Brezplačen 5-dnevni izziv: Moj online biznis manifest

1. do 5. decembra 2025 v živo preko Zooma ali v posnetkih

NapRiši (ne, ni tipkarska napaka 😀) strategijo svojega online delovanja za naslednje leto (ali dve).

Tvoj online biznis manifest je podlaga, je izhodiščni plan za tvoj spletni vsebinski marketing (o čem pisati in govoriti v svojih objavah, mejlih, na spletni strani) in za prodajo (kako strukturirati (online) programe, produkte in oblikovati ponudbe ter kako jih ponujati oz. prodajati na način, ki ga verjetno itak obožuješ: skozi podajanje znanja).

Izvajaš delavnice, coachaš, mentoriraš, svetuješ oz. bi to šele rad počel

  • … in bi rad izkoristil spletna orodja in online svet, da pritegneš svoje “ta prave” stranke ter jim prodajaš, ne da se počutiš, kot da jim nekaj vsiljuješ?
  • … ter bi rad izvajal delavnice, coachal, mentoriral (tudi) preko spleta, pa ne veš, kje začeti?
  • … pa bi rad v svoj biznis (vse od marketinga do prodaje) vnesel več strukture in organiziranosti?
  • … in imaš polno glavo idej o produktih, delavnicah, programih (ali pa ideje napisane po vseh možnih listkih, blokcih in aplikacijah) in bi rad svoj online biznis in ponudbo programov zastavil smiselno?

Morda pa o svojem (online) biznisu še nikoli nisi zares razmišljal strateško (temveč bolj po navdihu) in bi rad vnesel več »biznis razmišljanja«?

Naj bo to tvoj ŠTART: izriši vizijo svojega (online) izobraževalnega – coaching biznisa in si postavi podlago za profitabilen online biznis

Premisli, koga zares nagovarjaš in kakšno rešitev (ne produkte) mu zares ponujaš

Če želiš pritegniti točno tisto stranko, s katero bi rad delal (svojo 💙 stranko), jo moraš najprej dobro začutiti in vedeti, pri čem točno ji želiš pomagati.

Zdefiniraj svoj “intelektualni okvir”, ki ti bo služil, da pritegneš svoje prave stranke

Prvi del biznisa je, da vzpostavimo sistem, kako v svoj krog pritegnemo potencialne stranke. Pri tem nam pomaga prav naša edinstvenost 💙.

Začni razmišljati o svojih produktih kot gradnikih svoje velike vizije

Drugi del biznisa pa je, da si naredimo strukturo našega delovanja: kako bomo z našimi produkti podprli naše stranke in hkrati uresničevali svojo 💙 vizijo.

Predvsem pa – kako to delati tako, da je usklajeno s tabo in tvojim življenjskim stilom (v svoj biznis verjetno nisi šel zato, da na koncu pregorevaš ob nenhnem štancanju objav na socialnih omrežjih, neskončnem snemanju promo vsebin in ugibanju, katera tehnična rešitev je prava zate).

Izriši svoj lasten (online) biznis manifest:

1. do 5. decembra 2025 v živo preko Zooma (14.00 – 14.30) ali v posnetkih

Biznis manifest (ang. manifesto) je orodje, ki bi ga moral imeti vsak coach, mentor, svetovalec, saj mu pomaga izrisati njegovo strategijo – pot do profitabilnosti. Biznis manifest ti namreč da okvir za dve glavni stvari, ki sta osnova vsakega (online) biznisa:

  • kdo so moje (prave) stranke in kako jih naj pritegnem – s kakšnimi orodji, s katero vsebino in kje
  • katere produkte naj razvijem, da bojo na eni strani odgovorili na potrebe strank, in na drugi strani podprli moj življenjsko – poslovni stil (tvoj lajfstajl biznis); predvsem pa kako jih potem tudi aktivno ponujati na trgu in s svojim znanjem služiti strankam in sebi.

Biznis manifest pišeš oz. rišeš kar tekom naših Zoom srečanj (ali ob ogledu posnetkov). ePredavanje lahko poslušaš/gledaš tudi na telefonu.

Vse, kar potrebuješ, da izrišeš svoj biznis manifest, je velik list papirja (npr. A3 plakat), nekaj barvnih pisal in samo 20 do 30 minut na dan – samo zase in za samorefleksijo.

In ne, ne boš delal kakršnih koli analiz potreb trga, raziskav in podobno. Ker verjamem, da vse odgovore, da lahko smiselno strukturiraš svoj online biznis, že nosiš v sebi – le zbrati jih je potrebno v eno smiselno veliko sliko.

No, če pa ti je blizu ChatGPT, pa nekatere moje stranke kakšen pogovor o svojem biznis manifestu opravijo tudi z njim.

Vnesi svoje ime in eNaslov mejla, ki ga redno prebiraš. Obkljukaj potrditveno polje, da se strinjaš, da ti pošiljam novice.

Nato pa (v roku parih minut) preveri svojo ePošto, da potrdiš, da si se zares ti vpisal v ta obrazec.

Če se prijavljaš z gmail-om, preveri tudi zavihek Promocije (ali celo Vsiljena pošta), ker morda potrditveni mejl odleti tja. Dokler ne potrdiš torej prijave še v potrditvenem mejlu, ne boš prejemal nadaljnjih navodil oz. imel dostopa do vsebine.

Če se kaj zatakne, pa mi piši na marusa@eDogodek.si

5 dni – 5 pogledov na naš (online) biznis malo drugače

5 kratkih Zoom srečanj (cca. 20 minut na dan)

  • Dan 1 – ponedeljek, 1. decembra 2025: Štirje elementi biznisa
  • Dan 2 – torek, 2. decembra 2025: Štiri notranje usklajenosti
  • Dan 3 – sreda, 3. decembra 2025: Štiri biznis aktivnosti
  • Dan 4 – četrtek, 4. decembra 2025: Štiri (p)osebne zadeve
  • Dan 5 – petek, 5. decembra 2025: Štirje koraki akcijskega načrta za 2026 – 2027

Srečujemo se vsak dan od ponedeljka do petka ob 14. uri na Zoomu. Srečanja ne bojo daljša od 30 minut. Če imaš možnost, se nam pridruži v živo (lahko tudi samo posamezne dneve), da bo “ta prava energija” in da se tudi malo podružimo.

Vsa srečanja se snemajo, vendar tako, da se ne vidi in ne sliši udeležencev. 😀

Vsekakor pa bojo vsak dan (v roku ene ure po koncu srečanja) na voljo posnetki. Posnetki bojo brezplačno na voljo za ogled do četrtka, 11. decembra 2025 do 11. ure. Možen bo tudi nakup daljšega dostopa do teh posnetkov po ceni 19 €. Vse informacije glede nakupa in Zoom link za srečanja dobiš takoj po prijavi.

ePredavanje je namenjeno vsem podjetnikom in drugim samostojnim izvajalcem,

ki svoj know-how prodajate na trgu

ne glede na to ali so tvoje stranke (udeleženci) posamezniki (končni uporabniki) ali pa zaposleni pri tvojem naročniku.

Če se še ne poznava, sem Marija Maruša Jovanović – Maruša, na kratko

Če se že moram popredalčkati, bi se podpisala kot eLearning dizajner in mentor oz. eduPodjetnica na področju spletnih izobraževanj.

Metodologija “vse od kreiranja do promoviranja”, ki ti jo predstavim, temelji na mojih več kot 15-ih letih izkušenj v eLearning industriji.

Raziskovanje spletnih tečajev sem začela nekje leta 2002/2003 kot študentka pedagogike. Prve izkušnje s spletnimi tečaji in spletnimi učilnicami v praksi pridobivala 3 leta v EU projektih ter bildala svojo “marketinško mišico” v zasebnem izobraževalnem centru. Nato 7 let delala v korporativni eLearning industriji (usposabljanje prodajnega osebja in globalno izobraževanje strank). Ter zadnjih 8 let kot samostojna izvajalka pomagala številnim samostojnim izvajalcem (podjetnikom), da bolje izkoristijo sodobno izobraževalno in marketing tehnologijo.

Način priprave spletnih tečajev, ki ga učim, temelji na teorijah izobraževanja odraslih in zakonitostih prenosa znanja na daljavo. Dopolnila pa sem ga še z najnovejšimi trendi s področja promocije in prodaje (spletnih) izobraževalnih storitev in programov s pomočjo spletnih orodij in sistemov.

Vsebina mojih programov je primerna (in preverjena) v različnih tipih izobraževalnih – svetovalnih – coaching biznisov – od tistih, ki izvajajo programe za osebno kot poslovno rast.

Orodja in načini priprave pa dovolj dostopni in enostavni, da »to lahko počne vsak, ki prodaja svoje znanje«.