – ker boš imel sistem, kaj, kdaj, kako narediti, ter veščine, da to narediš sam (oz. da pripraviš tako, da lahko izvedbeni del oddela nekdo drug zate)

Da bo svet online eduBiznisa dostopnejši …

Do sedaj je moje delo temeljilo na nekaj tedenskem individualnem mentorstvu in (prav tako nekaj tedenskem) spletnem tečaju (Spletni edukator). Vendar pa sem ugotovila, da za (po)polno opolnomočenje sodobnih (online) eduPodjetnikov potrebujem drugačen in bolj trajen suport. Po vrhu vsega si želim, da je ta suport tako cenoveno in časovno dostopen, da si ga lahko privošči (cenovno, predvsem pa časovno) vsak podjetnik, ki p(r)odaja svoj know how.

Razvila sem članski program Spletni hub za eduPodjetnike

Vstopi v spletni hub in skozi skrbno načrtovane aktivnosti počasi delaj na svojem online eduBiznisu: izgrajuj programe, poskrbi za promocijo ter izvajaj prodajne aktivnosti – v zaporedju, kot je potrebno, da prideš od izdelanega spletnega programa do vpisanih udeležencev.

Članski program: tvoja individualizirana a načrtovana pot

Članski program Spletni hub za eduPodjetnike je prostor, sestavljen iz več oddelkov (online programov) z različno vsebino. Tako, kot bi stopil v knjižnico. A s to razliko, da je pot med oddelki/online programi skrbno načrtovana prav zate.

Vsebina/programi Spletnega huba se nahajajo na profesionalni LMS platformi, ki omogoča prijetno in enostavno uporabniško izkušnjo. Dostopno tudi na telefonu (z internet povezavo).

Osnovna pot v Spletnem hubu za eduPodjetnike je zgrajena iz treh faz: štartna faza, v kateri lahko v dobrem mesecu postaviš temelje svojega online eduBiznisa in skreiraš vse za lansiranje online programa. Nato sledi promo -prodajna faza, v kateri v nekaj mesecih lahko postaviš vse promocijske in prodajne aktivnosti. Nato sledi faza “digitalne lahkotnosti”, ko krepiš svoje digitalne veščine, da te še bolje podprejo pri kreiranju, promoviranju in prodajnih aktivnosti oz. da optimiziraš in nadgrajuješ procese od promocije do prodaje ter moderiranja (vodenja) programov. Ves čas pa ti je na voljo seveda moj suport.

Kako deluje Spletni hub za eduPodjetnike: spoznaj pot, po kateri te popeljem skozi vse tri faze (če raje bereš, pa v nadaljevanju faze predstavim še v pisni obliki):

👩‍🏫 Štartna faza: faza kreiranja online programov in postavljanje temeljev svojega online eduBiznisa

Ta faza postavlja temelje in priporočam, da jo opraviš takoj na začetku (in četudi že delaš online programe). Traja dober mesec ali dva in je sestavljena iz:

  • ePredavanja, v katerem spoznaš proces od oblikovanja ponudbe do spletne prodaje, ter narediš inventuro pri sebi, kaj je tisto, kjer imaš morda več izzivov in primanjkljajev in želiš več suporta
  • Spletnega tečaja Spletni edukator, ki predstavlja temelj kreiranja spletnih tečajev (pa Zoom eDelavnic, online coaching programov in članstev) – z njegovo pomočjo pridobiš osnovne digitalne veščine kreiranja ter osnove upravljanja online programov na daljavo ter postaneš prijatelj s snemanjem. Predvsem pa – z njegovo pomočjo skreiraš svoj (prvi, nov ali prenovljen) online program do faze, primerne za lansiranje programa.
  • Mini online coaching programa: v njem te skozi različne modele in (coaching) vprašanja popeljem, da si razjasniš, kaj je tisto, kar želiš delati, kako želiš delati, za koga in na kakšen način to želiš delati. To so stvari, ki ti dajo podlago, da vsi nadaljnji procesi, skozi katere greš v fazi promocije, prodaje in bildanja digitalnih veščin, stojijo na trdnih temeljih in da so nadaljnji procesi (promocija, prodaja, delo s platformami) enostavne in smiselno (iz)koriščene.

📣 Faza rasti: promocijsko – prodajna faza, v kateri vzpostavljaš temelje lahkotne promocije preko spleta in TeHnostavne spletne prodaje

V tej fazi te popeljem skozi procese, ki postavijo temelje tvoji promociji in prodaji. Popeljem te skozi proces oblikovanja različnih promocijskih in prodajnih aktivnosti ter poskrbim, da izbereš in vzpostaviš vse potrebne platforme in orodja, ki te bojo podprla pri tem. Poanta te faze je, da čim prej (po štartni fazi, v kateri si pripravil vse za lansiranje programa) začneš s promocijsko – prodajnimi aktivnostmi. Hitrost vzpostavitve je sicer odvisna od tebe in tvojega razpoložljivega časa (ter tega, kaj že imaš vzpostavljeno). Potreben pa je tudi čas, da se stvari v praksi sploh lahko preizkusijo, zato ta faza običajno traja približno 5 mesecev.

💻 Faza digitalne lahkotnosti: krepimo digitalne veščine in nadgrajujemo naš online eduBiznis

Ko imaš postavljene vse temeljne procese in si jih v fazi rasti (vsaj) enkrat tudi tudi pre-izkusil, začnemo delati na TeHnostavnosti in lahkotnosti ter izboljšavah. Krepimo digitalne veščine, nadgrajujemo sisteme, sledimo posodobitvam platform in stalno po malem izboljšujemo naš spletni eduBiznis.

Potek promo – prodajne faze in faze digitalne lahkotnosti

V obeh fazah so aktivnosti razporejene mesečno (vsak mesec en izziv in 2 eDelavnici):

  • mesečni izzivi (vsak mesec se ti odpre en izziv; v kolikor kupiš dostop za npr. 3 mesece, se ti lahko odprejo izzivi za 3 mesece itd.): vsi koraki grajenja online eduBiznisa so oblikovani kot mesečni izziv, kjer skozi 4 tedne delaš počasi (cca. 2 do 4 ure na teden -> vsebina + delo skupaj) na eni od aktivnosti v svojem online eduBiznisu ter tako postavljaš svoje sisteme za promocijo in prodajo na svoje mesto ter nadgrajuješ svoje digitalne veščine spretnega p(r)odajanja znanja spletno
  • mesečna eDelavnica v živo: vsak mesec (predvidoma) drugi in tretji četrtek v mesecu (od 13.00 do 14.30) praktično, v živo, vadimo katero od bolj tehničnih, digitalnih zadev – pa naj bo to snemanje, urejanje, Zoomanje, morda upravljanje spletnih učilnic …

🤝 Osebni SUPORT

S pomočjo SUPORTNE vsebine in mojega osebnega suporta pa so ti ves čas pri roki nasveti, usmeritve in podpora, da veš, da greš v pravi smeri in da ukrotimo sproti tudi vse tehnične stvari. Kot podpora so ti na voljo:

  • video knjižnica: prostor/repozitorij z eGradivi in video vodiči na naprednejše, bolj specializirane teme, ki se pojavijo pri kreiranju video vsebin, Zoomanju, moderiranju/vodenju online programov ter upravljanju promocije in prodaje preko spleta (da ne brskaš med ustreznimi video vodiči, sem v spletni skupnosti vedno na voljo, da vprašaš in te usmerim ali celo posnamem nov video vodič)
  • spletna skupnost: prostor, kjer lahko zastaviš svoja vprašanja 24 ur na dan -> gre za poseben prostor znotraj spletne akademije (ne Facebook skupina), zato ti je na voljo tudi več zasebnosti (več anonimnosti)
  • pogovorne ure v živo: ker razumem, da gradiš lasten eduBiznis, pri čemer morda želiš več zasebnosti, sem ti za vsak mesečni izziv (torej, predvidoma enkrat na mesec) na voljo v živo za kratko osebno/individualno svetovanje na pogovornih urah – za usmeritve, pregled aktivnosti, na katerih delaš …

Glavne tri prednosti članskega programa:

  1. časovno dostopno: vsebina (no, znanje in podpora) ti je na voljo v manjših dozah skozi daljše časovno obdobje; namesto npr. 3-mesečnega intenzivnega programa (kot sem jih delala v preteklosti), lahko tempo prilagodiš sebi
  2. finančno dostopno: namesto enkratnega večjega finančnega vložka v program, lahko plačuješ mesečne zneske; filozofija pa je preprosta: ko imaš plačano članarino, imaš dostop; v kolikor želiš program predelovati hitreje, lahko naročiš vpis za več mesecev hkrati (namig: pri vpisu za 3 ali 4 mesece skupaj, trenutno ponujam bonus v obliki dodatnega individualne svetovanja).
  3. moj oseben suport: nekaj, česar v preteklosti nisem mogla zagotoviti ob nakupu nižjecenovnih programov oz. v nekajmesečnih programih nisem mogla nuditi dlje kot za obdobje programa (ali pa bi, na drugi strani, to vodilo v moje fizično in finančno izčrpavanje), pa je prav gotovo oseben suport. Kar tri oblike suporta so ti na voljo v Spletnem hubu vsak mesec:
    1. mesečne Zoom eDelavnice v živo (več v nadaljevanju)
    2. spletna skupnost (poseben del akademije, ne skupina na soc. omrežjih), v kateri lahko 24 ur na dan zastaviš vprašanje in te usmerim dalje
    3. za še več zasebnosti pri predelovanju “biznis zadev” – enkrat mesečno kratek INDIVIDUALEN posvet na pogovornih uricah

Tako boš s pomočjo Spletnega huba za eduPodjetnike lahko

🏆 pripravil izobraževalno ponudbo – za promocijo in prodajo in vsak trenutek točno vedel, čemu je katera od tvojih aktivnosti na spletu namenjena in kaj je njen smisel (nič več: “Kaj pa bi danes objavil?” in “Ah, (za)kaj se jaz to grem?!”

🏆 oblikoval različne vrste online programov, ki izobraževalno učinkovito podprejo tvojo stranko, v najbolj primerni spletni obliki zanjo in zate

🏆 lahkotno in TeHnostavno kreiral (snemal in urejal) digitalne produkte za svoje spletne izobraževalne programe in za promocijske namene (pa še za kaj drugega)

🏆 dobro izKoristil svoje učne platforme, da bojo služile tako dobri spletni učni/uporabniški izkušnji za tvoje udeležence (stranke) kot tudi tebi olajšale številne promocijske, prodajne in administrativne procese

🏆 izdelal svoj sistem nastopa na socialnih omrežjih (in bojo objave in pojavnost na spletu postale tako lahkotne, kot je lahkotno to, kar sicer počneš – coachaš, mentoriraš, izobražuješ, svetuješ) ter vzpostavil sistem pridobivanja novih kontaktov

🏆 s pomočjo svojih sistemov in platform (ki jih morda celo že imaš in že plačuješ) suvereno izvajal online prodajne kampanje in skrbel za dodelan prodajni proces

Moj moto: cenovna in časovna dostopnost

Tovrsten suport sem do sedaj nudila le v okviru individualnega mentorstva (od 120 € na srečanje). S pomočjo posnetih vsebin in s tem večjo dostopnostjo do strank, pa lahko to ponudim po res dostopni ceni 43 € na mesec – in, ja, v to ceno je že vključena tudi osebna podpora in individualen suport.

Z implementacijo rešitev, ki ti prihranijo čas in/ali pripeljejo nove (potencialne) stranke, se ti znesek mesečne članarine lahko povrne v kratkem času. 😉

Te skrbi, da so te “online zadeve” preveč neosebne in da ne boš napredoval, kot bi si želel?

Ni panike! V Spletnem hubu za eduPodjetnike sem ves čas na voljo za suport:
– bodisi v pisni obliki v spletni skupnosti
– enkrat mesečno osebno, v živo na kratkih pogovornih urah, kjer skupaj lahko pogledava bolj individualne zadeve ali pa te “samo” usmerim, kje začeti, kako nadaljevati
– poleg tega vse te(hni)čne zadeve, ki potrebujejo več prakse in vaje, treniramo skupaj – dvakrat mesečno na Zoom eDelavnicah v živo

Te skrbi, ali boš zares delal?

Jap, žal program ne deluje (ne prinaša rezultatov), če ga ti ne preDeluješ.

Moji programi (kot so ti na voljo in kakršne učim delati tudi tebe) so praktični in interAktivni. To pomeni, da so zasnovani tako, da ne le podajajo vsebino, pač pa te skozi aktivnosti vodijo, da delaš NA svojem online eduBiznisu.

To pomeni, da je vse, kar je potrebno, to, da si vzameš 3 do 4 ure časa na teden (ali 6 do 8 ur na dva tedna), da prideš v Spletni hub, pregledaš vsebino tistega tedna/meseca in opraviš zastavljene aktivnosti. Aktivnosti so že del tvojega napredka v tvojem online eduBiznisu. Po domače: vse, kar delaš, TAKOJ prinaša rezultate v tvojem eduBiznisu (bodisi delaš na izgradnji oz. izvedbi programa, na promociji ali pa prodajnih aktivnostih).

Za še dodatno “varnost”

Iz spletnega huba lahko kadar koli po potrebi tudi (začasno) izstopiš.

Ampak verjamem, da te bojo aktivnosti v Spletnem hubu za eduPodjetnike tako potegnile notri, da boš vsak teden z veseljem čakal na svoj dan, rezerviran za “zmenek v Spletnem hubu” ter se veselil vsakega meseca, ki ti bo prinesel novo vsebino oz. nov izziv.

Te zanima še kaj? No, tukajle najdeš še nekaj odgovorov na najpogosteje zastavljena vprašanja.

Če pa imaš še vedno še kako vprašanje, pa piši na marusa@eDogodek.si

Koliko časa moram biti član?

Glede na to, kako je zastavljen program, boš ob rednem preDelovanju (cca. 3 do 4 ure na teden) skozi celoten proces prišel v približno 12 mesecih. To pomeni, da boš v roku enega leta naredil KONKRETEN premik v svojem online eduBiznisu. Seveda bojo manjši premiki (npr. skreiran program, postavljen sistem promocije, nove digitalne veščine …) vidni že sproti.

Program temelji namreč na MESEČNIH izzivih: prva dva izziva, v katerih postavljamo temelje, sta na voljo v prvih dveh mesecih. Vsi izzivi od 3. dalje (promo – prodajna faza) pa so ti na voljo po izbiri. Vendar pa lahko v enem mesecu izbereš največ en izziv. Ozrioma ob nakupu za več mesecev lahko dobiš dostop do več mesecev hkrati (npr. ob 3-mesečnem vpisu, lahko dobiš dostop do 3 mesečnih izzivov itd.)

Ali je to samo za tiste, ki še nimajo online programov?

Če že imaš online programe, predlagam, da si pogledaš mojo brezplačno video serijo Online programi od kreiranja do promoviranja (več o tem na dnu te strani) in ob njej narediš hitro samoanalizo, na katerem od področij od ponudbe do prodaje še lahko izboljšaš svoje procese.

Sem tehnični analfabet (antitalent za tehnične zadeve [oziroma vstavi svojo priljubljeno frazo]) – ali bo to delovalo zame?

V bistvu sama ne verjamem, da je kdor koli tehnični analfabet ali antitalent za tehnične zadeve. Bolj verjetno je, da še nikoli ni strukturirano pristopil k razumevanju orodij. Ali pa se jih je lotil preveč “na horuk” in (zelo verjetno) ni dosegel želenih rezultatov (ali se ni znašel) in – ekola, oblikovalo se je negativno prepričanje, da “to pa meni ne gre”.

No, moj pristop je ravno zato oblikovan skozi počasne in zmerne korake. Ker je (enako kot vsako učenje) treba za vsak korak naprej najprej usidrati znanje predhodnega koraka in nato počasi nadgrajevati (temu rečemo spirala učenja).

Kako bom vedel, kje začeti?

Članski program sem oblikovala tako, da lahko vzameš, kar v tistem trenutku potrebuješ in je tako vsaka učna pot čisto individualizirana. Ti pa lahko seveda pri oblikovanju te učne poti in izdelavi individualnega učnega plana pomagam. Po vpisu v program prideš na eno od pogovornih uric, mi predstaviš svojo situacijo in svoje izzive in skupaj izdelava tvoj osebni učni načrt.

Ali moram delati vsak teden?

Če želiš rezultate (izdelan program, vzpostavljen sistem promocije, znati kreirati digitalne produkte, pripraviti in upravljati prodajne kampanje …) je treba zavihati rokave. Vendar, pozor, ker vem, da je marsikomu online eduBiznis dodatna zadeva (morda poleg rednega biznisa v neizobraževalni branži, poleg klasičnega eduBiznisa “na terenu” ali pa morda celo poleg redne zaposlitve) sem na podlagi dela s številnimi eduPodjetniki (ki so bili točno v taki poziciji) ocenila, da je nekje 3 -4 ure dela na teden (ali recimo, 12 do 16 ur na mesec) nekako realna ocena, da se da napredovati v zmernem tempu (torej v takem, da napreduješ, a se ne skuriš).

Torej, ni treba, da delaš vsak dan ali celo vsak teden, je pa (zaradi pomnjenja in utrjevanja znanja – stvari se nadgrajuejo) fino, da narediš nekaj malega vsaj na dva tedna.

Kako potekajo plačila?

Vse podrobnosti najdeš na strani za prijavo.

Se še ne poznava dobro – spoznaj mene in moj proces od ponudbe do prodaje – BREZPLAČNO v 1 uri

V BREZPLAČNEM ePredavanju Online programi od kreiranja do promoviranja, v katerem te popeljem skozi celoten proces (ki ga nato v Spletnem hubu za eduPodjetnike lahko realiziraš v prakso).

Vnesi svoj eNaslov, kamor ti lahko pošljem link do ePredavanja ter pripomoček za začetek kreiranja spletnih tečajev