Razmišljam na glas …

Hojla, Maruša tukaj,

sem vodja eDogodek.si in velika eLearning entuziastka. Svoja razmišljanja (na glas) objavljam (skoraj) vsakotedensko v obliki zvočnih posnetkov (podcastov). Na glas razmišljam o zadevah, povezanih z eduBiznisom, eduPodjetništvom ter na splošno spletnimi izobraževanji.

Pobrskaj med posnetki, da najdeš temo, ki te zanima. Ali pa se prijavi na Youtube kanal eDogodek.si, da boš obvečen, ko bo na voljo novo razmišljanje na glas. 

 

https://www.youtube.com/embed/phzCELXW1Cc
Kako lahkotneje posneti spletni tečaj
https://www.youtube.com/embed/W_2bYkRZPe0
Skriti strošek, ki vpliva na prodajno ceno spletnega tečaja
https://www.youtube.com/embed/2cC--83n8j4
Kako ti spletni tečaj še lahko koristi - ne le za direktno prodajo
https://www.youtube.com/embed/1LFhBztPJP0
Kako od ideje do prodaje spletnega programa
https://www.youtube.com/embed/-NZz1F5I5pE
Kako zaposliti najboljšega prodajalca spletnih izobraževalnih programov
https://www.youtube.com/embed/jEwmptyPh5w
Kako avtomatizirati marketinško - učno pot pri prodaji spletnih programov
https://www.youtube.com/embed/d253CcKu7lY
Kako oblikovati transformativne spletne programe
https://www.youtube.com/embed/IkmVNunonw8
Kako izkoristiti svobodnost in sodobnost v spletnem eduPodjetništvu
https://www.youtube.com/embed/l-3M-8JvHgk
Zapravi čas, da ga lahko prihraniš
https://www.youtube.com/embed/lvv5qOYvWZo
O outsourcanju v online eduBiznisu

Kako lahkotneje posneti spletni tečaj

O tem, kako se tako kompleksne in obsežne zadeve, kot je snemanje spletnih tečajev, lotiti na bolj lahkoten način.

Skriti strošek, ki vpliva na prodajno ceno spletnega tečaja

Razmišljam na glas o enem skritem strošku, na katerega marsikdo pozabi, ko postavlja ceno spletnega tečaja.

Kako ti spletni tečaj še lahko koristi - ne le za direktno prodajo

O tem, kako spletni tečaj oz. video lekcije še lahko izkoristimo v svojem eduBiznisu.

Kako od ideje do prodaje spletnega programa

Razmišljam na glas ... o tem, kako od ideje o spletnem programu do prodaje spletnega programa - s pomočjo preproste eduBiznis strategije.

Kako zaposliti najboljšega prodajalca spletnih izobraževalnih programov

Razmišljam na glas ... o tem, kako nam sodobna tehnologija lahko pomaga prodajati naše spletne (in tudi nespletne) izobraževalne programe.

Kako avtomatizirati marketinško - učno pot pri prodaji spletnih programov

Razmišljam na glas ... o tem, kako pravzaprav pripeljati stranke od tega, da jih informiramo, do tega, da jim proda(ja)mo.

Kako oblikovati transformativne spletne programe

Razmišljam na glas ... o tem, kako oblikovati programe za spletno okolje, da res prinesejo rezultate, transformacijo.

Kako izkoristiti svobodnost in sodobnost v spletnem eduPodjetništvu

Razmišljam na glas ... o tem, kaj ti prinaša svoboda lokacije in časa ter kaj pomeni sodobnost za tvoje stranke.

Zapravi čas, da ga lahko prihraniš

O tem, kako prihraniti čas v spletnem edupodjetništvu - tako da najprej "zapraviš" čas.

O outsourcanju v online eduBiznisu

O tem, kako ... pa vseeno določene stvari lahko tudi v sodobnem online eduBiznisu spustiš iz rok in prepustiš drugim. Katere so in na kakšen način se lotiti, da bo izplen sodelovanja z drugim izvajalcem maksimalen.

 

 

Naslovna slikica: Freepik.com