Digitaliziraj svoj eduBiznis

Izkoristi sodobna orodja, da služijo tebi, tvojemu eduBiznisu, pa tudi tvojim strankam – digitaliziraj svoj eduBiznis

Da ti bo tehnologija resnično služila premišljeno izberi, kje želiš, da ti (sodobna) tehnologija služi in kje želiš ohraniti (in celo okrepiti) svoje “klasične” izvedbe

Dovoli mi, da ti BREZPLAČNO pomagam oz. olajšam strateško zastaviti tvoj eduBiznis – torej tvoj izobraževalni, svetovalni ali coaching biznis – na tak način, da ga lahko v pravih trenutkih posimpliraš oz. optimiziraš s pomočjo sodobnih izobraževalnih orodij (video lekcije, video konferenčni klici, spletne akademije).

Gre za preprosto strategijo, ki je primerna za VSAKEGA eduPodjetnika s svojim lastnim eduBiznisom. Zasnovana je na 4-ih osnovnih temeljih/ rešitvah, ki so specifične prav za male edukacijske (svetovalne, coaching) biznise.

INFO IZOBRAŽEVALNI PRODUKTI: MINI SPLETNI TEČAJI IN (AVTO) WEBINARJI

To so (večinoma brezplačni) izobraževalni produkti, kot so pdf priročniki, e-knjige in pa seveda spletni tečaji in spletna predavanja (webinarji).

Ti produkti so usmerjeni predvsem na KAJ – kaj morajo udeleženci vedeti, da lahko rešijo svoj izziv, opravijo svojo nalogo, izboljšajo svoje življenje.

Njihova naloga je, da MOTIVIRAJO stranke (ki še niso tvoje stranke), da naredijo korak naprej in se odločijo za akcijske in izkušenjske produkte.

SPREGLEDANA PRILOŽNOST je, da lahko stranke (med drugim) iščemo in privabljamo tudi preko spleta. Kar 81 % ljudi se o produktu najprej zanima preko spleta. Zakaj ne bi torej omogočili stranki, da nas ‘na polno’ spozna prav tam, kjer je tako ali tako (skoraj)vsakodnevno – na spletu.
Vendar pa za eduPodjetnike, to jeizobraževalce, coache in svetovalce ni dovolj le plastično predstaviti svoj produkt. Stranke nas morajo spoznati in nam ZA-UPATI, da jim bomo rešili njihov problem.

In kaj je lažjega, kot da se jim predstavimo preko video izobraževanj ter vzbudimo (za)upanje pri njih tako, da jih naučimo, kako lahko rešijo svoj izziv ali opravijo nalogo.


Od tu dalje gre za tako imenovane “trening” produkte, kjer se trenira, vadi neka veščina, kjer se (spo)znanje transformira v prakso, spreminja mindset …

AKCIJSKI PRODUKTI: AVTOMATIZIRAN IZZIVI IN SPLETNI TEČAJI

Ti so lahko plačljivi ali pa brezplačni.

Gre za produkte, ki tvoje udeležence že spravijo tudo v akcijo – znati narediti KAKO.

Gre za neke vrste vodila in na-vodila, kako naj se nečesa lotijo.

SPREGLEDANA PRILOŽNOST je ta, da so ti produkti lahko avtomatizirani – spletni tečaji za samostojno učenje, avtomatizirani webinarji.
Sem spadajo tudi “klasični” produkti, kot so priročniki, skripte, kakšni avdio posnetki in podobno.

IZKUŠNJA: VODENI IZZIVI IN ONLINE PROGRAMI

To so tisti produkti oz. storitve, kjer si ti s stranko v neposredni izkušnji. Pri akcijskih produktih namreč ni zagotovila, da bo stranka/ udeleženec res (pre)izkusila, kar ji omogočaš.
Medtem ko pri izkušnji ti, kot mentor/ izvajalec, poskrbiš, da bo stranka to res ‘pre-izkusila’.

Klasični produkti tukaj so delavnice in seminarji na terenu, pa osebno svetovanje in coaching in podobno.

SPREGLEDANA PRILOŽNOST pa je‘posimpliranje’ procesov s pomočjo sodobne izobraževalne tehnologijo.

Na primer: predposnameš določene ponavljajoče vsebine in na srečanjih v živo torej več časa posvetiš osebnemu delu;

ali pa izvedbe srečanj/ delavnic v živo – a na daljavo in podobno).

SUPORT: HITRE REŠITVE/ HITRI ODZIVI IN NOVOSTI

To so vsakodnevne interakcije s strankami in potencialnimi strankami – suport v spletnih skupnostih (facebook), suport preko mejlov in podobno.
SPREGLEDANA PRILOŽNOST: tudi pri tem delu nam sodobna tehnologija lahko marsikaj olajša, le uporabiti jo je treba znati smiselno (beri: pametno), da nam na koncu ne da še več dela.


Te zanima več?

Poglej si brezplačno spletno predavanje (ni potrebna niti registracija) o tem, kako ti tehnologija lahko olajša tvoje eduBiznis, prinese več strank, prihrani ali pridobi več časa in s tem posledično poveča zaslužek: