Sodobno poučevanje

Hojla, Maruša tukaj, sem vodja eDogodek.si in velika eLearning entuziastka. Svoja razmišljanja (na glas) objavljam (skoraj) vsakotedensko v obliki zvočnih posnetkov (podcastov). Na glas razmišljam o zadevah, povezanih z eduBiznisom, eduPodjetništvom ter na splošno spletnimi izobraževanji. Pobrskaj med posnetki, da najdeš temo, ki te zanima. Ali pa se prijavi na Youtube kanal eDogodek.si, da boš […]

Vir: Pixabay

Koliko dejansko stane postavitev online programov in kakšno opremo oz. kaj vse potrebuješ Jah, velikokrat se vse ustavi pri denarju. Na prvi pogled se investicija zdi super in fajn, ko pa začneš kalkulirati, pa ugotoviš, da je vse skupaj ‘nateg’ (ali pa samo prevelik strošek). Zato »se greva danes matematiko«. Bo malo daljši zapis … ti pa pridno zapisuj stroške sproti na en list papirja. Narediva kalkulacijo, kaj točno potrebuješ, če se greš online izobraževanje in koliko to stane.

Image by Gerd Altmann from Pixabay

Je spletno poučevanje zahtevno? Moraš biti hkrati računalničar in izobraževalec? Moraš biti “tehno frik” (tehnološki navdušenec), da lahko sploh poučuješ, svetuješ, coachaš oz. kakor koli že prodajaš svoj know-how tudi online (spletno)?

Ja, dejstvo je, da brez tega, da verjameš, da se da učinkovito(!) poučevati tudi preko spleta, ne gre!

Image by PublicDomainPictures from Pixabay

Ponavadi se izobraževalci poslužijo spletnega izobraževanja z namenom, da pridobijo več svobode. Z namenom, da optimizirajo svoj (edu)biznis.

Vendar pa se lahko kaj hitro zgodi, da v poplavi vseh eOrodij in platform (eOkolij) izberemo napačno (oz. ne najbolj optimalno) in si s tem nakopljemo le še več dela. Podobno kot če mojster za vrtanje luknje izbere macolo ter pri tem naredi več škode (kot luknje) in nato krpa še škodo.

Zato je ključ za uspešno in učinkovito ePoučevanje je, da izbereš pravo (e)orodje v pravem trenutku.

Ni vsako izobraževanje za vsakega človeka. Ponudi pravo izobraževanje v pravem trenutku. In s tem povečaj uspeh svoje izobraževalne ponudbe. Naj te ne zavede privlačnost tako imenovananega ‘one-size-fits-all’ pristopa. To je tisto, ko misliš, da je nujno treba v en izobraževalni dogodek (na primer v eno spletno predavanje v živo) spraviti vso (izobraževalno) ponudbo, vse znanje, ki ga želiš predati naprej. To je sicer plemenita gesta (pre-dati vse, kar imaš), ampak žal neučinkovita za udeležence (možganski overload) in pa hudo obremenilna tudi za izvajalce.

Kako narediti spletni tečaj koristen za udeleženca: udeležencu ponudi rezultat, ne znanje!

Zakaj grejo ljudje prvič na trening v telovadnico? Ker hočejo doseči neko spremembo: doseči nek rezultat, na primer shujšati, postati (fizično) močnejši, kondicijsko bolj pripravljeni …

In kdaj grejo ljudje na izobraževanje?