Kaj je prej: kura ali jajce oz. kje začeti – z izdelavo online programa ali z marketingom?

Večno vprašanje: ali naj najprej naredim online program ali naj se najprej ukvarjam z eduMarketingom, da sploh pridobim koga, ki mu lahko prodajam.

In čeprav je moj odgovor, da se je vedno treba ukvarjati z obema stvarema na enkrat (razvoj in marketing) in pa zraven še z operativo (izvedba programov), dam v tem razmišljanju na glas tri usmeritve, kako čim bolj lahkotno početi vse hkrati: pilotiraj – dokumentiraj – avtomatiziraj.


Članek se nadaljuje spodaj …


Pilotiraj: če nimaš velike baze sledilcev ali če je program, ki morda še ni čisto dodelan, je smiselno najprej narediti izvedbo v živo (npr. preko Zooma) in jo ponuditi brezplačno ali pilotsko po nižji ceni – v zameno za feedback in izjave … pa tudi za dvig samozavesti. 🙂

Ves čas, ko pripravljaš online program, delaj tudi marketing – a na bolj lahkoten način: dokumentiraj, ne marketiraj.

Avtomatiziraj: ko “pokljukaš” prvo izvedbo, začni delati na avtomatiziranem marketingu in na avtomatizaciji online programa (pri slednjem upoštevaj, da vedno avtomatiziramo tisto, kar nam je “odveč”).

Celoten prispevek je na voljo v obliki avdio posnetka na podcastu

Klikni na mojo fotko (ali znak za predvajanje), da začneš s poslušanjem. Oziroma klikni na naslov, da se ti odpre v Spotify-ju, kjer lahko posnetek preneseš tudi za poslušanje off-line (brez interneta).