Zakaj bo (je že?) pomembna ne le dobra vsebina, pač pa tudi kvalitetna online izvedba

Prispevek je namenjen sodobnim eduPodjetnikom – izobraževalnim trenerjem, coachem, mentorjem, svetovalcem … ki želijo svoje znanje p(r)odajati na sodoben način – tudi preko spleta!

Tokrat bom razmišljala “potiho” – pisno … malo daljše, a obljubim, da je vredno branja. 😎 Ker ve(rjame)m, da to, kar ti bom povedala, vpliva na to, kakšno ceno boš lahko postavil in kakovost, ki jo boš lahko zagotovil (v prihodnosti).Kaj je virtualno/ spletno/ digitalno facilitiranje in zakaj je pomembno za nas, eduPodjetnike⁉️

Vem, da je za mnoge velik korak že to,

  • da greste in posnamete (ter po možnosti še uredite/ montirate) svoje video izobraževanje in ga postavite na splet.
  • Ali pa da se odločite in pripravite ter izvedete delavnico v živo a preko spleta (Zoom, Skype …).
  • Ali pa da naredite svoj “signaturni” (unikatni) online program, v katerem lahko tudi na daljavo in v večjih skupinah peljete posameznike skozi svoje metode (ne da bi za to potrebovali menjati čas za denar).

Vendar vam moram povedati, da je to šele ZAČETEK! 😉

Kvalitetna spletna izobraževanja – taka, ki prinašajo dobre rezultate udeležencem, ker z njimi ZARES dosegajo transformacijo in ne le dobivajo informacije in ki TRENIRAJO ne le prezentirajo, zahtevajo poznavanje določenih zakonitosti.

Tako zakonitosti

  • vizualizacije preko spleta (tukaj večina eduPodjetnikov pade v prvi vrsti, saj menijo, da je dovolj samo to, da se postavijo pred kamero in govorijo).
  • prezentiranja na daljavo (a veš, da powerpoint in govoreča glava nista edina načina, ki jih lahko izkoristiš za prezentiranje)
  • komunikacije in motivacije na daljavo (če meniš, da si svoje delo opravil s tem, ko si povedal, vse kar veš, potem imaš še veliko potenciala za izboljšanje svojega programa … pa tudi za dvig cene programa 😉 )
  • in nenazadnje zakonitosti ali raje recimo spodbujanja interAkcije/ soDelovanja preko spleta (in ne, to da je nekdo pritisnil smeška na tvojem Facebook live-u v znak, da se strinja s povedanim, ni višek interakcije, hehe).

⚠️ In zakaj bi bilo vse to pomembno za nas, eduPodjetnike, ki prodajamo svoj know how?

Samo nekaj namigov:

  • 💶 ker želimo, da naši udeleženci – tudi če delajo samostojno in online, dosežejo rezultate, ki jih obljubljamo (ker šele rezultat, ki ga bo z nami dosegel naš udeleženec zagotavlja tisto “dober glas v deveto vas”) … in ker samo to, da dajemo informacije (v online obliki) ne prinaša transformacije
  • 💶 ker postaja konkurenca online programov tudi na slovenskem trgu vse večja (na mednarodnem je pa že tako ali tako velika) in ni več dovolj le dobra vsebina, pač pa tudi kvalitetna online izvedba – verjamem, da se bo v prihodnje tudi cena programov lahko oblikovala vse bolj na tej postavki in ne le na postavki strokovnosti
  • 💶 ker morda trenutno ne izkoriščamo vseh potencialov “lahkotnosti”, ki nam jih prinašata avtomatizacija in optimizacija z digitalnimi orodji – po domače povedano, mogoče nekatere stvari delamo na bolj kompleksen način, kot bi se jih v resnici dalo narediti
  • 💶 in nenazadnje – ker želimo, da so naši programi narejeni KVALITETENO, po visokih standardih spletnega izobraževanja.

Ker po dobrih 10-ih letih dela v eLearning industriji poznam tiste občutke:

  • ko si se odločil, da boš dal svoje vsebine v online obliko, pa ne veš, kje začeti, kaj avtomatizirati, kaj voditi osebno, kaj ohraniti v svojih “terenskih izvedbah”, kaj …
  • ko si prvič pred goro vsebine (ki se ti je nabrala skozi leta dela), pa se ti zdi miljeee daleč, da bo to enkrat dejansko postalo online vsebina …
  • ko si prvič v videokonferenčni sobi kot predavatelj in skušaš vzbuditi interakcijo, pa je ni …
  • ko prvič stojiš pred kamero in ne veš, ali bi bral, prosto govoril, se smejal, bil zadržan, krilil z rokami …
  • ko (ne samo prvič, temveč) prvih par srečanj (ali celo več) dela na daljavo s svojim sodelavcem ali stranko vsakič znova iščeš načine, kako ji pokazati, razložiti, ko pa je na drugi strani ekrana …
  • ko si postavil online program, pa se ti zdi, da si daleč od avtomatizacije in optimizacije, saj imaš v nekem momentu morda skoraj več dela kot prej in veš (ali pa ne) da ti še nekaj manjka …

In zato ker poznam eOrodja … goro eOrodij. Pa ne samo eOrodja, tudi tehnike in metode dela na daljavo – iz prakse.

  • Za sabo imam več sto spletnih tečajev v večih jezikih, narejenih na sto in en način.
  • Za sabo imam desetletje dela izključno na daljavo – ko mnogih sodelavcev v projektih pravzaprav nikoli nisem spoznala “v živo”, pa imamo kljub temu za sabo uspešne skupne projekte.
  • Za sabo imam več sto online “treningov” na daljavo v živo, ki sem jih soustvarjala z vsebinci, ki so se bali tehnologije, nazadnje pa v njej uživali.

Pa ne govorim tega, da se pohvalim (čeprav sem ponosna, ja, definitivno 😎), pač pa zato da ti povem, da imam “v rokavu” stotine rešitev … in ni vrag, da med njimi ne bi našli primerne zate.

Številne rešitve sem na strukturiran način (ki te pelje korak za korakom – od začetnih načrtov do naprednejše uporabe eOrodij) zapakirala v enostavno razumljiv jezik in jih dajem na voljo pod zelo ugodnimi pogoji (plačljivi paketi so na voljo že za 10 € na mesec oz. 120 € za celotno znanje, ki ga lepo počasi usvojiš v enem letu – ker gre za proces in postopno nadgradnjo znanja).

Vabim te torej, da tudi ti kreiraš svoj eDogodek:

 

Marija Maruša Jovanovič, eLearning eNtuziastka in vodja eDogodek.si

P.s.: Naslovno slikico je narisala moja Aleksija – digitalno, jasno.