Torej, spogleduješ se z idejo, da greva na pot digitalizacije skupaj – da ti olajšam pot pri odločitvenih procesih, te bolje podprem pri tehničnih zadevah in sem tvoj “motivacijski partner”, da grejo zadeve lažje in hitreje, tudi ko morda malce pade ketna dol.
Glej, filozofija spletnega izobraževalnega biznisa (eduBiznisa) je enostavna:
- kot direktor svojega biznisa (ali pa vodja svojega izobraževalnega projekta) moraš razumeti vse poslovne (in administrativne) procese, v katere vstopajo tvoje stranke. Po domače povedano: jasno ti mora biti, kako tvoji sistemi delujejo in kaj prinašajo tvojim udeležencem. Le tako lahko suvereno sprejemaš svoje poslovne odločitve in samozavestno prodajaš strankam svoje produkte.
- Kot avtor, kreator svojih programov pa moraš seveda znati programe pripraviti in izvesti sam. Pri čemer je pomembno, da so programi kar se da didaktično (izobraževalno) dobro pripravljeni, ti pa primerno usposobljen za podajanje znanja na daljavo.
Pri vsem skupaj pa ti lahko priskočim nasproti tako, da te vodim skozi odločitvene procese, te opolnomočim na področju učinkovitega kreiranja in moderiranja (vodenja) izobraževalnih programov in produktov ter te podprem tehnično pri vseh procesih, kjer res ni potrebe, da (jih) delaš sam oz. jih pripravim tako, da jih lahko kasneje izpelješ samostojno.
V osnovi je moj pristop zelo enostaven: v individualnem mentorstvu te peljem skozi 6 stebrov digitalizacije (tvoje) izobraževalne ponudbe in programov.
Poglejva vseh 6 stebrov (vsak vsebuje 2 koraka) skozi prizmo (poslovnega in učnega) cilja, ki ga boš dosegel
1. Planiranje
… celostne strategije (spletne) promocijske in prodajne ponudbe (customer journey)
Cilj: izdelana jasna strategija spletne izobraževalne ponudbe za promocijo in prodajo – katere produkte se izdela in v katerem formatu ter kaj vsak produkt vsebinsko pokriva, s tem pa se izriše tudi strategija nastopa na trgu oz. izobraževalno prodajna pot stranke (customer learning journey)
Pomembno: kot izobraževalka se lotevam tega procesa strateško – z vidika izobraževalnih potreb udeležencev (tvojih strank) in ne samo z vidika potreb tvoiega biznisa. Seveda pri vsem skupaj upoštevava tvoj poslovno – življenjski stil. A je na koncu najbolj ključno to, da tvoja ponudba ustreza potrebam strank, sicer še tako dobre in ugodne ponudbe ne moreš učinkovito tržiti in prodati.
Možne storitve: zaradi narave dela je to možno zgolj v obliki mentorstva (svetovanja)
2. Dizajniranje
… strukturiranje in storyboarding online programov
Cilj: izdelana struktura v strategiji zadanih programov (za promocijo in prodajo) ter usvojen proces storyboardinga eLearning programov – kako strukturirati in vsebinsko snovati programe za promocijo in prodajo ter kako jih pripraviti za snemanje in izvedbo
Možne storitve: naredimo-zate storyboard (in ti pripravimo orodje za snemanje – če gre za snemanje v lastni režiji); načrtovanje Zoom eDelavnic, moderiranih/vodenih online programov …
3. Kreiranje
… snemanje in urejanje video lekcij za spletne tečaje in programe
Cilj: usvojen koncept priprave na snemanje video lekcij ter posnete in urejene (obdelane) video lekcije – v vseh oblikah prezentiranja učne vsebine, ki jo posamezni edukator/coach potrebuje (v kolikor snemaš s snemalcem pa priprava na sodelovanje s snemalcem)
Možne storitve: naredimo-zate grafične materiale, posnamemo tvojo govorečo glavo ali zahtevnejše kadre, uredimo posnete video lekcije
4. Moderiranje
… učenja v spletnih učilnicah in na Zoom delavnicah
Cilj: izbrana in vzpostavljena platforma za spletne učilnice (za učne namene lahko brezplačna opcija) ter usvojen princip ustvarjanja dobre spletne uporabniške in učne izkušnje v spletnih učilnicah (pripravljeno vse za lansiranje programa) ali na Zoom eDelavnicah
Možne storitve: naredimo-zate vzpostavitev spletne akademije (spletnih učilnic) oz. sem na voljo za svetovanje glede izbire LMS platforme za samostojne izvajalce (npr. Teachable, Thinkific, OnlineCourseHost …); trening moderiranja Zoom eDelavnic
5. Promoviranje
… tvojega suporta tvojim (potencialnim) strankam
Cilj: avtomatiziran promocijski proces – narejen brezplačen predstavitveni/ promo online program ter vzpostavljen sistem avtomatizacije (lijak) v email marketing sistemu; dodatno tudi narejen plan in vzpostavljen sistem dnevne/tedenske promocije na socialnih omrežjih
Možne storitve: naredimo-zate pristajalne strani, email sekvence …
6. Avtomatiziranje oz. optimiziranje
… prodajnih, administrativnih in izobraževalnih procesov (customer learning experience)
Cilj: dodelan prodajni proces in proces registracije in vpisa udeležencev v programe (v skladu z računovodskimi standardi) ter vzpostavljena avtomatizacija
Možne storitve: odvisno od sistemov, ki jih uporabljaš, in storitev, ki jih želiš
Kako vem, kaj potrebujem oz. katere stebre moram (vz)postaviti?
Kakšen suport točno potrebuješ, je odvisno predvsem od faze tvojega eduBiznisa oz. projekta. Če svoj eduBiznis šele vzpostavljaš, potrebuješ nekaj drugega kot nekdo, ki že ima desetletje ali več uveljavljen biznis (in bazo strank) ter samo optimizira svoje procese s pomočjo spletnih programov.
Na podlagi najinega uvodnega razgovora lahko razberem, kaj točno potrebuješ in pripravim specifično ponudbo zate.
Cena posameznega delovnega srečanja je od 120 € dalje. Vsak steber je sestavljen iz dveh srečanj/korakov.
Gre za DELOVNA srečanja (cca. 90 – 120 min) po principu MENTORSTVA. Na srečanjih torej delava na tvojih programih in vsebinah. Skratka, PRAKTIČNO usvajaš tehnične veščine oz. skupaj brejnstormava tvojo vsebino, strategijo … Ne gre torej za predavanja, temveč za dejansko delo na tvojem projektu. Ključen element mentorstva je takojšnja povratna informacija (feedback) z usmeritvijo za naprej. Tako ti “na licu mesta” lahko podam feedback glede zastavljene strategijo (kaj menim, da (ne) bo delovalo, v katero smer še lahko razmišljaš itd.) in skupaj s tabo iščem tehnične in izvedbene načine, ki so ti bolj pisani na kožo.
Kako lahko začneva?
Kot rečeno, soDelovanje začneva z brezplačnim in ne zavezujočim klepetom, na katerem mi na kratko predstaviš svojo idejo, poveš, kakšen je tvoj cilj (oz. poslovni namen), kje vidiš svoje primanjkljaje in pri čem meniš, da te lahko podprem. Ter poveš, koliko časa in denarja si pripravljen vložiti.