fbpx
  • Bi se želel naučiti kreirati online programe – od oblikovanja programov do tehničnih zadev (snemanje, Zoomanje, platforme)?
  • Že kreiraš online programe in želiš dvigniti svoje digitalne kompetence na področju podajanja znanja na daljavo?
  • Ne uspeš slediti vsem novostim na področju tehnologije, ki bi ti lahko olajšale ali izboljšale p(r)odajanje znanja na daljavo?
  • Ne veš, kje in kako se lotiti online edukacijskega, coaching biznisa – kaj najprej, kaj potem, katere sisteme potrebuješ vzpostaviti … in potrebuješ mentorja, ki te vodi skozi celoten proces?
  • Morda želiše sodobna orodja bolje izkoristi za promocijo oz. izobraževalni marketing?
  • Iščeš prostor, kamor lahko prideš po tehnični ali motivacijski nasvet glede orodij, online biznisa …?

Če si vsaj na eno od stvari odgovoril pritrdilno, potem je Spletni hub za kreatorje online programov pravi prostor zate!

Spletni hub je več kot spletni program, je spletni inkubator, prostor za (z)druženje podjetnikov, kreatorjov online programov. Zato sem ga poimenovala Spletni hub za edu(katorje)Podjetnike.

Hub [izgovorjava: hab] ima sicer več različnih pomenov:

  • v angleškem jeziku pomeni središče kolesa, torej središče dogajanja
  • v računalniškem svetu je to napravica, ki povezuje več računalnikov (oseb) skupaj
  • v poslovnem svetu pa se hub pogosto uporablja za poimenovanje različnih interesnih (z)druženj.

Prav to si želim ponuditi tudi tebi: osrednji prostor, kjer dobiš znanje, podporo in (z)druženje s področja sodobnega (spletnega) eduPodjetništva.

Spletni hub te podpre z več vidikov: tako strateško (kaj narediti), tehnično (kako to narediti) ko tudi didaktično (kako to narediti učinkovitov) kot tudi poslovno. Pokrivamo tako področje spletnega izobraževanja, kot tudi online podjetništva/biznisa in tehnologije.

Kot direktor svojega biznisa (ali pa vodja izobraževalnega projekta) moraš namreč poznati procese (ki se odvijajo zadaj v sistemih), da lahko sprejemaš odločitve in spretno PRODAJAŠ svoje znanje spletno.

Kot avtor, kreator programa pa moraš poZnati zakonitosti spretnega PODAJANJA znanja spletno.

Naj bo torej tudi tvoj moto: spletno p(r)odajaj znanje spretno!

Članski program za vse, ki želite skreirati online programe, vzpostaviti vse sisteme od promoviranja do spletne prodaje online programov ter krepiti svoje digitalne kompetence spletnega p(r)odajanja znanja

Kaj se boš naučil oz. kaj boš v Spletnem hubu lahko dosegel in naredil?

Spletni hub zajema tri faze razvoja online edu(kacijskega)Biznisa:
kreiranje online programov in postavljanje temeljev svojega spletnega eduBiznisa: da razdelaš, kaj delaš, za koga delaš, na kakšen način bi rad delal ter skreiraš prve programe – v skladu z eLearning standardi ter usvojiš veščine snemanja in video editiranja, Zoomanja, moderiranja …
promocijsko – prodajne aktivnosti in vzpostavljanje sistemov online eduBiznisa: vse, da tvoj spletni izobraževalni produkt ali program ne ostane le (na pol) skreiran, pač pa tudi lansiran in dobro spromoviran
digitalna lahkotnost oz. krepitev digitalnih kompetenc ter izboljševanje online programov: da okrepiš svojo digitalno mišico, da so ti stvari v zvezi s tehnologijo domače, TeHnostavne in jih tako res dobro izkoristiš za p(r)odajanje znanja na daljavo.

Vstopi v Spletni hub in tudi ti (se) lahko

– naučiš narediti kakršen koli spletni izobraževalni program (spletni tečaj, Zoom eDelavnice, online coaching programe, članske programe) – da bo zate TeHnostavno in za udeležence izobraževalno učinkovit

– postaviš sisteme za promocijo in prodajo (ter tako točno veš, kaj je vsebina za promocijo in kaj je tisto, kar prodajaš ter komu to prodajaš) – da bosta promocija in prodaja tako lahkotni, kot ti je lahkotno podajanje znanja

– spoznaš učne platforme (spletne učilnice, Zoom) in jih znaš “v nulo” izkoristiti za svoje promocijske in proda(j)ne programe – da bojo tvoji programi tudi na daljavo ravno tako učinkoviti in zanimivi, kot da bi bili v živo

– lahkotno kreiraš objave za socialna omrežja, predstavitvene spletne strani (landing strani), email kampanje in vse druge (na prvi pogled te(hni)čne zadeve, ki so sestavni del online eduBiznisa) – ker boš imel sistem, kaj, kdaj, kako narediti, ter veščine, da to narediš sam (oz. da pripraviš tako, da lahko izvedbeni del oddela nekdo drug zate)

Še bolj praktično povedano: v Spletnem hubu lahko strukturirano izgradiš svoj izobraževalni lijak in usvojiš digitalne kompetence, da spretno p(r)odajaš svoje znanje spletno:

Kako deluje Spletni hub?

Na voljo so ti različne oblike vsebine in podpore. Ni potrebno, da koristiš vse. Koristiš tisto, kar te najbolje podpre (v danem trenutku in v dani fazi kreiranja, promoviranja, lansiranja online programov).

  • Posnete vsebine: osnovo programa predstavljajo vsebine – 24 ur na dan so ti na voljo vsebine, ki sem jih skrbno posnela prav za samostojno učenje in delo. Kot bi imel ves čas ob sebi mentora v živo – a še bolje: moj “klon” je namreč vedno spočit, na voljo, ko ga potrebuješ. Predvsem pa ne pozabi povedati ničesar pomembnega. V različnih oblikah (eCoaching lekcije, spletni tečaj, mesečni izzivi, video vodiči v video knjižnici …) te podpre skozi vse tri faze od kreiranja online programov, vzpostavljanja promo – prodajnih aktivnosti do krepitve digitalnih veščin.
  • Mesečna eDelavnica v živo: vsak mesec (običajno 3. četrtek v mesecu ob 13h preko Zooma) je na voljo eDelavnica, na kateri v živo, na licu mesta vadimo praktične (tehnične) veščine – veščine video editiranja, snemanja, Zoomanja, moderiranja spletnih učilnic …
  • Pisna podpora v skupnosti: 24 ur na dan lahko prideš v posebno spletno skupnost znotraj spletne akademije, na kateri se Spletni hub nahaja (pomembno: spletna skupnost nudi dovolj anonimnosti oz. zasebnosti) in vprašaš, kar koli potrebuješ. Jaz pa se ti odzovem v roku 24 do 48 ur. Tako nikoli ni panike, da bi obtičal kje na poti in ne bi vedel, kako naprej.
  • Individualni osebni posvet (v VIP paketu): pol ure na mesec samo zate in tvoje tehnične, biznis, strateške ali mindset zadeve – da res lahko v živo, osebno, personalizirano predebatirava vsa odprta vprašanja
Vsebina/programi Spletnega huba se nahajajo na profesionalni LMS platformi, ki omogoča prijetno in enostavno uporabniško izkušnjo. Dostopno tudi na telefonu (z internet povezavo).

Za koga je Spletni hub primeren:

  • za tiste, ki kreirate spletne programe za neformalno (ne šolsko) izobraževanje – bodisi za poslovne veščine, življenjske veščine (npr. partnerstvo, dom, družina …) ali osebno rast
  • za podjetnike, ki prodajajo (svoj) know how – torej, če prodajaš (oz. to šele želiš početi) svoje znanje na trgu
  • za podjetnike, ki bi sicer outsourcali zadeve (jih dali narediti nekomu drugemu), a želite sami sprejemati direktorske odločitve glede svojih spletnih izobraževalnih produktov in programov

Za koga Spletni hub ni primeren:

  • za tiste, ki iščete rešitve po sistemu “get-rich-quick-scheme”, torej “želim obogateti na hitro”
  • za tiste, ki iščete rešitve za prodajo “spornih zadev” ali MLM produktov
  • za tiste, ki niste dovolj odprti za novo tehnologijo in vam le-ta predstavlja velik odpor, ki ga ne želite odpraviti.

Glavne tri prednosti članskega programa:

  1. časovno dostopno: vsebina (znanje in podpora) ti je na voljo v manjših dozah skozi daljše časovno obdobje; namesto npr. 3-mesečnega intenzivnega programa (kot sem jih delala v preteklosti), lahko tempo prilagodiš sebi
  2. finančno dostopno: namesto enkratnega večjega finančnega vložka v program, lahko plačuješ mesečne zneske; filozofija pa je preprosta: ko imaš plačano članarino, imaš dostop.
  3. moj oseben suport: nekaj, česar v preteklosti nisem mogla zagotoviti ob nakupu nižjecenovnih programov oz. v nekajmesečnih programih nisem mogla nuditi dlje kot za obdobje programa (ali pa bi, na drugi strani, to vodilo v moje fizično in finančno izčrpavanje), pa je prav gotovo oseben suport. Kar tri oblike suporta so ti na voljo v Spletnem hubu vsak mesec:
    1. mesečne Zoom eDelavnice v živo
    2. spletna skupnost (poseben del akademije, ne skupina na soc. omrežjih), v kateri lahko 24 ur na dan zastaviš vprašanje in te usmerim dalje
    3. za še več zasebnosti pri predelovanju “biznis zadev” – enkrat mesečno kratek INDIVIDUALEN posvet.

Te skrbi, da so te “online zadeve” preveč neosebne in da ne boš napredoval, kot bi si želel?

Ni panike! V Spletnem hubu za eduPodjetnike sem ves čas na voljo za suport:
– bodisi v pisni obliki v spletni skupnosti
– v živo na skupinskih pogovornih urah
– poleg tega vse te(hni)čne zadeve, ki potrebujejo več prakse in vaje, treniramo skupaj – dvakrat mesečno na Zoom eDelavnicah v živo

Te skrbi, ali boš zares delal?

Jap, žal program ne deluje (ne prinaša rezultatov), če ga ti ne preDeluješ. Moji programi (kot so ti na voljo in kakršne učim delati tudi tebe) so praktični in interAktivni. To pomeni, da so zasnovani tako, da ne le podajajo vsebino, pač pa te skozi aktivnosti vodijo, da delaš NA svojem online eduBiznisu.

To pomeni, da je vse, kar je potrebno, to, da si vzameš 3 do 4 ure časa na teden (ali 6 do 8 ur na dva tedna), da prideš v Spletni hub, pregledaš vsebino tistega tedna/meseca in opraviš zastavljene aktivnosti. Aktivnosti so že del tvojega napredka v tvojem online eduBiznisu. Po domače: vse, kar delaš, TAKOJ prinaša rezultate v tvojem eduBiznisu (bodisi delaš na izgradnji oz. izvedbi programa, na promociji ali pa prodajnih aktivnostih).

Za še dodatno “varnost”

Iz spletnega huba lahko kadar koli po potrebi tudi (začasno) izstopiš. Ampak verjamem, da te bojo aktivnosti v Spletnem hubu za eduPodjetnike tako potegnile notri, da boš vsak teden z veseljem čakal na svoj dan, rezerviran za “zmenek v Spletnem hubu” ter se veselil vsakega meseca, ki ti bo prinesel novo vsebino oz. nov izziv.

Cenovni paketi

Filozofija Spletnega huba je preprosta: tisti mesec/obdobje, ko imaš plačano članarino, imaš dostop do vsega – do vse vsebine v Spletnem hubu in vse podpore (Zoom eDelavnice, skupinska podpora v živo po eDelavnicah, pisna podpora v spletni skupnosti). Za tiste, ki želite še več, pa v VIP paketu še pol urni INDIVIDUALNI mesečni posvet.

Vse cene so končne cene za plačilo. Nisem zavezanka za DDV.

Te zanima še kaj? No, tukajle najdeš še nekaj odgovorov na najpogosteje zastavljena vprašanja.

Če pa imaš še vedno še kako vprašanje, pa piši na marusa@eDogodek.si

Koliko časa moram biti član?

Glede na to, kako je zastavljen program, boš ob rednem preDelovanju (cca. 3 do 4 ure na teden) skozi celoten proces prišel v približno 12 mesecih. To pomeni, da boš v roku enega leta naredil KONKRETEN premik v svojem online eduBiznisu. Seveda bojo manjši premiki (npr. skreiran program, postavljen sistem promocije, nove digitalne veščine …) vidni že sproti.

Ali je to samo za tiste, ki še nimajo online programov?

Če že imaš online programe, predlagam, da si pogledaš mojo brezplačno video serijo Online programi od kreiranja do promoviranja in ob njej narediš hitro samoanalizo, na katerem od področij od ponudbe do prodaje še lahko izboljšaš svoje procese.

Sem tehnični analfabet (antitalent za tehnične zadeve [oziroma vstavi svojo priljubljeno frazo]) – ali bo to delovalo zame?

V bistvu sama ne verjamem, da je kdor koli tehnični analfabet ali antitalent za tehnične zadeve. Bolj verjetno je, da še nikoli ni strukturirano pristopil k razumevanju orodij. Ali pa se jih je lotil preveč “na horuk” in (zelo verjetno) ni dosegel želenih rezultatov (ali se ni znašel) in – ekola, oblikovalo se je negativno prepričanje, da “to pa meni ne gre”.

No, moj pristop je ravno zato oblikovan skozi počasne in zmerne korake. Ker je (enako kot vsako učenje) treba za vsak korak naprej najprej usidrati znanje predhodnega koraka in nato počasi nadgrajevati (temu rečemo spirala učenja).

Kako bom vedel, kje začeti?

Članski program sem oblikovala tako, da lahko vzameš, kar v tistem trenutku potrebuješ in je tako vsaka učna pot čisto individualizirana. Ti pa lahko seveda pri oblikovanju te učne poti in izdelavi individualnega učnega plana pomagam. Po vpisu v program prideš na eno od pogovornih uric, mi predstaviš svojo situacijo in svoje izzive in skupaj izdelava tvoj osebni učni načrt.

Ali moram delati vsak teden?

Če želiš rezultate (izdelan program, vzpostavljen sistem promocije, znati kreirati digitalne produkte, pripraviti in upravljati prodajne kampanje …) je treba zavihati rokave. Vendar, pozor, ker vem, da je marsikomu online eduBiznis dodatna zadeva (morda poleg rednega biznisa v neizobraževalni branži, poleg klasičnega eduBiznisa “na terenu” ali pa morda celo poleg redne zaposlitve) sem na podlagi dela s številnimi eduPodjetniki (ki so bili točno v taki poziciji) ocenila, da je nekje 3 -4 ure dela na teden (ali recimo, 12 do 16 ur na mesec) nekako realna ocena, da se da napredovati v zmernem tempu (torej v takem, da napreduješ, a se ne skuriš).

Torej, ni treba, da delaš vsak dan ali celo vsak teden, je pa (zaradi pomnjenja in utrjevanja znanja – stvari se nadgrajuejo) fino, da narediš nekaj malega vsaj na dva tedna.

Kako potekajo plačila?

Vse podrobnosti najdeš na strani za prijavo.

Se še ne poznava dobro in bi najprej rad BREZPLAČNO preizkusil učenje v Spletnem hubu?