Moj online biznis manifest
Tvoj online biznis manifest je podlaga, je izhodiščni plan za tvoj spletni vsebinski marketing (o čem pisati in govoriti v svojih objavah, mejlih, na spletni strani) in za prodajo (kako strukturirati (online) programe, produkte in oblikovati ponudbe ter kako jih ponujati oz. prodajati na način, ki ga verjetno itak obožuješ: skozi podajanje znanja).
Izvajaš delavnice, coachaš, mentoriraš, svetuješ
- … in bi rad izkoristil spletna orodja in online svet, da pritegneš svoje “ta prave” stranke ter jim prodajaš, ne da se počutiš, kot da jim nekaj vsiljuješ?
- … ter bi rad izvajal delavnice, coachal, mentoriral (tudi) preko spleta, pa ne veš, kje začeti?
- … pa bi rad v svoj biznis (vse od marketinga do prodaje) vnesel več strukture in organiziranosti?
- … in imaš polno glavo idej o produktih, delavnicah, programih (ali pa ideje napisane po vseh možnih listkih, blokcih in aplikacijah) in bi rad svoj online biznis in ponudbo programov zastavil smiselno?
Morda pa o svojem (online) biznisu še nikoli nisi zares razmišljal strateško (temveč bolj po navdihu) in bi rad vnesel več »biznis razmišljanja«?
Naj bo to tvoj ŠTART: izriši vizijo svojega (online) izobraževalnega – coaching biznisa in si postavi podlago za profitabilen online biznis

Premisli, koga zares nagovarjaš in kakšno rešitev (ne produkte) mu zares ponujaš
Če želiš pritegniti točno tisto stranko, s katero bi rad delal (svojo 💙 stranko), jo moraš najprej dobro začutiti in vedeti, pri čem točno ji želiš pomagati.

Zdefiniraj svoj “intelektualni okvir”, ki ti bo služil, da pritegneš svoje prave stranke
Prvi del biznisa je, da vzpostavimo sistem, kako v svoj krog pritegnemo potencialne stranke. Pri tem nam pomaga prav naša edinstvenost 💙.

Začni razmišljati o svojih produktih kot gradnikih tvoje velike vizije
Drugi del biznisa pa je, da si naredimo strukturo našega delovanja: kako bomo z našimi produkti podprli naše stranke in hkrati uresničevali svojo 💙 vizijo.
Predvsem pa – kako to delati tako, da je usklajeno s tabo in tvojim življenjskim stilom (v svoj biznis verjetno nisi šel zato, da na koncu pregorevaš ob nenhnem štancanju objav na socialnih omrežjih, neskončnem snemanju promo vsebin in ugibanju, katera tehnična rešitev je prava zate).
Izriši svoj lasten (online) biznis manifest
Biznis manifest (ang. manifesto) je orodje, ki bi ga moral imeti vsak coach, mentor, svetovalec, saj mu pomaga izrisati njegovo strategijo – pot do profitabilnosti. Biznis manifest ti namreč da okvir za dve glavni stvari, ki sta osnova vsakega (online) biznisa:
- kdo so moje (prave) stranke in kako jih naj pritegnem – s kakšnimi orodji, s katero vsebino in kje
- katere produkte naj razvijem, da bojo na eni strani odgovorili na potrebe strank, in na drugi strani podprli moj življenjsko – poslovni stil (tvoj lajfstajl biznis); predvsem pa kako jih potem tudi aktivno ponujati na trgu in s svojim znanjem služiti strankam in sebi.
Biznis manifest pišeš oz. rišeš kar tekom ePredavanja. ePredavanje lahko poslušaš/gledaš tudi na telefonu.
Vse, kar potrebuješ, da izrišeš svoj biznis manifest, je velik list papirja (npr. A3 plakat), nekaj barvnih pisal in predvsem dovolj časa zase – za samorefleksijo.
In ne, ne boš delal kakršnih koli analiz potreb trga, raziskav in podobno. Ker verjamem, da vse odgovore, da lahko smiselno strukturiraš svoj online biznis, že nosiš v sebi – le zbrati jih je potrebno v eno smiselno veliko sliko.
No, če pa ti je blizu ChatGPT, pa nekatere moje stranke kakšen pogovor o svojem biznis manifestu opravijo tudi z njim.
V tem 2-urnem interAktivnem (jaz govorim, ti delaš 😁) ePredavanju boš izrisal in ozavestil:
- kdo so stranke, s katerimi želiš delati, ter kje in kako jih nagovoriti
- o čem govoriti in pisati ter na kakšen način pritegniti prave stranke preko spleta
- kako strukturirati svoje produkte, da bo vsak od njih imel smiselno vlogo v tvojem naboru produktov in da bo podpiral rast tvojega biznisa in tvoje vizije
- kako vzpostaviti sistem od pridobivanja potencialnih strank do spletne prodaje.
* ePredavanje je posneto. Dostopno je v spletni učilnici (v eDogodek.si spletnem hubu), kjer ti je na voljo takoj, ko opraviva vse administrativne formalnosti (vpis, plačilo … načeloma v roku 1 do 2 dni). Na voljo je 24 ur na dan. Dostop ni časovno omejen (je torej trajen – dokler je program živ in aktualen, definitivno pa ti je na voljo vsaj eno leto od nakupa).
Za več informacij o nakupu klikni gumb za nakup, ki te vodi v spletno trgovino, kjer so vsi detajli glede možnih načinov plačila in dostopa.
Začni cenovno ugodno in varno ter nato nadaljuj s celostnim pristopom
Namen programa Moj online biznis manifest
Program Moj online biznis manifest je prvi korak, če želiš strateško zastaviti spletno promocijo in prodajo svojih (online) programov, tečajev, delavnic … Je samostojno predavanje, ki ti da prva orodja in okvir ter pokaže natačno pot, kako se lotiti spletnega marketinga in prodaje v izobraževalno – coaching svetu. Po ePredavanju lahko nadaljuješ realizacijo svojega manifesta v programu Prodajaj = Znanje podajaj, v katerem strukturirano zastavimo in postavimo vse za TeHnostavno, lahkotno in nevsiljivo spletno promocijo in prodajo (online) programov: z vsebinskega, tehničnega in organizacijskega vidika.
Program Prodajaj = Znanje podajaj: različica za samostojno učenje je na voljo že za 35 € na mesec (če najprej kupiš Moj online biznis manifest, sledi nato samo 11 obrokov, sicer jih je 12). Oziroma se kadar koli pridružiš vodeni izvedbi, kjer stvari delamo skupaj v manjših skupinah.

ePredavanje je namenjeno vsem podjetnikom in drugim samostojnim izvajalcem,
ki svoj know-how prodajate na trgu
ne glede na to ali so tvoje stranke (udeleženci) posamezniki (končni uporabniki) ali pa zaposleni pri tvojem naročniku.

Če se še ne poznava, sem Marija Maruša Jovanović – Maruša, na kratko
Če se že moram popredalčkati, bi se podpisala kot eLearning dizajner in mentor oz. eduPodjetnica na področju spletnih izobraževanj.
Metodologija “vse od kreiranja do promoviranja”, ki ti jo predstavim, temelji na mojih več kot 15-ih letih izkušenj v eLearning industriji.
Raziskovanje spletnih tečajev sem začela nekje leta 2002/2003 kot študentka pedagogike. Prve izkušnje s spletnimi tečaji in spletnimi učilnicami v praksi pridobivala 3 leta v EU projektih ter bildala svojo “marketinško mišico” v zasebnem izobraževalnem centru. Nato 7 let delala v korporativni eLearning industriji (usposabljanje prodajnega osebja in globalno izobraževanje strank). Ter zadnjih 6 let kot samostojna izvajalka pomagala številnim samostojnim izvajalcem (podjetnikom), da bolje izkoristijo sodobno izobraževalno in eduMarketing tehnologijo.
Način priprave spletnih tečajev, ki ga učim, temelji na teorijah izobraževanja odraslih in zakonitostih prenosa znanja na daljavo. Dopolnila pa sem ga še z najnovejšimi trendi s področja promocije in prodaje (spletnih) izobraževalnih storitev in programov s pomočjo spletnih orodij in sistemov.
Vsebina mojih programov je primerna (in preverjena) v različnih tipih izobraževalnih – svetovalnih – coaching biznisov – od tistih, ki izvajajo programe za osebno kot poslovno rast.
Orodja in načini priprave pa dovolj dostopni in enostavni, da »to lahko počne vsak, ki prodaja svoje znanje«.