Spletni edukator

izobraževalec odraslih/mentor/coach/predavatelj ..., poučuj spretno tudi spletno

Poučuješ, coachaš, mentoriraš … odrasle in bi rad izdelal svoj lasten spletni mentorski/izobraževalni program in izpilil svoje veščine podajanja znanja na daljavo – v asinhroni (posneti obliki) ali sinhroni izvedbi (v živo a na daljavo) ? Pridruži se mi v programih spletne šole spletnega poučevanja odraslih!

Ne glede na to ali poučuješ stranke (posameznike), svoje sodelavce/zaposlene ali pa zaposlene pri naročniku (stranki) - če poučuješ spletno, delaj to spretno:

usvoji metodologijo priprave učinkovitih spletnih izobraževalnih programov, pridobi veščine menedžiranja (upravljanja in vodenja procesa) tovrstnih programov v eOkolju ter se nauči suvereno rokovati z vsemi eOrodji, ki jih potrebuješ za snemanje video lekcij in video feedbacka, spletno izobraževanje v živo (Zoom) ter upravljanje s sodobnimi izobraževalnimi platformami (spletne učilnice).

Spletni edukator je spletni izobraževalni program, ki te pripelje do izdelanega lastnega mentorskega/izobraževalnega spletnega programa, ter te pri tem opremi, da znaš programe kreirati, menedžirati (po potrebi tudi promovirati) na izobraževalno učinkovit in tehnično enostaven način z orodji, ki so cenovno dostopna. Program je na voljo skozi celo leto – v več (časovnih in cenovnih) različicah – tako ti omogočim, da izbereš tempo in način dela, ki ti ustreza.

Za prijavo na naslednjo izvedbo v živo (preko Zooma) je še:

“Ker verjamem, da ima sodobna tehnologija moč, da se znanje širi hitreje, ceneje – učinkoviteje! Pa še zabavno je!”

Hojla, sem Marija Maruša Jovanović, Maruša na kratko.  eLearning entuziastka z več kot 10-imi leti izkušenj v eLearning industriji.  Po  duši (in izobrazbi) sem izobraževalka, zato verjamem v dobro kvaliteto online programov, in skrbim, da tvoji spletni izobraževalni dogodki in programi zagotovijo čim boljši (učni) rezultat tvojih udeležencev in da so tvoja spletna izobraževanja dodelana za najboljšo virtualno (učno) izkušnjo.

Cilj vsakega spletnega izobraževalnega programa za odrasle je

  • zagotoviti čim bolj praktično izkušnjo, ki omogoča čim lažji ter hitrejši prenos naučenega v prakso (odrasli pridejo na izobraževanja, da bi nekaj znali narediti, spremeniti in ne zgolj vedeti)
  • na čim bolj tehnično lahkoten način tako za izvajalca kot tudi (in predvsem) za udeleženca.

Tako pri pripravi spletnih izobraževalnih programov dam(o) poudarek

praktičnosti

da znaš narediti praktične programe, ki udeležence motivirajo, da jih z veseljem predelujejo - četudi so del programa sami (samostojno učenje) oz. delajo na oddaljeni lokaciji

tehnični enostavnosti

da znaš kreirati vsebine na izobraževalno učinkovit način – a hkrati na tehnično dovolj enostaven način, da ne potrebuješ biti ravno programer, videograf in tonski tehnik v eni osebi

izobraževalni učinkovitosti

da znaš izbrati in učinkovito izpeljati optimalen format spletnega izobraževanja (sinhrono ali asinhrono), ki ti bo prinesel dovolj svobode in lahkotnosti pri upravljanju (menedžiranju, vodenju) programa na daljavo, in bil hkrati najprimernejši format glede na vsebino in cilj, ki ga želiš doseči z udeleženci

osebni usklajenosti

da znaš rokovati z eOrodji na način, ki je usklajen s tvojim načinom del(ovanj)a, z vsebino, ki jo podajaš, in z eOrodji, ki so hkrati cenovno dostopna

Spletni program Spletni edukator te pripelje do lastnega izdelanega programa

Tako lahko že nekaj dni po koncu programa štartaš z izvedbo lastnega spletnega programa (v sinhroni ali asinhroni obliki ali kombinaciji obojega).

Preko skrbno načrtovanih nalog in aktivnosti te peljem skozi celoten postopek kreiranja spletnih izobraževalnih programov. V programu damo poudarek tako na tehnični pripravi in izvedbi kot predvsem v prvi vrsti na didaktični – izobraževalni pripravi.

Spletno poučevanje je – kljub temu da temelji na delu s tehnologijo – v prvi vrsti še vedno predvsem POUČEVANJE in delo z ljudmi. Zato mora, če želi biti učinkovito, upoštevati teorije in spoznanja s področja izobraževanja odraslih (andragogika) ter najnovejša spoznanja s področja izobraževalne tehnologije.

Seveda so v našem programu vsa spoznanja ter teoretične zadeve »prevedene« v praktično uporabo pri kreiranju ter menedžiranju online programov.

Tako lahko program Spletni edukator uporabiš kot lastnega mentorja, vodnika pri pripravi novega/prenovljenega spletnega izobraževalnega programa ali pa se mi pridružiš za vajo – da se naučiš rokovati z orodji in da se seznaniš z osnovnimi »pravili« spletnega poučevanja odraslih.

Ta programa JE zate, če ...

In vsekakor NI za tiste, ki verjamejo ...

Namen programa Spletni edukator je, da izdelaš vse, kar je potrebno za svoj lasten spletni izobraževalni/mentorski program - v asinhroni ali sinhroni obliki

Cilj programa Spletni edukator je, da izdelaš in pripraviš vse potrebno za štart, lansiranje programa – kar pomeni, da izdelaš načrt programa, postaviš spletno učilnico (če gre za asinhrono ali kombinirano obliko) oz. natreniraš uporabo Zoom spletne učilnice (če gre za sinhrono obliko) in pripraviš vse potrebno za prvi vsebinski modul ali prvo eDelavnico v živo (posnameš vsebine ali pripraviš gradiva za izvedbo v živo).

Celoten program Spletni edukator zajema 6 modulov – od načrtovanja, kreiranja do upravljanja (menedžiranja). Vendar pa je program zaradi praktičnosti razdeljen na dva dela – asinhrono spletno poučevanje in sinhrono spletno poučevanje.

Nekateri spletni edukatorji namreč ves čas poučujejo samo v eni ali drugi obliki, zato zaradi lažje dostopnosti do programa in enostavnejšega prehajanja med programi omogočam tudi udeležbo zgolj v programu »asinhronega« ali »sinhronega« spletnega poučevanja.

ASINHRONO SPLETNO POUČEVANJE: posnemi online program ali spletni tečaj za samostojno učenje

Program pokrije modul 1, 2, 3, 4 in 6

SINHRONO SPLETNO POUČEVANJE: pripravi interAktivno eDelavnico v živo preko Zooma

Program pokrije module 1, 2, 4 (deloma) in 5

1. DIZAJNIRANJE online programov

  • spoznamo osnove instructional design-a, to je didaktičnega oblikovanja (oblikovanje izobraževalnega programa), usmerjenega v doseganje ciljev/rezultatov in transformacijo (ne zgolj podajanja informacij);
  • seznanimo se z različnimi modeli izvajanja spletnih izobraževalnih programov in odkrivamo formate in načine podajanja znanja na daljavo, ki so optimalni za naš stil podajanja znanja, naš tip vsebine in naše udeležence.

Rezultat: izdelan načrt lastnega spletnega programa (v asinhroni ali sinhroni obliki)

2. Priprava VIZUALNIH gradiv (video lekcije za spletne tečaje ali eGradiva za eDelavnice v živo)

  • pisanje oz. strukturiranje vsebine za spletna izobraževanja (kaj je nujno treba vključiti v vsebine, ko podajamo znanje na daljavo, na kaj biti pozoren, kako zajeti različne tipe udeležencev, kako z vsebino motivirati in spodbujati)
  • kako določiti primeren format prezentiranja – kako izbrati, na kakšen način posneti vsebino ali jo prezentirati v živo
  • priprava vizualnih/grafičnih materialov za snemanje ali izvedbo v živo (PPT prosojnice, snemanje z digitalno ali navadno belo tablo, priprava snemalnega kotička za snemanje govoreče glave oz. izvedbe v živo itd.)

Rezultat: spisana oz. pripravljena vsebina za 1. modul (ali po želji tudi več) lastnega spletnega programa in pripravljeni vizualni pripomočki za snemanje ali izvedbo v živo

Posebnost: za »zahtevnejše« uporabnike, ki se želite naučiti izgradnje interAktivnih eGradiv, lahko vključimo tudi izdelavo H5P vsebin (za brezplačno izdelavo H5P vsebin je potreben Moodle ali lastna spletna stran na WordPressu)

3. SNEMANJE in urejanje video lekcij

  • snemanje govoreče glave (tudi s preprostim teleprompterjem)
  • snemanje PPT prosojnic (preizkusimo več različnih načinov)
  • po želji snemanje drugih načinov prezentiranja (na primer s klasično ali digitalno belo tablo)
  • osnove urejanja video posnetkov za izobraževalne namene: rezanje delov posnetkov, združevanje različnih posnetkov, dodajanje pripisov in slik, zamegljevanje občutljivih delov posnetkov, dodajanje glasbe …

Rezultat: izdelane video lekcije za 1. modul (ali po želji tudi več) lastnega spletnega programa

Posebnost: v kolikor udeleženec programa Spletni edukator ni ista oseba kot tista, ki bo snemala vsebino (na primer znotraj večjih organizacij ali oddelkov, kjer se dela v timu), se osredotočimo tudi na to, kako čim bolj(e) pripraviti materiale za snemanje za drugo osebo.

4. Priprava ASINHRONIH AKTIVNOSTI in njihovo upravljanje na daljavo

(asinhrone aktivnosti so aktivnosti, ki se odvijajo tekom programa, ko z udeleženci niste skupaj v istem času)

  • spoznamo različne tipe asinhronih aktivnosti – tako skupinskih kot individualnih, anonimnih in projektnih ter se seznanimo s tem, na kaj moramo biti pozorni pri njihovi izbiri
  • naučimo se pisanja (priprave) navodil in njihovega podajanja na daljavo (na kaj moramo biti pozorni, da bojo navodila na daljavo uspešno podana)
  • naučimo se podajanja feedbacka (povratne informacije)

Opomba: pri sinhronem poučevanju (preko Zooma) damo v tem delu poudarek predvsem na pripravi aktivnosti ter podajanju navodil in upravljanju le-teh v živo

Rezultat: izdelan pregled aktivnosti celotnega lastnega programa ter pripravljena (video) navodila in vse potrebno za 1. modul (ali po želji še za kak modul več)

5. Priprava eDelavnic V ŽIVO

(interAktivne, vključujoče eDelavnice preko videokonferenčnih sistemov, kot so Zoom/Teamsi/Webex)

Od dizajniranja interAktivne spletne delavnice v živo do tehničnega rokovanja z Zoom-om in orodji/funkcionalnostmi v njem:

  • tehnične osnove uporabe Zooma: nastavitve in napredno sklicevanje sestankov
  • upravljanje glavne sobe (varnost in nadzor)
  • upravljanje sobic/skupin (breakout rooms)
  • prezentiranje – od osnovnega do naprednega (vključno bela tabla)
  • Zoom Apps

Rezultat: izdelan načrt za izvedbo lastne eDelavnice preko Zooma

Posebnost: za samostojne izvajalce (eduPodjetnike) in tiste, ki svoje programe tržite, ta modul lahko izkoristite za pripravo promocijske/predstavitvene spletne delavnice

people on a video call

6. Learning Management Systemi (LMS-i) in upravljanje online programov

(LMS-i so sistemi, kamor se naložijo vsebine in upravlja spletno učenje; v formalnem šolstvu je to predvsem Moodle, kot eduPodjetnik pa tovrstno platformo lahko postaviš na lastni spletni strani ali jo najameš že za nekaj 10 evrov na mesec – Teachable, Thinkific)

  • osnove o platformah za spletno učenje (kako jih izbrati, če je še nimamo, kako z njimi rokovati tehnično)
  • tehnična postavitev spletne učilnice lastnega spletnega programa ter nalaganje vsebin
  • KOM (komunikacija, organizacija, motivacija) pri upravljanju spletnega izobraževalnega programa na daljavo

Rezultat: pripravljena spletna učilnica za lasten spletni izobraževalni program z izdelanim uvodnim (onboarding) modulom in naloženo vsebino prvega modula (ki smo jo izdelali tekom predhodnih modulov)

Opomba: ta modul je v izvedbi »sinhrono spletno poučevanje« izvzet

Posebnost: edukatorji, ki imajo že lastno spletno platformo (na primer Moodle), naloge opravljajo znotraj svoje platforme; edukatorji (zlasti samostojni izvajalci – eduPodjetniki), ki morda nimajo še lastne platforme, lahko vsebino postavljajo na začasni platformi (lahko brezplačno)

Različice in cene

Ne glede na različico izvedbe, ki jo izbereš, je program Spletni edukator naravnan zelo praktično.

To pomeni, da ti v programu ne podajam samo informacij, kaj moraš vedeti, temveč te za roko peljem skozi postopek, kako to narediti (tudi v različici za samostojno učenje). Tudi teoretične vsebine s področja izobraževanja odraslih, ki so nujne za to, da naredimo kar se da učinkovita gradiva ter upravljamo online program komunikacijsko, organizacijsko in motivacijsko učinkovito na daljavo, so predstavljene na praktičen način – kako spoznanja uporabiti v praksi.

Predvsem pa program dopušča možnost izbire – sama te popeljem skozi procese, tvoja naloga pri tem pa je, da odkriješ, kaj deluje zate, za tvoj tip vsebine ter tvojo osebnostSvet spletnega poučevanja je dovolj širok, nabor možnih orodij pa neskončen, tako da so moja (na)vodila v programu predvsem dobro orodje za samospoznavanje in odkrivanje lastnega načina podajanja znanja na daljavo.

Program Spletni edukator lahko izbereš v eni od treh različic – odvisno koliko samostojnosti ali podpore želiš pri tem – samostojno, individualno ena na ena ali skupinsko (in v celoti) v živo (na daljavo, jasno).

Cene ne vsebujejo DDV-ja, ker nisem zavezanka za DDV. Navedene cene so torej zneski za plačilo.

Spletni edukator - v živo: Zoom eDelavnice
99 €
2 x po 3 pedagoške ure v živo preko Zooma
Postani suveren v rokovanju z Zoomom. Pripravi svojo predstavitveno spletno delavnico, s katero se predstaviš in navežeš stik s svojimi potencialnimi strankami ali p(r)odajaj svoj know-how v živo z interAktvno eDelavnico.
Program pokrije module 1, 2, 4 (deloma) in 5
Dostop do spletne učilnice z interAktivnimi eGradivi o uporabi Zooma
Ob udeležbi obeh izvedb v "Spletni edukator - v živo" (asinhrono in sinhrono) se prizna 10 % popusta za drugo izobraževanje.
1. dan: načrtovanje interAktivnih eDelavnic v živo, struktura vsebine in posebnosti priprave sinhronih programov
2. dan: tehnični trening Zoomanja: upravljanje in varnost v glavni sobi, prezentiranje, breakout sobe, Zoom Apps
Med 1. in 2. dnem je za približno pol ure priprave na 2. srečanje (ureditve nastavitev Zooma)
Popusti za udeležence preteklih izvedb
Preveri aktualne termine in se prijavi
Spletni edukator - v živo: posnemi online program
99 €
2 x po 3 pedagoške ure v živo preko Zooma
Posnemi svoj predstavitveni (promo) spletni program ali pripravi vodeno spletno usposabljanje ali spletni tečaj za samostojno učenje: na tehnično enostaven in izobraževalno učinkovit način.
Program pokrije celotne module 1, 2, 3, 4 in 6
Spletni tečaj Kako posneti spletni tečaj (možno dokupiti z 20-odstotnim popustom)
Ob udeležbi obeh izvedb v "Spletni edukator - v živo" (asinhrono in sinhrono) se prizna 10 % popusta za drugo izobraževanje.
1. dan: načrtovanje interAktivnih online programov, struktura vsebine in posebnosti priprave asinhronih programov
2. dan: tehnični trening snemanje in urejanje video lekcij (rezanje posnetkov, dodajanje slik/videov, zameglitve, dodajanje glasbe ...)
Med 1. in 2. dnem je za približno pol ure priprave na 2. srečanje
Udeleženci dobite dostop do programa za urejanje video lekcij (Screencast-o-matic) za 1 mesec
Popusti za obstoječe kupce eTečaja Kako posneti spletni tečaj
Preveri aktualne termine in se prijavi
Spletni edukator - program za samostojno učenje
149 €
6 modulov posnetih vsebin, dostopnih v spletni učilnici v LMS-u
Pripravi vse za štart lastnega online programa ali opravljaj aktivnosti za vajo, da usvojiš vse potrebne veščine spletnega poučevanja. Ta različica je za vse, ki želite delati v svojem tempu.
Program pokrije module 1, 2, 3, 4, 5 (samo spletna učilnica) in 6
Spletni tečaj Kako posneti spletni tečaj
Spletna učilnica z eGradivi o Zoomu
Video lekcije so posnete prav za namen samostojnega učenja.
Vsak modul vključuje približno 45 - 60 min vsebine in 60 - 90 min samostojnih aktivnosti.
Skupaj približno 18 pedagoških ur samostojnega učenja
Delaš v lastnem tempu in opravljaš aktivnosti po želji
Feedback na tvoje opravljene naloge ni vključen, lahko pa se kasneje za doplačilo odločiš še za mentorstvo.
Dostop do spletne učilnice je trajen - dokler je program živ in aktualen.
Prijavi se
Spletni edukator - samostojno učenje z mentorstvom
330 €
6 modulov posnetih vsebin, dostopnih v spletni učilnici v LMS-u
Feedback na vse opravljene aktivnosti (pokomentiram, po potrebi posnamem dodatne razlage, kako zadeve narediti še bolj didaktično učinkovite in/ali tehnično lahkotne).
Program pokrije module 1, 2, 3, 4, 5 (samo spletna učilnica) in 6
Spletni tečaj Kako posneti spletni tečaj
Spletna učilnica z eGradivi o Zoomu
Sam določiš tempo hitrosti programa, načeloma 1 modul na teden
Ta različica omogoča, da te na podlagi tvojega inputa lažje usmerim, da najdeš rešitve, ki so ti bolj pisane na kožo.
Vsak modul vključuje približno 45 - 60 min vsebine in 60 - 90 min samostojnih aktivnosti.
Udeleženci dobite dostop do programa za urejanje video lekcij (Screencast-o-matic) za čas mentorstva
Delava asinhrono, tako da si popolnoma samostojen pri izbiri časa in kraja predelovanja programa.
Rezerviraj brezplačen spoznavni klic

Če nisi prepričan, ali je to to, predlagam, da pogledaš najprej brezplačen mini spletni program ...

Brezplačen mini trening v 7-ih korakih: Online programi od kreiranja do promoviranja

V programu te popeljem skozi vse točke kreiranja, upravljanja do promoviranja spletnih izobraževalnih programov (vseh oblik in formatov spletnega izobraževanja od spletnih tečajev za samostojno učenje, eDelavnic v živo do vodenih online programov oz. spletnih usposabljanj).

Vpiši svoje podatke in takoj preveri elektronsko pošto, ki si jo vpisal, da potrdiš, da se strinjaš s prejemanjem mojih obvestil (pošta pride z naslova Maruša – eDogodek.si, če si na gmailu, morda pade pod zavihek Promocije). Takoj po potrditvi mejla boš že prejel dostop do prvega dela 7-delne serije.

Pogosto zastavljena vprašanja

Nekaj odgovorov na vprašanja, ki se ti morda porajajo v zvezi s tem spletnim programom. Če ne najdeš odgovora na svoje vprašanje, pa mi piši na marusa@eDogodek.si

Vsekakor potrebuješ računalnik (prenosni ali namizni, vseeno). Vse ostalo bomo delali z opremo, ki jo že imaš: 

KAMERA: na primer spletna kamera (sama priporočam kaj od Logitecha – od cca. 100 € dalje) ali mobitel s solidno sprednjo kamero; lahko imaš seveda tudi kakšno bolj profi kamero, vendar moraš znati sam rokovati z njo

MIKROFON: najbolj fino je seveda, če imaš kak natični mikrofon (bubica) – tisti bolj pocenski se dobijo že za nekaj evrov, sama priporočam kaj od Rode-a (od cca. 50 € dalje); primeren je tudi namizni mikrofon (mednarodna skupnost eduPodjetnikov priporoča Yeti Blue ali Yeti Snowball). V najbolj skrajnem primeru so večinoma ustrezne tudi slušalke z mikrofonom – tiste od mobitela. 

Aja, pa obvezno si nabavi miško, če je nimaš. (Če se ti tole zdi čudno, potem si najbrž eden redkih, ki dejansko poseduje miško. Brez nje pa je delo s programi precej težje. In ja, govorim o računalniški miški.😊)

Predlagam tudi čim večji monitor, saj je zlasti urejanje videov na večjem zaslonu bolj pregledno in enostavnejše. Priporočam 22-inčni (ali večji) monitor. Tudi če imaš prenosnik, ga lahko enostavno povežeš z večjim monitorjem.

  • Za snemanje: program za urejanje video posnetkov – delali bomo s Screencast-o-matic-com, kjer za vajo zadošča brezplačna verzija (pri individualnem delu pa  ti ga za čas trajanja najinega sodelovanja nudim brezplačno v polni verziji (pa tudi sicer je cena precej ugodna – 20 $ na leto; za time in organizacije pa se dobi licenca za dober evro na mesec na uporabnika)
  • Za “v živo”: delali bomo z Zoom-om; za namene vaje (to, kar boš potreboval za lastno vajo) zadošča brezplačna verzija Zooma
  • Za upravljanje online programov (LMS): če imaš svoj sistem, boš delal v njem, drugače za vajo uporabimo Thinkific, ki ti je en mesec na voljo brezplačno v polni verziji oz. imaš “za vajo” lahko odprto testno učilnico na brezplačni verziji
  • Za pripravo gradiv: program za prezentacije – PowerPoint/KeyNote ali Canva (ali kar koli drugega na spletu)

Pri skupinskih izvedbi v živo in za zaključene skupine, kjer je predvideno srečanje v živo na daljavo: eDelavnic v živo NE snemam, saj gre za interAktivna srečanja, na katerih ne predavam, temveč udeleženci delate, pre-izkušate in soDelujete v aktivnostih. Poanta vsakega srečanja je torej v tem, da ste prisotni v realnem času.

Vsekakor priporočam, da si vzameš čas za eSrečanja v živo, saj je njihova vloga v tem, da tekom srečanja že čim več narediš (brez skrbi, bom tehnično poskrbela, da boste vsi imeli mir in tišino za ustvarjanje tekom eDelavnice) in da ti dajo zagon in motivacijo za delo v tekočem tednu.

V kolikor se programa vsaj v 80-ih odstotkih ne moreš udeležiti v živo, je bolj smiselno, da izbereš izvedbo za samostojno učenje (z mentorstvom ali brez), kjer so vsa eGradiva prirejena prav za samostojno učenje in posneta prav za ta namen.

Tekom posamezne izvedbe/različice programa te peljem skozi celoten proces, da vidiš, kaj vse je točno treba (znati) narediti, in ti jasno povem, kaj lahko tudi “outsourcaš” (torej daš narediti nekomu drugemu) in na kaj moraš biti pri tovrstnem “outsourcanju” pozoren, da je sodelovanje čim bolj uspešno.

Tako ti za izrazito tehnične stvari lahko ponudim pomoč virtualne asistentke, ki ji zaupam tudi sama. Oziroma te v primeru iskanja strokovne pomoči na bolj specifičnih področjih usmerim k strokovnjakom, ki sem jih prepoznala kot zaupanja vredne.

Dostop do eDelavnic in vseh ostalih materialov je omogočen preko eDogodek.si akademije, zato vse  pogoje najdeš na Pogoji poslovanja – glej rubriko eIzobraževanja.

Preverjen pristop in strokovna a lahkotna spletna učna izkušnja

Marija Maruša Jovanović, Maruša – na kratko

Spletna usposabljanja pripravljam in kreiram že od začetka 2000-ih: sprva je bil moj fokus predvsem na spletnih tečajih za samostojno učenje, ki sem jih najprej delala večinoma za hobi, nato nekaj let v EU projektih, kasneje 7 let v korporativnem oddelku marketinga in suporta prodaji ter zadnjih nekaj let v samostojnem eduBiznisu.

Pod mojim “očesom in rokami” je nastalo že preko 500 spletnih tečajev v več kot 5-ih jezikih. (Blizu so mi tudi mednarodni projekti, ki zahtevajo lokalizacijo spletnih programov.)

Sprva sem spletne tečaje kreirala sama, kasneje – od 2010 pa skozi ta postopek vodila več ducatov “vsebincev”. Tako so mi poznane vse “frustracije”, s katerimi se srečujejo osebe, ki nimajo bodisi didaktičnega znanja (znanja s področja podajanja znanja) ali tehničnih veščin (ali obojega).

V globalnem oddelku korporativnega okolja sem kreiranju spletnih tečajev za samostojno učenje dodala še uporabo videokonferenčnih sistemov in orodij – za lažji in bolj oseben prenos znanja »v živo a na daljavo«.

eDelavnice in druga virtualna skupinska srečanja vodim torej še od časov, “ko Zooma še niti ni bilo” (od 2011).

Tako sem skozi dobro desetletje vodenja oseb skozi postopek kreiranja online programov dodobra izpilila sistem, kaj je treba znati NAREDITI in kako to narediti čim bolj tehnično lahkotno ter izobraževalno učinkovito.

Ker večina izobraževalcev, edukatorjev, ni videgrafov ali tehničnih mojstrov (naše strokovne veščine so konec koncev v prenašanju znanja in mentoriranju/coachanju) sem skozi svojo prakso tudi zelo precizno in pozorno izbrala vsa orodja (programe), s katerimi delamo – da so enostavni (intuitivni) in cenovno dostopni.

Z mano so se ali se še učijo in soDelujejo edukatorji različnih strok: od strojništva in energetike do mehkih veščin, od partnerstva do osebnostne rasti … tako zaposleni v organizacijah, ki svoje znanje podajajo svojim sodelavcem ali strankam, kot tudi eduPodjetniki, ki svoje znanje p(r)odajajo posameznikom in/ali zaposlenim v podjetjih ter tudi visokošolski profesorji oz. zaposleni v visokošolskem okolju, ki svoje znanje predajajo študentom v formalnem izobraževanju.

Spletno stran upravlja EduBiz, Marija Maruša Jovanović s.p, Kamnik – Pravilnik o zasebnosti – Pogoji uporabe