Pogoji poslovanja

Datum: 28. 3. 2023

Prenesi pogoje poslovanja v pdf obliki: https://www.edogodek.si/wp-content/uploads/2023/03/EduBiz_Pogoji-poslovanja-2023-03-28.pdf

Pogoj za sodelovanje z nami (z EduBiz, izobraževanje, Marija Maruša Jovanović s.p.) je naročilo oddano preko spletne strani eDogodek.si ali preko e-pošte. Na podlagi naročila se izda predračun ali izstavi račun.

Naše storitve:

  • Mentorstvo: individualna svetovanja v obliki spletnih srečanj v živo
  • eIzobraževanje: spletni tečaji za samostojno učenje (kot samostojni produkt)
  • eIzobraževanje: članski mesečni program
  • storitvene dejavnosti: vzpostavitev spletne akademije, izdelava ePriročnika …

Sodelovanje se začne

    • Mentorstvo: ko je prejeto plačilo in dogovorjeni datumi svetovanj
    • eIzobraževanje: ko je prejeto plačilo in udeleženec vpisan v posamezni spletni program (v spletno učilnico) v Spletni akademiji za spletne edukatorje (ponavadi v roku 24 ur od prejema potrdila plačila)
    • Vzpostavitev eAkademije: ko je naročnik oddal naročilo in opravil brezplačen posvet

Pogoji poslovanja za spletna izobraževanja

Vsa eIzobraževanja potekajo na platformi Teachable, na naslovu naše spletne akademije: https://eDogodek.Teachable.com ali na platformi Thinkific (https://spletni-edukator.thinkific.com). Pogoj za dostop do izobraževalnih vsebin je torej vpis v spletno akademijo. Uporabniško ime in geslo, ki ju ustvariš na spletni akademiji, sta tvoja last in ju lahko uporabljaš zgolj ti osebno. V primeru zlorabe (na primer posredovanje uporabniškega imena in gesla drugi osebi) si pridružujemo pravico, da izbrišemo tvoj uporabniški račun iz spletne akademije – tudi če si program plačal (brez možnosti refundacije).

Odstop od sodelovanja in druge obveznosti naročnika – individualno mentorstvo:

Naročnik (kupec) lahko od sodelovanja odstopi z vnaprejšnjo pisno odpovedjo (velja preko elektronske pošte), ki pa je lahko podana najkasneje 24 ur pred prvim svetovalnim/mentorskim razgovorom.

Ko je naročnik (kupec) že v procesu svetovanja in želi odstopiti od sodelovanja, se mu lahko predlaga morebiten drug (ustreznejši) paket – v preračunani vrednosti oz. z doplačilom s strani naročnika. V kolikor ne sprejme ponujenega paketa, mu izvajalec (EduBiz, Marija Maruša Jovanović s.p.) ni dolžen povrniti zneska svetovanja/mentorstva.

Obveznosti naročnika (kupca) so redno prihajanje na svetovalne razgovore (odpoved oz. prestavitev ure svetovanja najkasneje 24 ur pred dogovorjenim terminom).

Odstop od sodelovanja in druge obveznosti naročnika – eIzobraževanje za samostojno učenje :

Spletni tečaj Spletni edukator – program za samostojno učenje: zneskov za vplačana spletna izobraževanja, ki so v celoti avtomatizirana, ne vračamo.

Druge obveznosti naročnika (kupca) so spoštovanje avtorskih pravic izvajalca/ ponudnika eIzobraževanj (prepovedano kopiranje in distribuiranje vsebin iz spletnih izobraževalnih programov) in spoštovanje net etike v eIzobraževanjih, kjer je prisotno skupinsko učenje.

Kako poteka naročilo in sodelovanje v članskem programu

Vpis v članski program velja za 30 dni. Pred potekom članstva dobiš nov predračun – v kolikor za naslednji mesec ne želiš podaljšati članstva, predračuna ni potrebno plačati. Ko si v tekočem mesecu vpisan v program (ko imaš odobren dostop), izstop in refundacija vplačanega zneska ni možna. Podrobnejši opis postopka vpisa:

  1. Po oddaji naročila boš v roku 24 ur z naslova “EDUBIZ, MARIJA MARUŠA JOVANOVIĆ S.P.” prejel predračun s podatki za plačilo (plačilo je možno preko UPN obrazca oz. z nakazilom na TRR in s QR kodo).
  2. Prosim, da poleg plačila opraviš tudi registracijo v spletno akademijo za spletne edukatorje (to je potrebno storiti samo ob prvi prijavi v članski program): podatke, kje se prijaviti, dobiš po oddaji prijave/naročila na svoj mejl
  3. Ko prejmemo plačilo, ti odobrimo dostop do spletnih učilnic članskega programa (običajno v roku 24 ur po tem, ko plačaš) in ti pošljemo račun, v katerem bo navedeno obdobje dostopa do članskega programa in link za dostop do spletnih učilnic.
  4. Čez en mesec (na isti dan v mesecu, kot bo poslan prvi predračun), boš ponovno prejel predračun za plačilo članstva za prihajajoči mesec. V kolikor predračuna ne poravnaš v 7-ih dneh, s tem smatramo, da prekinjaš članstvo in ti bomo po preteku 7-ih dni prekinili dostop do spletnih učilnic. Seveda lahko članstvo kadar koli kasneje ponovno obnoviš tako, da enostavno ponovno oddaš naročilo preko spletne strani ali pišeš na marusa@eDogodek.si

Vzpostavitev eAkademije

Gre za storitev, ki je dokončna. Odstop od sodelovanja je možen, dokler ne začnemo s postavljanjem eAkademije.

EduBiz, izobraževanje, Marija Maruša Jovanović s.p., Groharjeva ulica 6, 1241 Kamnik

ID za DDV: SI69429103, TRR SI56 0231 1026 2574 693
Podjetje je vpisano v poslovni register RS pod matično št. 8114102000 s šifro dejavnosti 85.590.

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV).