Kako (čim bolj celostno) promovirati svoj eduBiznis in/ali online programe?

Večkrat rečem, da samo to, da zgradimo, še ne pomeni, da bojo (kupci, udeleženci) prišli. Oziroma kaj nam bo dobra vsebina, če o njej nihče pojma nima. In to velja celo za brezplačne zadeve. 

V tokratnem razmišljanju na glas (mimogrede, dovolj je samo, da poslušaš – ni podprto z vizualizacijo; pa še na hitrejše predvajanje me lahko daš) sem se tako dotaknila vsega, kar sem od leta 2017, ko sem začela s svojim eduBiznisom, preizkusila glede promocije svojega eduBiznisa in promocije svojih online programov.


Članek se nadaljuje spodaj …

Spoznaj osnove izobraževalno učinkovitih in tehnično lahkotnih online programov – vpiši se v BREZPLAČEN mini trening Online programi – od kreiranja do promoviranja spletnih izobraževalnih programov


Preizkusila sem tako tiste “standardne” zadeve, ki jih počnejo tudi ostali:

  • predstavitve na terenu
  • Facebook live
  • promocija s pomočjo brezplačnikov …

Vendar – kot je običajno za te zadeve – če nimaš sistema, vse deluje samo parcialno. Predvsem pa včasih to potem pomeni več dodatnega dela.

No, sicer pa prisluhni moji izkušnji:

Iščeš konkretne rešitve?

Povej mi, kaj pripravljaš pa te usmerim na pravo rešitev.

Nisi prepričan, kje začeti – ni panike, začni z brezplačnim online programom Online programi, od kreiranja do promoviranja spletnih izobraževalnih programov