Večno vprašanje: ali naj najprej naredim online program ali naj se najprej ukvarjam z eduMarketingom, da sploh pridobim koga, ki mu lahko prodajam.
In čeprav je moj odgovor, da se je vedno treba ukvarjati z obema stvarema na enkrat (razvoj in marketing) in pa zraven še z operativo (izvedba programov), dam v tem razmišljanju na glas tri usmeritve, kako čim bolj lahkotno početi vse hkrati: pilotiraj – dokumentiraj – avtomatiziraj.
Članek se nadaljuje spodaj …
Spoznaj osnove izobraževalno učinkovitih in tehnično lahkotnih online programov – vpiši se v BREZPLAČEN mini trening Online programi – od kreiranja do promoviranja spletnih izobraževalnih programov
Pilotiraj: če nimaš velike baze sledilcev ali če je program, ki morda še ni čisto dodelan, je smiselno najprej narediti izvedbo v živo (npr. preko Zooma) in jo ponuditi brezplačno ali pilotsko po nižji ceni – v zameno za feedback in izjave … pa tudi za dvig samozavesti. 🙂
Ves čas, ko pripravljaš online program, delaj tudi marketing – a na bolj lahkoten način: dokumentiraj, ne marketiraj.
Avtomatiziraj: ko “pokljukaš” prvo izvedbo, začni delati na avtomatiziranem marketingu in na avtomatizaciji online programa (pri slednjem upoštevaj, da vedno avtomatiziramo tisto, kar nam je “odveč”).
Celoten prispevek je na voljo v obliki avdio posnetka na podcastu
Klikni na mojo fotko (ali znak za predvajanje), da začneš s poslušanjem. Oziroma klikni na naslov, da se ti odpre v Spotify-ju, kjer lahko posnetek preneseš tudi za poslušanje off-line (brez interneta).
Kako ti lahko pomagam, da bo šlo kreiranje in menedžiranje online programov in spletnih učilnic lažje in hitreje?
Nauči se narediti sam – spletne tečaje, eDelavnice v živo (Zoom) in vodene mentorske/coaching programe – s pomočjo programa Spletni edukator. Ali “rentaj možgane” in naredimo zate.