fbpx

Spletni program je začela pripravljati pred enim letom … in še danes nima ničesar, kar bi prodajala.
To je zgodba neke eduPodjetnice.

K meni je prišla na posvet pred dobrim letom.
Kako bi posnela spletni tečaj, me je spraševala.

Seznanila sem jo – enako kot seznanim vse moje potencialne stranke: skozi brezplačen (informativni, predstavitveni) spletni tečaj in odgovorila na vsa njena vprašanja, ki so še ostala odprta.

Ni se odločila za sodelovanje z mano.
Je rekla, da bo poskusila sama.
Da ji je preveč nekaj sto evrov za delo ena na ena z mano.
In da se ne mara učiti iz spletnih tečajev in video vodičev.
(Hmmm … le kako si lahko nekdo želi p(r)odajati nekaj, česar v osnovi sam ne mara in nima izkušnje? 🤔)

Da bo “pogruntala” sama.
(Hmmm … če se bo učila iz (video) navodil na spletu – kaj ni to že spletno učenje? Le da so vse skupaj naključno (i)zbrani nasveti. Nestrukturirana vsebina, ki vodi h kdo-ve-kakšnemu-poslovnemu-cilju-tistega-video-kreatorja …)

Ok. Prepustim odločitev njej. Tako kot v vseh primerih – eduPodjetniki ste direktorji svojega (edu)Biznisa in odločitve moraje biti vaše. Ne moje. Jaz vas lahko samo usmerim.

V tem času je naredila spletni tečaj.
Ja, vem, da se da … da ga narediš sam.
Vprašanje je samo, če …


… je upoštevala vse “drobne malenkosti” in zakonitosti spletnega učenja in poučevanja, ki bi ji jih jaz predala na strukturiran način v spletnem tečaju Spletni edukator.

Spletni tečaj Spletni edukator je v bistvu moj klon (kot bi delala ena na ena). Še več – moj klon nikoli v zanosu ne pozabi povedati česa pomembnega, je vedno spočit in eduPodjetnikom na voljo točno takrat, ko so tudi sami pri volji za delo.

In vprašanje, če je bilo tako lahkotno in TeHnostavno.
Vem pa, da ni bilo tako hitro oz. učinkovito zanjo, kot bi lahko bilo.
Ure, ki jih je vložila v raziskovanje tega, kar bi ji jaz “dala na pladnju”, je vrgla v raziskovanje.
V raziskovanje nečesa, kar ni njena dodana vrednost. Ni njena strokovnost.
Ure, ki bi jih lahko vložila v razvoj na svojem strokovnem področju.
Ure, ki bi jih lahko vložila v delo s strankami.
Ure, ki bi jih lahko vložila v (edu)Marketing …

Ali pa, konec koncev – v počitek in zasebno življenje.
Vse te ure je ZAPRAVILA za raziskovanje in tuhtanje o tem, kako naj naredi spletni tečaj.

In to ji je vzelo eno leto.
V spletnem tečaju Spletni edukator (ki je del Spletnega huba za eduPodjetnike) pa bi ji to vzelo 20 ur – tekom 5-ih tednov.
In bi imela narejen spletni tečaj.
Oz. vsaj prvih par modulov – dovolj za lansiranje programa.

Zdaj ima torej spletni tečaj.
A ga ne prodaja. Ker nima vzpostavljenega vsega ostalega, kar podpre, da spletni tečaj zaživi na spletu in se prodaja.

Pozabila je na ključni del (ali pa zanj ni vedela): ker je nova na online (širšem lokalnem) trgu, ni (po)skrbela za promocijo svoje blagovne znamke.
Ni poskrbela, da jo trg spozna. Da se ljudje z njo povežejo. Da ima komu sploh prodati, ko zgradi.
Ključno obdobje, ko je gradila spletni tečaj, je izgubila.
Izgubila je čas, v katerem bi lahko gradila svojo online prezenco.

Zdaj ima spletni tečaj.
A še vedno ne živi na spletu … še vedno so samo videi na njenem računalniku, ker išče, katera spletna rešitev je prava zanjo.
Ker ugotavlja, kako sploh povezati vse dele spletne tehnologije skupaj in kako to prodajati preko spleta …

Eno leto že gradi in dela na projektu.
In še vedno si ni povrnila niti evra.

To je zgodba neke eduPodjetnice. Ni zgodba neke konkretne osebe (za voljo anonimnosti). Je pa to zgodba vseh eduPodjetnikov in eduPodjetnic, ki so se kadar koli obrnili name – po brezplačen nasvet. In pri tem tudi ostali. Na koncu je njihova zgodba vedno enaka (samo čas je v večini primerov še daljši kot eno leto 🤯).

Naj to ne bo tudi tvoja zgodba!

Jah, spletni tečaji niso samo to, da se usedemo pred računalnik in povemo, kar vemo.
Spletni tečaji so pravi (edu)biznis.
Z vsem, kar pritiče zraven – z (smotrnim, strateškim) razvojem produkta, z (edu)marketingom in vsemi prodajnimi procesi.

Sama sem v tej zgodbi že 6 let (na 7 let podlage v korporativni eLearning industriji).
Z mano gre skozi to zgodbo vsako leto kar nekaj drugih eduPodjetnikov.
In vidim, kje imajo/imamo vsi enake izzive. Kje se zatakne, kje ne gre naprej.

Zato sem vložila čas v to, da sem strukturirala ta proces. Nastalo je 6 stebrov online eduBiznisa:

  1. Ponudba (planiranje ponudbe)
  2. Program (dizajniranje programov)
  3. Produkt (kreiranje spletnih izobraževalnih produktov)
  4. Platforme (moderiranje, vodenje programov na platformah)
  5. Promocija (promoviranje blagovne znamke in produktov – v spletni obliki s pomočjo orodja, ki nam je blizu – izobraževanja)
  6. Procesi (prodajni in promocijski procesi preko spleta)

Veliiiko zadev.
In vsaka terja svoj čas in delo NA našem (online) eduBiznisu.

A sem zadeve posimplirala in za vsakega od procesov pripravila o(g)rodja, ki te peljejo (strateško in tehnično) skozi procese od planiranja ponudbe, kreiranja in do promoviranja ter prodaje na spletu.

A ti hkrati pustijo dovolj svobode, da je vse skupaj kreativno in predvsem – tvoje (usklajeno s tabo, tvojimi vrednotami in prepričanji ter tvojim poslovno-življenjskim slogom).

Da sem lahko vse skupaj približala tako cenovno kot tudi časovno, sem oblikovala članski program. Poimenovala sem ga Spletni hub za eduPodjetnike – strokovno zDruženje podjetnikov, ki p(r)odajamo svoj know v spletni, digitalni obliki.

V spletni obliki – da smo tudi sami (no, naši programi) dostopnejši (časovno in krajevno) za naše udeležence.
In da razbremenimo naše urnike (ja, je treba vložiti čas, a se nam povrne na dolgi rok, ko ne potrebujemo ponavljati vseh zadev).
In da lahko malce svobodneje izbiramo lokacijo dela (pa ni treba, da so ravno Havaji, Karibi, niti Portorož 😁).

V Spletnem hubu te skozi osnovni spletni tečaj Spletni edukator najprej popeljem v svet

  • dizajniranja programov – da znaš oblikovati izobraževalno učinkovite spletne programe
  • v osnove kreiranja (snemanja in urejanja) digitalnih produktov – da čim prej, lahko že v 5 tednih, izdelaš svoj spletni tečaj
  • ter osnove moderiranja (izobraževalno učinkovitega vodenja) platform – da poznaš osnovno rokovanje s spletnimi učilnicami, kamor naložiš svoj spletni tečaj oz. kjer vodiš vodene spletne programe

Ker je to osnova vsakega sodobnega EDUpodjetništva. Da znaš zasnovati in enostavno skreirati programe in jih upravljati v spletni učilnici.

Nato pa te skozi 10 mesečnih izzivov popeljem podrobneje skozi:

  1. planiranje izobraževalne ponudbe (od promocije do prodaje) – da postaviš temelje svojega online eduBiznisa in točno veš, kaj dati v promo programe in kaj za prodajo
  2. kreiranje (naprednejše snemanje in urejanje) – da spoznaš še več trikov za hitrejšo in TeHnostavnejšo pripravo video lekcij pa tudi videov za promocijske namene
  3. moderiranje (spletnih učilnic in Zooma) – da ti spletne učilnice lahko bolje služijo tudi v marketinške in prodajne namene ter da je celotno rokovanje s tvojo izbrano LMS platformo čim bolj optimizirano, plus da znaš dobro izkoristiti Zoom za srečanja v živo (da bojo res, kot “da smo v živo” in ne zgolj neinteraktivna predavanja, ki bi jih lahko posneli)
  4. promoviranje (za gradnjo blagovne znamke in promocijo produktov/programov) – da bo tvoja pojavnost na spletu bila strateška in hkrati čim bolj lahkotna zate (da ne ugotavljaš vsak teden znova, kaj objaviti na socialnih omrežjih in se vedno znova sprašuješ, ali ima to sploh smisel)
  5. menedžiranje (brezplačnih in plačljivih) programov z vidika marketinških in prodajnih procesov – da boš čim bolj(e) optimiziral platforme in orodja (ki si jih boš na poti sodobnega, online eduPodjetništva nabral) – da ti bojo čim bolje služili v promocijsko – prodajne namene in/ali optimizirali tvoj čas za upravljanje (menedžiranje) online programov.

(Mimogrede, vsa orodja in platforme, ki jih potrebuješ za profesionalno delo na področju spletnega eduPodjetništva so na voljo že za slabih 50 € na mesec – manj kot stane samo par ur najema ene solidne seminarske sobe).

Spletni hub za eduPodjetnike te popelje skozi vse zgoraj naštete procese in ti pomaga(m), da vse narediš v ravno pravem času – prilagojeno glede na tvoj tip eduBiznisa (deloma ali v celoti online) ter fazo online eduBiznisa (začenjam, rastem/simpliram, optimiziram klasičen eduBiznis), v kateri si.

Da ne izgubiš časa za ugotavljanje, kako se nekaj naredi. Ali časa, ko bi lahko delal na nečem (pa ne delaš na tem, ker morda ne veš, kaj bi sploh moral delati).
Pomaga(m) ti, da držiš fokus.
Pomaga(m) ti, da spletno postane fletno.

Za samo 42 € na mesec te popelje(m) v svet spretnega p(r)odajanja znanja spletno.
In da je vse še bolj enostavno, sem ti v Spletnem hubu ves čas na voljo za suport tudi osebno. V pisni obliki v naši spletni skupnosti, v živo na pogovornih uricah preko Zooma ali na mesečnih Zoom eDelavnicah. (V rokavu imam skritih še nekaj adutov za še več pomoči osebno, a naj bo to zaenkrat še skrivnost.)

In da bo štart zares tehnično enostaven – ali kot sama rečem: TeHnostaven, sem ti na voljo še v obliki 30-minutnega INDIVIDUALNEGA tehničnega posveta, treninga (kakor koli že rečeva temu, da pogledava vse, kar te morda ovira s tehničnega vidika).

Tale bonus brezplačen trening si lahko pridobiš, če se v Spletni hub za eduPodjetnike vpišeš za 3 mesece in če to storiš do torka, 17. oktobra 2023 do 23.59.