Ena od stvari, ki muči marsikoga, ko začenja z online eduBiznisom – zlasti, če šele začenja z edukacijskim biznisom na sploh (ne da samo migrira na splet) – je: JASNOST.
Jasnost v smislu:
– za koga delam programe, koga nagovarjam
– kakšen problem rešujem oz. katero vizijo svojih strank pomagam uresničevati
– kakšne programe naj sploh ponudim
– kateri poslovni model onlilne programov naj izberem;
Še najbolj jasna stvar, ki jo običajno imajo, je socialno omrežje, kjer želijo biti prisotni. Več od tega pa … megla.
Ampak, veste, jaz vedno pravim, da bo jasnost prišla z akcijo – skozi aktivnost.
Nihče se ne zbudi nekega jutra in reče: o, zdaj mi je vse jasno!
Večina pride do jasnosti po letih dela (na sebi in svojem eduBiznisu). Sama verjamem v to, da večina biznisov zacveti po petih, šestih, sedmih letih ravno zaradi tega, ker se zooblikujejo do te mere, da jim je … jasno.
Ne me narobe razumeti: ja, jasnost je pomembna. Sploh na spletu oz. v digitalnem svetu: bolj ko ste jasni, koga nagovarjati, kako mu pomagate … lažje boste nagovorili prave osebe. Bolj kvalitetne sledilce boste dobili (bojo bolj ustrezali vaši ponudbi). Algoritmi na socialnih omrežjih bojo lažje targetirali “prave ljudi”.
A jasnosti vam ne more dati nihče. Verjamem sicer, da vas lahko dober, spreten coach pelje skozi proces, da si to lažje in hitreje razjasnite. Ne bo vam pa povedal, kaj je VAŠA jasnost.
Zato samo začnite. Vse že imate in potrebujete zgolj 4 ure na teden. O tem sem pisala v preteklih objavah in si jih preberite, če potrebujete dodatno spodbudo.