fbpx

Izobražuješ, coachaš, mentoriraš, svetuješ, izvajaš delavnice … ali kakor koli drugače prodajaš svojo ekspertizo in bi rad bolje izkoristil sodobna spletna orodja (spletni marketing in spletno izobraževanje), da dosežeš več strank in/ali več časa?

  • Si slišal, da lahko z nekimi prodajnimi lijaki, landing (in spletnimi) stranmi ter email marketingom lažje in bolj avtomatizirano prodajaš?
  • Vidiš, da drugi strokovnjaki (v tvoji ali kaki drugi branži) vsak dan pridno objavljajo na socialnih omrežjih, da dosežejo več strank, ti pa nimaš niti ideje, o čem bi sploh pisal in govoril – ne da bi delil kar to, kar prodajaš v svojih programih?
  • Morda pa celo sam že »cele dneve visiš« na socialnih omrežjih, delaš mejlinge … pa ni rezultatov oz. ti vse skupaj pobere več časa, kot pa prinaša koristi …
  • Bi rad naredil spletni program, da del ur, ki jih sicer porabiš za razlago v živo (in jih ponavljaš vedno znova), lahko tvoje stranke pogledajo v video obliki, ko imajo one čas? Ali pa zgradil spletni tečaj za dodaten vir prihodkov?
  • Ali pa se končno naučil (bolj TeHnostavno) pripravljati video vsebine za promocijo ali za svoje izobraževalne programe?
  • Mogoče pa že koristiš tako email marketing kot socialna omrežja, pa po možnosti pišeš še blog ali snemaš podkast, imaš svoj spletni tečaj, izvajaš mesečne brezplačne izzive … in … je enostavno postalo vse skupaj konfuzno in – namesto da bi ti prinašalo svobodo, ti prinaša samo več nemira.

Morda pa bi “samo” končno rad bolje spoznal svet online biznisa in nabildal svojo tehnično mišico.

Spletni hub sem zgradila prav za nas, podjetnike – strokovnjake, ki obožujemo podajanje znanja, ne maramo pa vsiljivega pRodajanja in neskončnega ubadanja s tehnikalijami

Gre za sistem, ki te za roko vodi, da vzpostaviš vse od strategije do tehnologije, da lahko svoje znanje prodajaš na tak način, da delaš prav to, kar imaš rad – PODAJAŠ znanje. Pri tem pa vse tehnične stvari spremeniš v kreativno ustvarjanje oz. jih prepustiš avtomatiki.

Celotna filozofija namreč temelji na tem, da skozi ozaveščanje in izobraževanje (preko izobraževalnega marketinga) peljemo naše sledilce (ali naključne obiskovalce naše spletne strani) do rešitve, ki jo potrebujejo oz. želijo in jim je na voljo v obliki naših (spletnih) programov in storitev.

Pri tem seveda velik poudarek dajemo temu, da stvari, ki jih kot ponudniki gradimo (vse od objav na socialnih omrežjih, do raznih brezplačnih programov in izzivov in celo vseh programov, ki jih ponujamo v našem »produktnem portfelju«) imajo rep in glavo in stojijo v enem smiselnem sistemu.

Ker če naša sporočila, ponudba in sistemi delujejo zmedeno že za nas (kot ponudnika), verjetno nič kaj bolje ne delujejo za naše (potencialne) stranke.

Še večji poudarek pa dajem(o) temu, da stvari dejansko spravimo v prakso in redno izvajamo.

  • Ker kaj nam bo še tako dobra vsebina, če o njej nihče pojma nima!
  • In ker ti bo vsak »biznis guru« povedal, da je bistvo uspešnega biznisa v DDV-ju: Disciplina, Doslednost (konsistentnost) in Vztrajnost. In prav pomanjkanje »DDV-ja«, je velikokrat krivo, da »spletna orodja ne delujejo«.

V Spletnem hubu tako gradimo in krepimo 4 področja:

1. Kreiranje (video) vsebin

Osnova našega dela so vsebine. Tako tiste v online programih kot tudi tiste za promocijske namene. Učimo se jih pisati in nato izdelovati v primerni grafični ali video obliki. In ne, ne bo ti treba plesati, skakati ali kakor koli drugače uganjati neke norčije v videih – razen če si boš to želel in je usklajeno s tabo in tvojim karakterjem.

Za vsak tip vsebine – od spletnega tečaja do online coaching programa ali Zoom eDelavnice ti pokažem, kako jih ustvariti, da bojo izobraževalno učinkovite za tvoje stranke, udeležence tvojih programov, zate pa enostavne za tehnično pripravo.

In za vse promocijske (marketinške) vsebine – od brezplačnih programov do vsebin za socialna omrežja, email marketing, podkaste, spletne strani itd., ti predam enostavne in preverjene “formule”, ki zagotovijo, da prodajaš – tako da znanje podajaš (a da hkrati nimaš občutka, da ga razdajaš).

Naučimo pa se tudi TeHnostavnega kreiranja video vsebin (za promocijo in za kreiranje spletnih tečajev oz. programov) – saj je video glavno orodje v sodobnem načinu p(r)odajanja znanja.

2. eduMarketing – izobraževalni marketing

Gre za (spletni) marketing, ki pa je fokusiran predvsem na nas, strokovnjake (saj je logično: umetniška dela, kozmetične storitve, turistični produkti ali katero koli drugo področje zahteva drugačen marketinški pristop kot naše področje, kjer smo v bistvu “produkt mi sami”).

Spoznavamo torej tako marketinška orodja (nič bat’ – delamo s preprostimi, cenovno dostopnimi orodji) kot tudi način razmišljanja (mindset). Bistveno pa je, da te za roko vodim, da orodja ne le spoznavaš, pač pa z njihovo pomočjo strateško gradiš svoj marketing in prodajo na spletu.

3. TeHnostavno upravljanje sistemov in online biznisa

Če želimo, da stvari »stojijo« in imajo rep in glavo, potem jih je treba znati povezati med seboj. Vsaka naša (marketinška) aktivnost, ki jo delamo – od pisanja objave na socialnih omrežjih pa do pošiljanja (prodajnih) ponudb mora imeti “smisel” v našem procesu.

Ustvarimo torej proces, v katerem naključne obiskovalce (naše spletne strani) ali naključne gledalce oz. bralce naših promocijskih objav peljemo skozi proces do potencialne stranke ali ambasadorja naših programov in storitev.

S sodobnimi spletnimi orodji pa lahko veliko procesov tudi avtomatiziramo in še dodatno spodbudimo prodajo oz. olajšamo proces prodaje.

S tem, ko imamo vzpostavljen proces in sisteme, smo tudi mi mirni, ker vemo, da imamo sistem, ki deluje (24 ur na dan). Naš biznis pa lahko funkcionira, četudi si vzamemo nekaj pavze ali če delamo le nekaj ur na dan.

4. Projektni menedžment oz. učinkovito vodenje našega spletnega (dela) biznisa

Največji izziv, ki ga imajo mnogi podjetniki – strokovnjaki, je ČAS. V bistvu večina od nas začne koristiti spletna orodja, da bi dosegla več časa. A marsikdo kaj kmalu ugotovi, da porabi veliko časa za kreiranje vsebin, promocijo itd. Res je, da je potrebno (na začetku) vzpostaviti kar nekaj zadev, hkrati pa nas tudi na dolgi rok čakajo aktivnosti, ki zahtevajo, da smo organizirani in jih redno izvajamo.

Zato en del našega delovanja v Spletnem hubu predstavlja tudi projektni menedžment. Ampak – ni panike – to delamo na tako kreativen način, da niti opaziš ne, da »vodiš projekte«. Rezultat pa je: da stvari ne obtičijo samo v glavi ali kot ideja na papirju, temveč jih redno daješ v prakso in tako ves čas počasi gradiš svoj biznis.

Torej, v Spletnem hubu delamo tako na strategiji, kot tudi rokovanju z orodji in upravljanju sistemov.

Spletni hub je več kot samo učni program. Je tudi tvoj prostor, kjer gradiš in upravljaš svoj online biznis! Jaz pa sem tvoj »motivacijski partner«, ko potrebuješ nasvet ali vzpodbudo.

Kako torej v Spletnem hubu gradimo spletne programe, redno izvajamo promocijo in lahkotno upravljamo naš online biznis?

Skozi 4  različne tipe programov oz. orodij. Do vseh imaš takoj dostop.

Moj (online) biznis manifest

Prva in najbolj nujna stvar – ki jo marsikdo spregleda oz. ne naredi in zaradi tega potem vse ostale stvari »ne stojijo na mestu« je, da postavimo strategijo (in jo kasneje dograjujemo, pilimo). Sama rečem, da naredimo svoj »biznis manifest«, v katerem določimo vse temeljne zadeve – od ciljne skupine (oz. več njih) in niše, temeljev našega (osebnega) brenda, do naše ponudbe programov (produktov) in temeljnih vsebin, na katerih bomo gradili vse naše nadaljnje promocijske aktivnosti.

Ker naš biznis (če želimo, da je uspešen in nam v veselje) mora biti v prvi vrsti usklajen z nami in našim poslovno – življenjskim stilom.

Namig: gre za »coaching program«, ki ti ostane na voljo, tudi če kadar koli izstopiš iz Spletnega huba.

Video mentor(ji): od kreiranja spletnih programov do promoviranja svojega biznisa

Si predstavljaš, da imaš ves čas pri roki osebnega mentorja, ki ti pove, kaj je naslednja naloga oz. katero aktivnost je smiselno opraviti najprej, kaj potem? No, tako deluje video mentor. Je praktično enako, kot bi delal z mano ena na ena – a na voljo (dobesedno) 24 ur na dan.

S pomočjo video mentorja gradiš, kreiraš in pripravljaš vse aktivnosti, ki jih v svojem online biznisu potrebujemo podjetniki – strokovnjaki:

  • vse od priprave spletnih tečajev, Zoom delavnic, online coaching programov …
  • do objav oz. aktivnosti za dnevno/tedensko/mesečno in zimzeleno promocijo.

Orodje za kreiranje vsebine (online programov in promocijske vsebine)

Video mentor te za roko pelje (v smiselnem zaporedju), česa se naj lotiš in kako to narediš. Da pa se tvoje ideje, zamisli in vsebina, ki jo pripravljaš, ne porazgubi po številnih listih papirja, blokcih ali raznih aplikacijah za zapiske (oziroma da morda celo ne obtiči samo v glavi), pa te video mentor vodi, da svoje vsebine zapisuješ oz. ustvarjaš kar na isti platformi, kjer se učiš – torej v Spletnem hubu.

V osnovi bi lahko rekli, da gre za orodje za »beleženje idej«. V njem gradiš strukturo in zapisuješ vsebino svojih spletnih izobraževalnih programov (spletnih tečajev za samostojno učenje, online coaching programov, članskih programov in/ali Zoom eDelavnic).

Oziroma v njem brejnstormaš in zapisuješ ideje za promocijske aktivnosti.

In ja, brez skrbi, tvoja vsebina je samo tvoja in torej skrita pred očmi ostalih članov huba.

Orodje za vodenje (biznis) aktivnosti, (tedenske) promocije ter (mesečne) prodaje

Drugo orodje, ki ti je na voljo v Spletnem hubu poleg vseh vsebin, pa je orodje za vodenje online biznisa. Čeprav si morda solo podjetnik (ali prav zato), ne pomeni, da ne rabiš svojega biznisa voditi, kot ga vodijo »ta veliki«.

Morda ne maraš sveta (excelovih) tabel in orodij za projektno vodenje, zato sem v Spletni hub iz biznis sveta pripeljala zabavno, preprosto in vizualno privlačno orodje, ki ti omogoča, da svoj online biznis (vse od kreiranja, razvoja programov, do promoviranja) upravljaš na simpatičen in enostaven način. Hkrati pa ti pomaga hitro identificirati, v katerem grmu tiči zajec ali kateri čevelj te žuli, ko nekaj v tvojem biznisu ne laufa, tako, kot bi bilo fino, da laufa.

S pomočjo tega orodja krepiva tudi tvojo mišico za DDV: doslednost, disciplina in vztrajnost.

In najbolje pri vsem: v svojem online biznisu nisi sam! Ves čas sem ti na voljo in to – individualno.

Znotraj Spletnega huba imam namreč zagotovljen BREZPLAČEN pisni oz. video suport. Za res ugodno doplačilo (20 €/ 30 min) pa sem ti na voljo tudi individualno – osebno v živo preko Zooma.

Tekom preteklih 7 let, ko sem skozi različne faze online biznisa vodila številne podjetnike, sem ugotovila, da večina podjetnikov, ko gradi svoj (online) biznis in svoje (nove) produkte, želi – več zasebnosti in individualne obravnave.

Morda gradiš biznis, za katerega še nihče ne ve.
Morda želiš najprej pri sebi razčistiti določene zadeve.
Morda ne želiš, da “vsi slišijo in vidijo”, kaj je naslednji projekt, na katerem delaš.
Morda naletiš na oviro, ki je ne bi rad delil na veliko in široko, ampak jo predebatiral bolj zasebno in osebno.

Poleg tega smo podjetniki – strokovnjaki lahko na tako različnih stopnjah biznisa, da je časovno totalno neekološko (do tebe) vsak teden biti na istem skupinskem srečanju in poslušati zadeve, ki si jih sam že vpeljal in razvil ali ki v tistem trenutku še niso relevantne zate.

Zato sem ti na voljo individualno (in po želji celo anonimno):
– v obliki pisnega oz. video suporta, kjer lahko 24 ur na dan oddaš svoje vprašanje, jaz pa pripravim odgovor (seveda anonimizirano), tako da je na voljo tudi drugim hubovcem, ter se tako učimo drug od drugega
– v obliki polurnega srečanja preko Zooma, na katerem lahko pogledava kar koli – od strateškega planiranja pa do tehničnega kreiranja ali menedžiranja sistemov.

Spletni hub ti je na voljo za samo 39 € na mesec – in to brez vezave (prekineš lahko kadar koli)

Nisem zavezanka za DDV, tako da je to končni znesek za plačilo. Ob 3-mesečnem vpisu dobiš pa še nekaj popusta (ker mi prihraniš čas za izdajanje računov in nekaj administrativnih stroškov, ki jih imam s tem).

Možno je plačilo po predračunu (z bančnim nakazilom) ali preko Paypala oz. plačilne kartice. Plačilo preko predračuna omogoča tudi plačilo za 3 mesece skupaj (popust v višini 3 € na mesec). Plačilo preko Paypala je možno samo mesečno. Oboje lahko kadar koli prekineš.

Jap, za samo 39 € (oz. pri 3-mesečnem vpisu že za 36 € na mesec), so ti na voljo:

  • učni programi: Moj online biznis manifest (ki ti ostane za raziskovanje, tudi če se kadar koli izpišeš), video mentorji (z napotki, usmeritvami in navodili za vse faze tvojega biznisa) ter video knjižnica z različnimi video vodiči …
  • orodje za kreiranje vsebine – za programe in za promocijo
  • orodje za vodenje/planiranje biznis aktivnosti ter promocije in prodaje
  • ter osebni suport.

In to brez vezave!

Ker želim, da imaš svobodo – ne samo časa in lokacije dela – pač pa tudi izbire, kdaj boš delal na svojem biznisu in kdaj potrebuješ morda nekaj premora od online zadev oz. ko se morda želiš posvetiti kakšnim drugim projektom. V kolikor torej kadar koli začutiš, da v posameznem mesecu ne boš mogel delati na svojem biznisu, enostavno prekineš članstvo in se nam pridružiš, ko potrebuješ nov zagon.

Tvoja že pripravljena vsebina pa te bo v Spletnem hubu počakala kar 3 mesece – da nadaljuješ od tam, kjer si ostal.

Ker želim, da je znanje dostopno vsakomur, ki želi deliti svoje znanje. In da tako s spletnimi orodji pride do več časa in/ali več strank ter gradi svoj biznis spretno tudi spletno.

Naj bo tudi tvoj moto: Spletno p(r)odajaj znanje spretno!

Kako poteka vpis in še nekaj pogosto zastavljenih vprašanj

Če imaš še kakršno koli vprašanje, pa sem na voljo tudi na marusa@eDogodek.si

Kako izgleda vpis?

Vpis je odprt ves čas – vpišeš se lahko kadar koli. V roku 24 ur po oddaji prijave (oz. po plačilu preko Paypala) dobiš mejl z linkom do Spletnega huba, kjer se najprej registriraš (kreiraš uporabniški račun). Nato ti – takoj ko prejmem tvoje plačilo – odobrim dostop ter te obvestim o detajlih.

Za hitrejši dostop lahko registracijo opraviš tudi takoj: https://hub.eDogodek.si/registracija/

Kako potekajo plačila?

Plačila po predračunu: po oddaji prijave boš v roku 24 ur prejel predračun s podatki za nakazilo. Predračun je veljaven 2 dni. Nato vsak mesec/obdobje 7 dni pred iztekom naročniškega obdobja dobiš nov predračun. V kolikor ga ne poravnaš v 7 dneh, se naročnina prekine in dostop do programov/platforme ukine.

Plačila preko Paypala: s klikom na gumb PayPal boš preusmerjen na Paypalov varni način plačila. Prijavi se v svoj Paypal račun in potrdi plačilo. S tem se prijavljaš na mesečno plačevanje – vsak mesec ti Paypal avtomatsko trga plačilo za mesečno članarino. Če želiš kadar koli prekiniti naročnino, boš to lahko narediš v svojem PayPal računu.

Koliko časa moram biti član?

Ni zaveze: prekineš lahko kadar koli po izteku obdobja, v katerem imaš plačano članstvo. Gre za preprosto filozofijo: ko imaš plačano članarino, imaš dostop. Ko nimaš plačane članarine, nimaš dostopa – a ga lahko kadar koli po potrebi obnoviš. Edina omejitev pri tem je, da te vsebine, ki si jih že ustvaril v Spletnem hubu (online programi in promocija) čakajo le 90 dni (3 mesece), nato se izbrišejo.

Kaj če nisem tehnični tip, mi bo to šlo?

V bistvu sama ne verjamem, da je kdor koli tehnični analfabet ali antitalent za tehnične zadeve. Bolj verjetno je, da še nikoli ni strukturirano pristopil k razumevanju orodij. Ali pa se jih je lotil preveč “na horuk” in (zelo verjetno) ni dosegel želenih rezultatov (ali se ni znašel) in – ekola, oblikovalo se je negativno prepričanje, da “to pa meni ne gre”.

No, moj pristop je ravno zato oblikovan skozi počasne in zmerne korake. Ker je (enako kot vsako učenje) treba za vsak korak naprej najprej usidrati znanje predhodnega koraka in ga spraviti v prakso in nato počasi nadgrajevati.

Koliko časa moram investirati v učenje in delo v Spletnem hubu, če želim rezultate?

To, kar delaš, ustvarjaš v Spletnem hubu ni (samo) učenje, ampak je konkretno delo NA tvojem biznisu. To pomeni, da vse, kar delaš, delaš z glavnim namenom: priti do več strank in/ali časa ter posledično zaslužka. Res pa je, da brez dela ni jela, zato je potrebno na svojem biznisu pač delati.

Z minimalnim vložkom dela (nekje 3 do 4 ure na teden oz. le dva delovna dneva na mesec) lahko počasi v nekaj mesecih do leta dni postaviš vse osnove, se naučiš TeHnostavnega kreiranja video vsebin, zgradiš prve online programe … nato pa delaš »le še« na dnevni/ tedenski promociji ter pospeševanju prodaje.

Se še ne poznava dobro? Želiš najprej spoznati osnove – in to brezplačno?

Kaj sploh je online biznis? O katerih orodjih govorimo in koliko ta orodja stanejo? Kaj je sploh treba narediti, da zadeve delujejo?

Vpiši se v brezplačen uvodni, spoznavni program, kjer te skozi serijo 7-ih kratkih (10 – 15 min) video izobraževanj popeljem skozi celoten proces od strategije do tehnologije uporabe sodobnih spletnih orodij za kreiranje online programov in promoviranje tvojega (online) biznisa.

V začetki oktobra na voljo NOV, BREZPLAČEN spoznavni video tečaj. Prijavi se na eNovice in boš obveščen, ko bo na voljo.