Bistvo snemanja online programov NI v snemanju, ampak v … pripravi

Jap, bistvo snemanja spletnih izobraževalnih programov NI v snemanju.

No, na koncu je zadeve seveda treba posneti, ampak je snemanja zgolj za eno četrtino ali morda še manj. A stisk (ok, klik) tistega rdečega gumba Rec 🔴 itak usvojiš zelo hitro. Velika verjetnost je, da si ga do sedaj že tudi vsaj nekajkrat uporabil (bodisi na telefonu ali celo v Screencast-o-maticu, s katerim delamo na eDelavnicah programa Spletni edukator).

Kaj je potemtakem bistvo snemanja video lekcij? Priprava!

Ta zajema približno polovico našega časa, ko pripravljamo posnete online programe. Ostalih 50 % si razdelita snemanje in urejanje. Pri čemer je slednjega lahko zelo malo ali celo nič – če smo vse res dobro pripravili že v fazi priprave.

Zato vedno pravim, da znanje priprave posnetih online programov (spletnih tečajev ali vodenih online programov) NI tehnična veščina. To usvojite mimogrede – če znate v Wordu natipkati in (osnovno) urediti besedilo ali če znate v Power Pointu narediti preprosto prezentacijo … potem boste znali tudi snemati in urejati.

Proces priprave kvalitetnih in izobraževalno učinkovitih posnetih/asinhronih online programov gre pravzaprav takole:


Članek se nadaljuje spodaj …

Spoznaj osnove izobraževalno učinkovitih in tehnično lahkotnih online programov – vpiši se v BREZPLAČEN mini trening Online programi – od kreiranja do promoviranja spletnih izobraževalnih programov


1️⃣ dizajn strukture – kako bo zastavljen tvoj program, da res vodi do rezultata in da ne temelji samo na podajanju vsebine, pač pa vključi tudi aktivnosti, ki zares zagotovijo, da se zgodi implementacija v prakso

2️⃣ pisanje vsebine – kako zastaviti vsebino, da bo zajela vse tipe poslušalcev, gledalcev (da res nagovorimo različne tipe udeležencev) ter da znamo primerno pisati (no, ali pa samo govoriti, ni treba vsega nujno spisati v naprej), da je tudi na daljavo in tudi ko so udeleženci sami, vsebina podana preko ekrana na učinkovit način

3️⃣ priprava vizualizacije – kako izbrati primeren način, da svoje sporočilo prenesemo uspešno preko ekrana (ker slajdi/drsnice in govoreča glava niso vse, kar obstaja … hkrati pa tudi za grafike preko ekrana veljajo določene zakonitosti, ki naredijo prenos znanja preko ekrana še bolj učinkovit)

4️⃣ snemanje in urejanje – zgolj en mali korak na celotni poti 😉

5️⃣ upravljanje v spletni učilnici: ne konča se pri tem, da smo posneli … vse skupaj je treba nekam naložiti in upravljati – kako tudi na daljavo spodbudimo, da so naši udeleženci uspešni pri (samostojnem) predelovanju vsebin …

Jap, prava mala znanost je biti spletni edukator, ki snema online programe. Ampak nič bat’, sem zadevo naredila preprosto … v svojih izobraževalnih programih in pri delu ena na ena vam ne utrujam s teorijo, čeprav vam povem, iz katere teorije zadeve izhajajo – da veste, zakaj je nekaj pomembno in da (če kdo želi) lahko raziskujete dalje.

A bistvo je v tem, kar tudi sama učim:

☑️ da znate naučeno implementirati v prakso.

☑️ Da znate, ko ste morda v dvomih, kako se nečesa lotiti, da znate izbrati optimalnejšo pot, ker veste, da za njo stoji znanost.

☑️ Da znate, ko pripravljate lastne programe, ozavestiti, kaj deluje – ne samo za vas, ampak predvsem za vaše udeležence, da bojo res preDelali online programe, v katere ste vložili goro dela, in da bojo tako res prišli do rezultatov, ki jih obljubljate in rešitev, ki si jih želijo.

Iščeš konkretne rešitve?

Povej mi, kaj pripravljaš pa te usmerim na pravo rešitev.

Nisi prepričan, kje začeti – ni panike, začni z brezplačnim online programom Online programi, od kreiranja do promoviranja spletnih izobraževalnih programov