fbpx

Datum: 3. 10. 2023

Prenesi pogoje poslovanja v pdf obliki: https://www.edogodek.si/wp-content/uploads/2023/10/EduBiz_Pogoji-poslovanja-2023-10-03.pdf

Pogoj za sodelovanje z nami (z EduBiz, izobraževanje, Marija Maruša Jovanović s.p.) je naročilo oddano preko spletne strani eDogodek.si ali preko e-pošte. Na podlagi naročila se izda predračun ali izstavi račun.

Naše storitve:

  • Mentorstvo: individualna svetovanja v obliki spletnih srečanj v živo
  • eIzobraževanje: spletni tečaji za samostojno učenje (kot samostojni produkt)
  • eIzobraževanje: članski mesečni program
  • storitvene dejavnosti: vzpostavitev spletne akademije, izdelava ePriročnika …

Sodelovanje se začne

  • Mentorstvo: ko je prejeto plačilo in dogovorjeni datumi svetovanj
  • eIzobraževanje: ko je prejeto plačilo in udeleženec vpisan v posamezni spletni program (v spletno učilnico) – ponavadi v roku 24 ur od prejema potrdila plačila
  • Vzpostavitev eAkademije: ko je naročnik oddal naročilo in opravil brezplačen posvet

Pogoji poslovanja za spletna izobraževanja

Vsa eIzobraževanja in suport za mentorstva (posnetki srečanj) se nahajajo na platformi Teachable, na naslovu naše spletne akademije: https://eDogodek.Teachable.com. Pogoj za dostop do izobraževalnih vsebin je torej vpis v spletno akademijo. Uporabniško ime in geslo, ki ju ustvariš na spletni akademiji, sta tvoja last in ju lahko uporabljaš zgolj ti osebno. V primeru zlorabe (na primer posredovanje uporabniškega imena in gesla drugi osebi) si pridružujemo pravico, da izbrišemo tvoj uporabniški račun iz spletne akademije – tudi če si program plačal (brez možnosti refundacije).

Odstop od sodelovanja in druge obveznosti naročnika – individualno mentorstvo:

Naročnik plačilo računa opravi najmanj 24 ur pred pričetkom sodelovanja (datum valute je dan pred pričetkom prvega naslednjega srečanja).

Naročnik (kupec) lahko od sodelovanja odstopi z vnaprejšnjo pisno odpovedjo (velja preko elektronske pošte), ki pa je lahko podana najkasneje 48 ur pred prvim naslednjim svetovalnim/mentorskim srečanjem.

Ko je naročnik (kupec) že v procesu svetovanja in želi odstopiti od sodelovanja, se mu lahko predlaga morebiten drug (ustreznejši) paket – v preračunani vrednosti oz. z doplačilom s strani naročnika. V kolikor ne sprejme ponujenega paketa, mu izvajalec (EduBiz, Marija Maruša Jovanović s.p.) ni dolžen povrniti zneska svetovanja/mentorstva.

Obveznosti naročnika (kupca) so redno prihajanje na svetovalne razgovore (prestavitev ure svetovanja najkasneje 24 ur pred dogovorjenim terminom – drugače se termin smatra kot izkoriščen).

Termini srečanj se lahko zamaknejo – sporočilo najmanj 24 ur prej na marusa@eDogodek.si, vendar je premik možen zgolj v okviru tekočega tedna (v skladu s prostimi termini izvajalca). Če naročnik ne sprejme termina znotraj posameznega tedna, se termin smatra kot izkoriščen. Izjeme so izredne okoliščine, kot je bolezen in podobno.

Odstop od sodelovanja in druge obveznosti naročnika – eIzobraževanje za samostojno učenje:

Spletni tečaj Spletni edukator – program za samostojno učenje: zneskov za vplačana spletna izobraževanja, ki so v celoti avtomatizirana, ne vračamo.

Druge obveznosti naročnika (kupca) so spoštovanje avtorskih pravic izvajalca/ ponudnika eIzobraževanj (prepovedano kopiranje in distribuiranje vsebin iz spletnih izobraževalnih programov) in spoštovanje net etike v eIzobraževanjih, kjer je prisotno skupinsko učenje.

Kako poteka naročilo in sodelovanje v članskem programu

Vpis v članski program velja za 30 dni oz. do istega datuma/dne v naslednjem koledarskem mesecu (primer: od 6. julija 2023 do vključno 6. avgusta 2023). Pred potekom članstva dobiš nov predračun – v kolikor za naslednji mesec ne želiš podaljšati članstva, predračuna ni potrebno plačati. Ko si v tekočem mesecu vpisan v program (ko imaš odobren dostop), izstop in refundacija vplačanega zneska ni možna. Podrobnejši opis postopka vpisa:

  1. Po oddaji naročila boš v roku 24 ur z naslova “EDUBIZ, MARIJA MARUŠA JOVANOVIĆ S.P.” prejel predračun s podatki za plačilo (plačilo je možno preko UPN obrazca oz. z nakazilom na TRR in s QR kodo).
  2. Prosim, da poleg plačila opraviš tudi registracijo v spletno akademijo za spletne edukatorje (to je potrebno storiti samo ob prvi prijavi v članski program): podatke, kje se prijaviti, dobiš po oddaji prijave/naročila na svoj mejl
  3. Ko prejmemo plačilo, ti odobrimo dostop do spletnih učilnic članskega programa (običajno v roku 24 ur po tem, ko plačaš) in ti pošljemo račun, v katerem bo navedeno obdobje dostopa do članskega programa in link za dostop do spletnih učilnic.
  4. Čez en mesec (na isti dan v mesecu, kot bo poslan prvi predračun), boš ponovno prejel predračun za plačilo članstva za prihajajoči mesec. V kolikor predračuna ne poravnaš v 7-ih dneh, s tem smatramo, da prekinjaš članstvo in ti bomo po preteku 7-ih dni prekinili dostop do spletnih učilnic. V tem primeru članstvo lahko kadar koli kasneje ponovno obnoviš tako, da enostavno ponovno oddaš naročilo preko te spletne strani (ob ponovni prijavi velja cena, aktualna na dan ponovne prijave).

Vzpostavitev eAkademije

Gre za storitev, ki je dokončna. Odstop od sodelovanja je možen, dokler ne začnemo s postavljanjem eAkademije.

EduBiz, izobraževanje, Marija Maruša Jovanović s.p., Groharjeva ulica 6, 1241 Kamnik

ID za DDV: SI69429103, TRR SI56 0231 1026 2574 693
Podjetje je vpisano v poslovni register RS pod matično št. 8114102000 s šifro dejavnosti 85.590.

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV).