Naredi promo online program

v samo 4-ih tednih do lastnega promocijskega programa, ki 24 ur na dan skrbi za tvojo promocijo in predstavitev potencialnim strankam

4-tedenski mentorski program za eduPodjetnike (izobraževalce, izobraževalne trenerje, coache, mentorje, svetovalce ...), ki prodajate svoj know how na trgu in želite doseči več strank s pomočjo predstavitvenega (promo) online programa

Ne čakaj samo na priložnosti "na terenu", zato da se lahko predstaviš

Promocijski oz. predstavitveni spletni (izobraževalni) programi so enostavna in evergreen (vedno na voljo) rešitev, ki ti kot eduPodjetniku, ki prodaja svoj know, omogoča, da se predstaviš kar na spletu: če večina tvojih strank uporablja internet v vsakodnevnem življenju in delu, ga izkoristi, da se jim lahko predstaviš več kot le s spletno vizitko. Omogoči jim, da

  • te spoznajo – tebe kot osebnost – skozi video (glas in nastop) spoznajo in “začutijo”, kdo si
  • spoznajo tvojo vsebino – poglobljeno in strukturirano lahko razložiš, kakšne rešitve jim ponujaš in kako jim lahko izboljšaš/olajšaš življenje/delo/odnose …
  • preko kratkega (a avtomatiziranega) spletnega programa spoznajo tvoj način dela – kako deluješ kot mentor/svetovalec/coach in kako jim lahko pomagaš.

Tvoj lasten promo online program lahko predstavi več aspektov tvojega dela (tudi če ne ponujaš lastnih online programov) in deluje kot tvoj promotor 24 ur na dan vse dni v letu – tudi ko si ti zaseden z delom s strankami.

Promo online program: od ideje do realizacije in avtomatizacije

Promo online program je serija tvojih video posnetkov v obliki kratkih izobraževalnih video lekcij, preko katerih svojo (potencialno) stranko podučiš o rešitvah, ki jih prinašajo tvoji produkti (tvoje storitve, tvoji online programi, tvoji klasični izobraževalni programi …).

Bistvo tovrstnih programov je, da so zasnovani kar se da lahkotno – torej da je izkušnja za udeleženca vsebinsko (pa tudi tehnično) nezahtevna, da jo lahko konzumira in prebavi enostavno (da ga ne postavi pred nove izzive in vprašanja, temveč odgovori na tisto, kar ga morda zanima, in mu predstavi zlasti to, česar ne ve, da ne ve). 

Zate kot izvajalca pa morajo tovrstni programi predstavljati način, da se predstaviš kot strokovnjak na svojem področju pa tudi kot mentor/izobraževalec – da pokažejo, na kakšen način vodiš stranke/kliente skozi proces. Hkrati pa mora tak program odigrati tudi svojo marketinško (promocijsko) vlogo in znati odkriti ravno pravo količino vsebine ter nakazati pot, ki jo omogočajo tvoje plačljive storitve.  

V grobem to pomeni, da moraš znati (no, pa ne samo znati, ampak tudi dejansko narediti):

  1. zasnovati kratek in zanimiv online program 
  2. znati vse skupaj posneti in sestaviti v celoto
  3. znati oblikovati virtualno učno izkušnjo – od vpisa do “negovanja” po končanem online programu
  4. znati to tehnično postaviti na splet in avtomatizirati, da lahko deluje 24 ur na dan

Poglejmo, kaj konkretno bomo delali

1. teden: načrt programa in pisanje vsebine

Zasnujemo ogrodje našega promo online programa ter spišemo vsebino predstavitve. Seznanim te z modelom načrtovanja in pisanja promo online programa.

V prvem tednu tudi že razmišljamo o sami zasnovi celotne spletne izkušnje ter se dotaknemo tehničnih rešitev (zato da bomo prav zares pripravljeni in imeli vse pri roki, ko v četrtem tednu pridemo do tehnične postavitve). 

 2. teden: priprava video lekcij (vizualnih gradiv)

Ko imamo pripravljeno vsebino, jo oblikujemo v privlačno vizualno predstavitev, ki bo udeležence motivirala, da z veseljem predelujejo program, nam pa bo služila za naše snemanje video lekcij.

Pripravimo (ali vsaj razmislimo o njih) tudi vse predloge, ki so potrebne, da bo taka spletna izkušnja za našega udeleženca kar se da lahkotna in enostavna.

3. teden: lahkotno in enostavno snemanje – primerno za edukatorje

Ko imamo pripravljene vizualne materiale, se lotimo snemanja. Ker edukatorji nismo videografi, je poudarek na čim bolj enostavnem snemanju in osnovni montaži video posnetkov. 

Delamo z računalniškim programom, ki je enostaven za uporabo in cenovno zelo ugoden (20 dolarjev na leto – za 2 meseca ti ga častim jaz). 

4. teden: postavitev na splet in vzpostavitev avtomatizacije

Ko imamo pripravljene video lekcije, jih naložimo na splet – uporabimo platformo, ki jo morda že imaš na voljo (email marketing sistem, spletna akademija, spletna stran …) ter vse skupaj povežemo z email marketing sistemom, ki bo opravil vso komunikacijo z našimi udeleženci 24 ur na dan. 

Fino je torej, da imaš že vzpostavljen lasten email marketing sistem – v kolikor ga še nimaš, lahko to narediš tekom programa. Uporabiš lahko kateri koli email marketing sistem (Mailchimp, Mailerlite, GetResponse …) – plačljiv ali brezplačen.

IN NAJBOLJŠE PRI MENTORSKEM PROGRAMU, SKOZI KATEREGA GREŠ V TEH 4-ih TEDNIH, JE TO, da so vse omenjene veščine (zlasti veščine prvih treh tednov) hkrati že osnove kreiranja tazaresnih spletnih izobraževalnih programov – takih online programov, preko katerih lahko s svojimi strankami/klienti tudi delaš/poučuješ na daljavo, tako da ti veščina kreiranja promo online programov omogoča, da na zelo hiter in enostaven način vzpostaviš in izvajaš na daljavo tudi plačljive online programe.

Ker gre s skupnimi močmi in mentorsko podporo lažje in hitreje: kako bomo soDelovali

Glej, roko na srce – zadevo lahko postaviš sam. 😁 Meni je moj brezplačni promo online program uspelo postaviti (če seštejem vse ure skupaj) v dobrih 3-eh dneh:

  • en delovni dan načrt in priprava vsebine,
  • en delovni dan priprava vizualnih materialov,
  • cca. 2 uri snemanja in 2 uri urejanja (torej, pol delovnega dne)
  • in še en delovni dan, da sem vse skupaj postavila na splet in povezala vse skupaj v celoto (pa še to mi je večino časa pobralo cincanje, ali naj postavim na stran email marketing sistema ali na svojo spletno stran 😁).

Je pa res, da imam sama za sabo že nekaj let priprave online gradiv in snemanja ter naštudiran sistem (skozi katerega sem tudi že peljala kar nekaj eduPodjetnikov, ki so mi vsi pritrdili, da je sistem res enostaven – tako tehnično kot z vidika celotnega postopka). 

Zato te vabim, da greš skupaj z mano oz. z nami – ker gre s skupnimi močmi in podporo lažje in hitreje. Pa še malce več motivacije imaš, ker veš, da “nisi sam v tem”.

Izdelane imam tudi že vse predloge in sistem, tako da večino časa res delaš bolj kot ne samo na svoji vsebini in se torej lahko osredotočiš na svoja sporočila, ne pa na ugotavljanje, kako kaj (tehnično) narediti.

Vsak korak našega procesa začnemo s srečanjem v živo. Izvedemo ga v obliki 2-urnega srečanja (polni dve uri) preko Zooma. 

Da je vse skupaj lažje, se srečamo že kar ob ponedeljkih ob 9.00 (do 11. ure) in pojemo živo žabo takoj na začetku tedna. 😁

Srečanja te opremijo z osnovnimi napotki in pa na samem srečanju naredimo tudi že vse osnovne korake, tako da imaš do naslednjega srečanja potem samo še nalogo vse skupaj dokončati.

Do naslednjega srečanja imaš nato čas, da dokončaš posamezen korak. Večina tega dela je zelo kreativnega. Opravljaš ga lahko tekom celega tedna po malem ali v enem kosu (recimo, dokončaš vse kar v ponedeljek). 

Koliko časa ti vzame, je odvisno od tega, kako imaš dodelane stvari (če imaš morda že kake vsebine spisane, dodelan svoj sistem), pa tudi od tega, koliko si kreativna dušica in koliko si perfekcionista. 😁

Načeloma bi rekla, da računaj na 4 – 6 ur vmesnega dela med enim in drugim srečanjem.

Vsekakor, če se zatakne, sem na voljo tudi v vmesnem času. Zadeve so zasnovane tako, da te lahko na daljavo ves čas spremljam, kaj delaš (in če sploh delaš ❗) in te usmerjam.

Po potrebi vklopim še svoj “walkie talkie” sistem, da bo komunikacija med nama še lažja. 😉

Skratka, s tabo sem na celotni poti in se trudim, da v 4-ih tednih, kolikor sem ti na voljo osebno, res dosežeš zastavljeni cilj in da tvoj promo online program zaživi.

Program uradno zaključimo v petek – v tistem tednu, ko imamo 4. srečanje. V tistem tednu in še tednu kasneje sem vsakemu udeležencu na voljo še za individualno delo/posvet (delo ena na ena 60 minut preko Zooma).

Tako lahko urediva skupaj še kakšno nedokončano stvar, razjasniva, če je ostalo kaj nejasnega, predebatirava mogoče o tvojih nadaljnjih korakih. 

Večino tehničnih stvari bomo poštimali tekom 4-ih tednov. Jasno pa je, da se kak tehnični izziv pojavi tudi kasneje. V ta namen sem na voljo v že vzpostavljeni Facebook skupini eduPodjetniki izobražujemo spletno. Pomoč nudim po principu, da poveš, kaj je izziv, jaz pa te usmerim na ustrezen video vodič (ali ga celo posnamem, če vidim, da je nekaj bolj generalnega). Ne delam pa stvari po principu done-for-you (narejeno-zate). Za ta namen so na voljo moje plačljive storitve oz. storitve drugih strokovnjakov, ki ti jih lahko priporočim.

eTečaj o eTečajih

Tekom našega mentorskega programa se osredotočimo na enostavne načine priprave video lekcij in na hitro pripravo krajšega online programa. Za še več usmeritev za kvalitetne izobraževalne (ne samo promocijske) online programe, pa omogočim tudi trajen dostop do spletnega tečaja (za samostojno učenja) - Kako posneti spletni tečaj.

Dostop do spletne učilnice tudi po koncu programa

Vse glavne vsebine in napotke našega dela tekom usposabljanja bom zabeležila v naši spletni učilnici, do katere ti pustim dostop tudi po koncu našega 4-tedenskega soDelovanja. Tako se lahko kadar koli vrneš in s pomočjo vsebin v spletni učilnici izdelaš nov promo online program.

Tehnični suport tudi po eDelavnici

Tudi po koncu našega 4-tedenskega soDelovanja sem ti na voljo za usmeritve in tehnično pomoč in nasvet v že vzpostavljeni zaprti Facebook skupini.

Izdelaj svoj online program in ga postavi na splet za 299 €

Ne bom ti razlagala, koliko bi te tole stalo, če bi celoten proces take priprave, snemanja in avtomatizacije prepustil kaki agenciji. Pa itak bi moral še vseeno stopiti pred kamero sam, saj tvoje vsebine nihče ne more predati namesto tebe in na tak način, kot le ti sam.

Tudi vrednost znanja, ki ga usvojiš po principu 2 v enem (saj se poleg izdelave promo online programa naučiš tudi vseh osnov priprave tazaresnih online programov) je praktično večja od cene tega programa.

Bi pa rada v tebi vzbudila podjetniški duh, ki pravi, da si lahko že s samo enim pravim udeležencem v tovrstnem promo online programu, ki ga narediš tekom tega usposabljanja, povrneš celoten strošek (če se na primer ta oseba odloči za individualno delo s tabo ali se vpiše v tvoj plačljiv program ali koristi kako tvojo storitev). 

Da ne omenjam potenciala, da ti tak program prihrani čas, ki bi ga moral nekomu nameniti, da razložiš določene osnove (pa še vedno ni rečeno, da bo na koncu kaj kupil od tebe). In potenciala v lahkotnosti pridobivanja novih “leadov” (potencialnih strank), ki se preko takega programa tudi nekoliko prefiltrirajo, tako da na koncu pridejo do tebe res samo stranke, ki razumejo, kaj ponujaš in ki so pripravljene za to tudi plačati (vse ostale pa osnovne informacije tako ali tako dobijo v tvojem promo online programu).

Ta eDelavnica JE primerna za vse, ki

In za koga res NI primerna

Pogosto zastavljena vprašanja

Nekaj odgovorov na vprašanja, ki se ti morda podijo po glavi v zvezi s tem spletnim programom. Če ne najdeš odgovora na svoje vprašanje, pa mi piši na marusa@eDogodek.si

Vsekakor potrebuješ računalnik (prenosni ali namizni, vseeno). Vse ostalo bomo delali z opremo, ki jo že imaš: 

KAMERA: na primer spletna kamera (sama priporočam kaj od Logitecha – od cca. 100 € dalje) ali mobitel s solidno sprednjo kamero; lahko imaš seveda tudi kakšno bolj profi kamero, vendar moraš znati sam rokovati z njo

MIKROFON: najbolj fino je seveda, če imaš kak natični mikrofon (bubica) – tisti bolj pocenski se dobijo že za nekaj evrov, sama priporočam kaj od Rode-a (od cca. 50 € dalje); primeren je tudi namizni mikrofon (mednarodna skupnost eduPodjetnikov priporoča Yeti Blue ali Yeti Snowball). V najbolj skrajnem primeru so večinoma ustrezne tudi slušalke z mikrofonom – tiste od mobitela. 

Opremo bomo preverili že na prvem srečanju, tako da imaš do 3. tedna, ko dejansko snemamo, dovolj časa za nakup ali izposojo.

Aja, pa obvezno si nabavi miško, če je nimaš. (Če se ti tole zdi čudno, potem si najbrž eden redkih, ki dejansko poseduje miško. Brez nje pa je delo s programi precej težje. In ja, govorim o računalniški miški.😊)

Potreboval boš nekaj platform in programov. V osnovi so to platforme, ki jih tako ali tako potrebuješ za svoj eduBiznis, tako da računam, da jih že imaš. Če jih nimaš, ti ponujam nekaj brezplačnih alterantiv za začetek.

  • email marketing sistem: če ga nimaš, lahko začneš z Mailchimpom ali – še bolje – Mailerlite-om, oboje je brezplačno za začetek
  • sistem za gostovanje videov: lahko je brezplačen Youtube, plačljiv Vimeo (za več varnosti videa – cena od 6 €/mesec), lahko je tvoja spletna akademija (Teachable, Thinkific ali podobna, ki omogoča gostovanje videov); obstajajo tudi druge (brezplačne) opcije (celo v povezavi s programi za snemanje), tako da je to stvar, o kateri se lahko pomenimo na prvem srečanju
  • spletna stran: lahko tvoja spletna stran na WordPressu/Wixu … ali pa uporabimo website builder ali sistem za landing strani znotraj tvojega email marketing sistema
  • program za prezentacije – PowerPoint/KeyNote ali Canva (ali kar koli drugega na spletu)
  • program za urejanje video posnetkov – delali bomo s Screencast-o-matic-com, ki ti ga za čas trajanja našega uposabljanja ter še en mesec po tem nudimo brezplačno (sicer je cena 20 $ na leto)

eDelavnic v živo načeloma ne snemam, bom pa posnela video povzetek oz. video navodila v zvezi z vsebino posameznega srečanja.

Vsekakor priporočam, da si vzameš čas za eSrečanja v živo, saj je njihova vloga v tem, da tekom srečanja že čim več narediš (brez skrbi, bom tehnično poskrbela, da boste vsi imeli mir in tišino za ustvarjanje tekom eDelavnice) in da ti dajo zagon in motivacijo za delo v tekočem tednu (zato jih imamo tudi takoj na začetku delovnega tedna, ob ponedeljekih od 9.00 do 11.00). 

Načeloma je tako za tole usposabljanje kot tudi za pripravo tvojega promo online programa popolnoma vseeno, kje se nahajaš. Je pa vseeno treba upoštevati nekaj zadev:

  • za celoten program usposabljanja in pripravo lastnega promo programa potrebuješ računalnik (na malem ekranu mobitela večina stvari ne bo šla oz. bo težje)
  • za eSrečanja v živo (Zoom) in za delo v 2. tednu potrebuješ dostop do interneta
  • za eSrečanja v živo in za snemanje v 3. tednu (cca. 2 uri) potrebuješ miren prostor

Vse ostalo pa je stvar tega, kako in kje si navajen delati. Večina dela (cca. 70 %), ki pade na čas med srečanji, je kreativne narave (pisanje, iskanje ali ustvarjanje vizualnih gradiv, urejanje posnetkov). Če si tako delo sposoben opravljati v kavarni/na plaži/na vrtu in imaš ustrezne pogoje za to (senca in dovolj polna baterija 😊), potem ni panike.

Računaj še na to, da boš za dobro uro v 3. tednu potreboval prostor, kjer se lahko posnameš tako, da si viden (in celotna tvoja okolica v ozadju 😊) ter dobro uro, kjer bo dovolj vsaj to, da imaš tišino v prostoru.

Tekom mentorskega programa te peljem skozi celoten proces, da vidiš, kaj vse je točno treba (znati) narediti, in ti jasno povem, kaj lahko tudi “outsourcaš” (torej daš narediti nekomu drugemu) in na kaj moraš biti pri tovrstnem “outsourcanju” pozoren, da je sodelovanje čim bolj uspešno.

Tako ti za izrazito tehnične stvari lahko ponudim pomoč virtualne asistentke, ki ji zaupam tudi sama. Oziroma te v primeru iskanja strokovne pomoči na bolj specifičnih področjih (spletna stran, email marketing sistem, mogoče tudi digitalno oglaševanje, Canva itd.) usmerim k strokovnjakom, ki sem jih prepoznala kot zaupanja vredne.

Dostop do eDelavnic in vseh ostalih materialov je omogočen preko eDogodek.si akademije, zato vse  pogoje najdeš na Pogoji poslovanja – glej rubriko eIzobraževanja.

Kdo je Maruša in zakaj pametuje(m) o spletnih izobraževanjih?

Sem Marija Maruša Jovanović, Maruša na kratko – in sem eLearning entuziastka z več kot 10-imi leti izkušenj v eLearning industriji.

Po  duši (in izobrazbi) sem izobraževalka, zato verjamem v dobro kvaliteto online programov, in skrbim, da tvoji spletni izobraževalni dogodki zagotovijo čim boljši (učni) rezultat tvojih strank in da so tvoja video izobraževanja dodelana za najboljšo virtualno (učno) izkušnjo.

“Ker verjamem, da ima sodobna tehnologija moč, da se znanje širi hitreje, ceneje – učinkoviteje! Pa še zabavno je!”

Spletne tečaje izdelujem že od začetka 2000-ih: sprva za hobi, nato nekaj let v EU projektih, kasneje 7 let v korporativnem oddelku marketinga in suporta prodaji, zadnja 4 leta v samostojnem eduBiznisu.

Sprva sem spletne tečaje kreirala sama, kasneje – od 2010 pa skozi ta postopek vodila več ducatov “vsebincev”. Tako so mi poznane vse “frustracije”, s katerimi se srečujejo osebe, ki nimajo bodisi didaktičnega znanja (znanja s področja podajanja znanja) ali tehničnih veščin (ali obojega). 

Hkrati pa sem skozi dobro desetletje vodenja oseb skozi postopek kreiranja online programov dodobra izpilila sistem, kaj je treba znati NAREDITI in kako to narediti čim bolj tehnično lahkotno ter izobraževalno učinkovito.

Ker večina izobraževalcev, eduPodjetnikov, ni videgrafov ali tehničnih mojstrov (naše, eduPodjetniške veščine so konec koncev v prenašanju znanja in mentoriranju/coachanju) sem skozi svojo prakso tudi zelo precizno in pozorno izbrala vsa orodja (programe), s katerimi delamo – da so enostavni (intuitivni) in cenovno dostopni.

Z mano so se ali se še učijo in soDelujejo eduPodjetniki različnih strok: od strojništva in energetike do mehkih veščin, od partnerstva do osebnostne rasti … najbolj pa so moja usposabljanja primerna za vse, ki tudi sami usposabljate za pridobivanje mehkih veščin, trdih znanj in/ali usvajanje novih navad in sprememb.

Spletno stran upravlja EduBiz, Marija Maruša Jovanović s.p, Kamnik – Pravilnik o zasebnosti – Pogoji uporabe