- Ko ljudje kupujejo nov avto, grejo z njim na testno vožnjo.
- Ko kupujejo nov gospodinjski aparat, podrobno preberejo specifikacijo.
- Ko kupujejo nov namaz za na kruh, najprej kupijo in poskusijo vsebino enega manjšega paketka.
Kaj pa ko naše stranke kupujejo naše (online) izobraževalne programe? Kakšne pa so kupne navade takrat?
Ko udeleženci kupujejo naše online programe, v resnici kupujejo – nas. Naše znanje, naše izkušnje, tudi naše vrednote, naša prepričanja.
Ker se v online programih z “nami” (bodisi v živo preko Zooma ali pa v posnetkih) družijo lahko tudi več ur, jim moramo ustrezati tudi mi sami (naša energija, naša osebnost, naš stil podajanja znanja).
In ker z našimi programi kupujejo neke spremembe v svojem osebnem ali poslovnem življenju, morajo konec koncev tudi razumeti, kaj jim naši programi prinašajo (pa morda tudi česa ne) in kako bojo vplivali na njihovo življenje.
Če malo karikiram: v bistvu nas morajo peljati na testno vožnjo, preveriti naše “specifikacije” in ugotoviti, ali jim ustreza naša vsebina.
Najlažje je torej online programe prodajati tako, da se našemu (bodočemu) udeležencu predstavimo skozi krajši promocijski/predstavitveni program. Tako spozna nas, našo vsebino in naš stil podajanja znanja na daljavo. In to seveda najlažje naredimo kar – preko spleta, online.
In najbolje pri tem je, da tak program lahko za nas dela 24 ur na dan. Več mesecev, celo let. In še več – deluje lahko, tudi če naša končna izobraževanja niso (v celoti) online.
Ugotavljam pa, da večina eduPodjetnikov tega potenciala ne izkorišča. Bodisi takega programa sploh nima. Ali pa dela stvari, ki na koncu vzamejo več časa, kot bi bilo potrebno.
Ta vrsta online programa se seveda razlikuje – vsebinsko, v nekaterih primerih pa tudi izvedbeno, od klasičnih online programov. Kaj je torej treba pripraviti za promo online program?
- Treba je definirati poslovni namen (obstajata dva tipa promo programov, ki imata različne poslovne namene), kaj želimo s tem programom doseči.
- Potrebno je pripraviti vsebino, ki na ravno pravšenj način in v ravno pravem obsegu p(r)odaja naše znanje.
- Potrebno je vzpostaviti sisteme, ki bojo našo vsebino udeležencem dostavili na dovolj enostaven način, da bo zanje spletna učna/uporabniška izkušnja enostavna in ne bo vzela preveč fokusa.
- Vzpostaviti je potrebno tudi nadaljnje mehanizme, ki naše udeležence vodijo naprej – bodisi k nakupu ali k čemer koli drugemu v povezavi z našim poslovnim ciljem.
Ponudba je na voljo v dveh različicah:
- v prvem delu gre za individualno delo po principu mentorstva (skozi učenje do izdelka)
- v drugem delu lahko vse tehnične zadeve vzpostavim(o) po principu naredim-zate
Cena paketa, kjer ti pomagam pripraviti in spisati vse skupaj ter te vodim, kako to vzpostaviš sam: 420 €
Cena celotnega paketa, kjer vzpostavimo zadeve mi: 720 €
Če si zainteresiran, začneva tako, da v kratekem, nezavezujočem telefonskem klicu preveriva, ali so najina pričakovanja glede končnega izdelka usklajena. Seznanim te z vsemi podrobnostmi procesa in odgovorim na tvoja vprašanja … in v 2 do 4-ih tednih tehnologija že lahko deluje zate.
Bi raje to naredil sam in po bolj dostopni ceni?
Vse te vsebine so ti na voljo v obliki mesečnih izzivov v članskem programu Spletni hub za eduPodjetnike. Skozi izzive te v obliki posnetih vsebin (dostopno 24 ur na dan) vodim, da vse omenjene zadeve narediš kar sam. Na skupinskih eDelavnicah (ali pisno v eDogodek.si skupnosti) pa sem ti na voljo za podporo. Oziroma sem dodala paket, kjer imaš na voljo polurno individualno svetovanje vsak mesec. Prenovila sem cene oz. pakete članskega programa, tako da preveri nove pakete tukaj: