fbpx

Torej, spogleduješ se z idejo, da greva na pot digitalizacije skupaj – da ti olajšam pot pri odločitvenih procesih, te bolje podprem pri tehničnih zadevah in sem tvoj “motivacijski partner”, da grejo zadeve lažje in hitreje, tudi ko morda malce pade ketna dol.

Glej, filozofija spletnega izobraževalnega biznisa (eduBiznisa) je enostavna:

  • kot direktor svojega biznisa (ali pa vodja svojega izobraževalnega projekta) moraš razumeti vse poslovne (in administrativne) procese, v katere vstopajo tvoje stranke. Po domače povedano: jasno ti mora biti, kako tvoji sistemi delujejo in kaj prinašajo tvojim udeležencem. Le tako lahko suvereno sprejemaš svoje poslovne odločitve in samozavestno prodajaš strankam svoje produkte.
  • Kot avtor, kreator svojih programov pa moraš seveda znati programe pripraviti in izvesti sam. Pri čemer je pomembno, da so programi kar se da didaktično (izobraževalno) dobro pripravljeni, ti pa primerno usposobljen za podajanje znanja na daljavo.

Pri vsem skupaj pa ti lahko priskočim nasproti tako, da te vodim skozi odločitvene procese, te opolnomočim na področju učinkovitega kreiranja in moderiranja (vodenja) izobraževalnih programov in produktov ter te podprem tehnično pri vseh procesih, kjer res ni potrebe, da (jih) delaš sam oz. jih pripravim tako, da jih lahko kasneje izpelješ samostojno.

V osnovi je moj pristop zelo enostaven: v individualnem mentorstvu te peljem skozi 6 stebrov digitalizacije (tvoje) izobraževalne ponudbe in programov.

Ni pa ti treba naenkrat skozi vse korake. V bistvu včasih sploh ne potrebuješ (še) narediti vseh korakov. Katere korake potrebuješ prehoditi, je predvsem odvisno od faze tvojega eduBiznisa oz. izobraževalnega projekta.

Pri čem ti lahko pomagam oz. kako ti lahko olajšam tvojo pot?

Poglejva vseh 6 stebrov (vsak vsebuje 2 koraka) skozi prizmo (poslovnega in učnega) cilja, ki ga boš dosegel, nato pa ti predstavim tri poti, ki jih običajno potrebujejo spletni edukatorji oz. eduPodjetniki.

1. Planiranje

celostne strategije (spletne) promocijske in prodajne ponudbe (customer journey)

Cilj: izdelana jasna strategija spletne izobraževalne ponudbe za promocijo in prodajo – katere produkte se izdela in v katerem formatu ter kaj vsak produkt vsebinsko pokriva, s tem pa se izriše tudi strategija nastopa na trgu oz. izobraževalno prodajna pot stranke (customer journey)

Pomembno: kot izobraževalka se lotevam tega procesa strateško – z vidika izobraževalnih potreb udeležencev (tvojih strank) in ne samo z vidika potreb tvoiega biznisa. Seveda pri vsem skupaj upoštevava tvoj poslovno – življenjski stil. A je na koncu najbolj ključno to, da tvoja ponudba ustreza potrebam strank, sicer še tako dobre in ugodne ponudbe ne moreš učinkovito tržiti in prodati.

Možne storitve: zaradi narave dela je to možno zgolj v obliki mentorstva (svetovanja)

2. Dizajniranje

… strukturiranje in storyboarding online programov

Cilj: izdelana struktura v strategiji zadanih programov (za promocijo in prodajo) ter usvojen proces storyboardinga eLearning programov – kako strukturirati in vsebinsko snovati programe za promocijo in prodajo ter kako jih pripraviti za snemanje in izvedbo

Možne storitve: naredimo-zate storyboard (in ti pripravimo orodje za snemanje – če gre za snemanje v lastni režiji)

3. Kreiranje

… snemanje in urejanje video lekcij za spletne tečaje in programe

Cilj: usvojen koncept priprave na snemanje video lekcij ter posnete in urejene (obdelane) video lekcije – v vseh oblikah prezentiranja učne vsebine, ki jo posamezni edukator/coach potrebuje (v kolikor snemaš s snemalcem pa priprava na sodelovanje s snemalcem)

Možne storitve: naredimo-zate grafične materiale, posnamemo tvojo govorečo glavo ali zahtevnejše kadre, uredimo posnete video lekcije

4. Moderiranje

učenja v spletnih učilnicah in na Zoom delavnicah

Cilj: izbrana in vzpostavljena platforma za spletne učilnice (za učne namene lahko brezplačna opcija) ter usvojen princip ustvarjanja dobre spletne uporabniške in učne izkušnje v spletnih učilnicah (pripravljeno vse za lansiranje programa)

Možne storitve: naredimo-zate vzpostavitev spletne akademije (spletnih učilnic) oz. sem na voljo za svetovanje glede izbire LMS platforme za samostojne izvajalce (npr. Teachable, Thinkific, OnlineCourseHost …)

5. Promoviranje

tvojega suporta tvojim (potencialnim) strankam

Cilj: avtomatiziran promocijski proces – narejen brezplačen predstavitveni program (ali ePriročnik) ter vzpostavljen sistem avtomatizacije (lijak) v email marketing sistemu; dodatno tudi narejen plan in vzpostavljen sistem dnevne/tedenske promocije na socialnih omrežjih

Možne storitve: naredimo-zate pristajalne strani, email sekvence …

6. Avtomatiziranje oz. optimiziranje

prodajnih, administrativnih in izobraževalnih procesov (customer experience)

Cilj: dodelan prodajni proces in proces registracije in vpisa udeležencev v programe (v skladu z računovodskimi standardi) ter vzpostavljena avtomatizacija

Možne storitve: odvisno od sistemov, ki jih uporabljaš, in storitev, ki jih želiš

Kako vem, kaj potrebujem oz. katere stebre moram (vz)postaviti in katere korake prehoditi?

Kakšen suport točno potrebuješ, je odvisno predvsem od faze tvojega eduBiznisa oz. projekta. Če svoj eduBiznis šele vzpostavljaš, potrebuješ nekaj drugega kot nekdo, ki že ima desetletje ali več uveljavljen biznis (in bazo strank) ter samo optimizira svoje procese s pomočjo spletnih programov.

Poleg tega je odvisno, kako hitro želiš do rezultata – ali, z drugimi besedami, koliko časa lahko tedensko oz. mesečno posvetiš kreiranju svojega online programa ali kar celega online eduBiznisa. Na podlagi prakse zadnjih parih let sem tako pripravila tri pakete, ki so se mi izkazali kot tipični načini mentorstva – tako z vsebinskega kot tudi izvedbenega pogleda. Seveda pa na podlagi najinega uvodnega razgovora lahko razberem, kaj točno potrebuješ in pripravim tudi kakšno drugačno ponudbo.

Načeloma je vsak od 6-ih stebrov sestavljen iz dveh korakov in torej dveh srečanj po 90 minut (preko Zooma). Začneva lahkot tudi z enim stebrom (ali celo enim samim srečanjem), nato pa se odločiš, ali potrebuješ tudi suport naprej in v kakšnem tempu želiš napredovati.

Gre za DELOVNA srečanja po principu MENTORSTVA. Na srečanjih torej delava na tvojih programih in vsebinah. Skratka, PRAKTIČNO usvajaš tehnične veščine oz. skupaj brejnstormava tvojo vsebino, strategijo … Ne gre torej za predavanja, temveč za dejansko delo na tvojem projektu. Ključen element mentorstva je takojšnja povratna informacija (feedback) z usmeritvijo za naprej. Tako ti “na licu mesta” lahko podam feedback glede zastavljene strategijo (kaj menim, da (ne) bo delovalo, v katero smer še lahko razmišljaš itd.) in skupaj s tabo iščem tehnične in izvedbene načine, ki so ti bolj pisani na kožo.

Kako lahko začneva?

Kot rečeno, soDelovanje začneva z brezplačnim in ne zavezujočim klepetom, na katerem mi na kratko predstaviš svojo idejo, poveš, kakšen je tvoj cilj (oz. poslovni namen), kje vidiš svoje primanjkljaje in pri čem meniš, da te lahko podprem. Ter poveš, koliko časa in denarja si pripravljen vložiti.