fbpx

Tokrat bom razmišljala “potiho” – pisno … malo daljše, a obljubim, da je vredno branja. ???? Ker ve(rjame)m, da to, kar ti bom povedala, vpliva na to, kakšno ceno boš lahko postavil in kakovost, ki jo boš lahko zagotovil (v prihodnosti).Kaj je virtualno/ spletno/ digitalno facilitiranje in zakaj je pomembno za nas, eduPodjetnike⁉️

Vem, da je za mnoge velik korak že to,

Vendar vam moram povedati, da je to šele ZAČETEK! 😉

Kvalitetna spletna izobraževanja – taka, ki prinašajo dobre rezultate udeležencem, ker z njimi ZARES dosegajo transformacijo in ne le dobivajo informacije in ki TRENIRAJO ne le prezentirajo, zahtevajo poznavanje določenih zakonitosti.

Tako zakonitosti

  • vizualizacije preko spleta (tukaj večina eduPodjetnikov pade v prvi vrsti, saj menijo, da je dovolj samo to, da se postavijo pred kamero in govorijo).
  • prezentiranja na daljavo (a veš, da powerpoint in govoreča glava nista edina načina, ki jih lahko izkoristiš za prezentiranje)
  • komunikacije in motivacije na daljavo (če meniš, da si svoje delo opravil s tem, ko si povedal, vse kar veš, potem imaš še veliko potenciala za izboljšanje svojega programa … pa tudi za dvig cene programa 😉 )
  • in nenazadnje zakonitosti ali raje recimo spodbujanja interAkcije/ soDelovanja preko spleta (in ne, to da je nekdo pritisnil smeška na tvojem Facebook live-u v znak, da se strinja s povedanim, ni višek interakcije, hehe).

⚠️ In zakaj bi bilo vse to pomembno za nas, eduPodjetnike, ki prodajamo svoj know how?

Samo nekaj namigov:

  • ???? ker želimo, da naši udeleženci – tudi če delajo samostojno in online, dosežejo rezultate, ki jih obljubljamo (ker šele rezultat, ki ga bo z nami dosegel naš udeleženec zagotavlja tisto “dober glas v deveto vas”) … in ker samo to, da dajemo informacije (v online obliki) ne prinaša transformacije
  • ???? ker postaja konkurenca online programov tudi na slovenskem trgu vse večja (na mednarodnem je pa že tako ali tako velika) in ni več dovolj le dobra vsebina, pač pa tudi kvalitetna online izvedba – verjamem, da se bo v prihodnje tudi cena programov lahko oblikovala vse bolj na tej postavki in ne le na postavki strokovnosti
  • ???? ker morda trenutno ne izkoriščamo vseh potencialov “lahkotnosti”, ki nam jih prinašata avtomatizacija in optimizacija z digitalnimi orodji – po domače povedano, mogoče nekatere stvari delamo na bolj kompleksen način, kot bi se jih v resnici dalo narediti
  • ???? in nenazadnje – ker želimo, da so naši programi narejeni KVALITETENO, po visokih standardih spletnega izobraževanja.

Ja, tudi sama se (še po dobrih 10-ih letih dela v eLearning industriji) spomnim tistih občutkov:

  • ko si se odločil, da boš dal svoje vsebine v online obliko, pa ne veš, kje začeti, kaj avtomatizirati, kaj voditi osebno, kaj ohraniti v svojih “terenskih izvedbah”, kaj …
  • ko si prvič pred goro vsebine (ki se ti je nabrala skozi leta dela), pa se ti zdi miljeee daleč, da bo to enkrat dejansko postalo online vsebina …
  • ko si prvič v videokonferenčni sobi kot predavatelj in skušaš vzbuditi interakcijo, pa je ni …
  • ko prvič stojiš pred kamero in ne veš, ali bi bral, prosto govoril, se smejal, bil zadržan, krilil z rokami …
  • ko (ne samo prvič, temveč) prvih par srečanj (ali celo več) dela na daljavo s svojim sodelavcem ali stranko vsakič znova iščeš načine, kako ji pokazati, razložiti, ko pa je na drugi strani ekrana …
  • ko si postavil online program, pa se ti zdi, da si daleč od avtomatizacije in optimizacije, saj imaš v nekem momentu morda skoraj več dela kot prej in veš (ali pa ne) da ti še nekaj manjka …

A naj te to ne prestraši! Zadeve so preproste, le lotiti se jih je treba premišljeno in strukturirano.

 

Marija Maruša Jovanovič, eLearning eNtuziastka in vodja eDogodek.si

P.s.: Naslovno slikico je narisala moja Aleksija – digitalno, jasno.

 

 

Kategorije: blog