Čas na eDelavnicah v živo teče hitreje … kaj pa sedaj? Kaj narediti, da ne krajšaš programa na račun vsebine?

Čas na eDelavnicah v živo teče hitreje … kaj pa sedaj? Kaj narediti, da ne krajšaš programa na račun vsebine?

Ena od stvari, ki jo večina izobraževalcev, trenerjev, coachev … opazi že kmalu na začetku, ko svoje klasične programe preselijo v spletne delavnice – v tiste v živo, a na daljavo – je to, da čas na online srečanjih teče nekako … hmmm … hitreje.

Hitreje zmanjka časa. Manj je “prostora”, da bi povedal toliko, kot na klasičnem izobraženju, delavnici. Zakaj je temu tako? V resnici ne vem čisto točnega odgovora. 

Dejstvo je, da že sama tehnologija pobere nekaj več časa (včasih je potrebno tudi več dodatnih navodil glede tehnologije – na terenu na primer ne razlagamo, kako naj nekaj zapišejo na papir, medtem ko moramo na eDelavnici dati kar striktna navodila, kako zapisati nekam nekaj digitalno).

Druga zadeva je ta, da so sama srečanja krajša, bolj strnjena (Če na primer klasično 8-uro delavnico preselimo na splet v, recimo, verzijo 2 * 4 (pedagoške) ure, bo vsakič šlo nekaj minut za kak uvodni in zaključni del, ki bi bil na srečanju v živo izpeljan samo 1x v dnevu).

Kaj torej narediti?


Članek se nadaljuje spodaj …

Prijavi se na eNovice in prejmi pregled vseh brezplačnih spletnih programov eDogodek.si akademije


Prav zato pri spletnem izobraževanju ni dovolj, če imate samo eDelavnice v živo (že tukaj ne boste “prišli skozi” samo z eno, ampak jih mora biti več).

eDelavnice v živo so res ena najprikladnejših oblik in resnično najboljša aleternativa klasični izvedbi izobraževanj. Žal pa ne omogoča tako popolnega izkoristka, kot to omogoča, če naredite spletni izobraževalni program oz. spletno usposabljanje oz. danes se za to uporablja priljubljen kratek izraz “online program”.

(Jaz sama mu zaradi razumevanja dodala še besedico “voden”, torej voden online program – ker nekateri pod online program smatrajo tudi spletne tečaje za samostojno učenje, torej avtomatizirane, posnete spletne tečaje).

Kaj torej voden online program omogoča več?

To, da lahko del programa prenesete tudi v ASINHRONO obliko.
  1. Bodisi vsebino: del vsebine (zlasti teoretičen del, razne podrobnejše inštrukcije/ navodila …) posnamete
  2. Ali pa aktivnosti: aktivnosti oblikujete tako, da se izvajajo tudi “ko niste skupaj” (ustvarite online dokumente, na katerih delajo skupaj; pripravite projekte, na katerih lahko delajo pari ali skupine skupaj; jim date navodila, da delajo sami izven časa skupnih srečanj …)

Skratka, z vodenimi online programi lahko na polno izkoristite svet spletnih izobraževanj.

V tem primeru torej dodate še komponento vodenja skupine, “ko nismo skupaj”, torej soDelovanja na daljavo.

Pri tem postanejo torej pomembne še druge veščine (ne le kompetenca prenosa znanja na daljavo), temveč tudi to, kako motivirati na daljavo, kako organizirati aktivnosti na daljavo (da bojo uspešne), kako komunicirati, “če pa nismo skupaj”.

Iščeš konkretne rešitve?

Povej mi, kaj pripravljaš pa te usmerim na pravo rešitev.

Fotka: Pixabay.com

 

 

Tagged with: