fbpx

Če želimo, da nas potencialne stranke spoznajo bolje in to kar na spletu, se jim moramo nekako predstaviti.

Zgolj objave na socialnih omrežjih (ki jih vidijo sem in tja in ki dajo le delno sliko tega, kar počnemo in kako jim lahko pomagamo) niso dovolj. Zato sama prisegam ne “zimzelene”, vedno dostopne promocijske online programe.

To so programi, v katerih se našim potencialnim strankam predstavimo celostno – torej ne promoviramo (za razliko od brezplačnih izzivov) ene same ponudbe/programa/produkta, temveč jim predstavimo, kako rešujemo njihov problem oz. kako jim pomagamo uresničiti njihovo vizijo.

Promo programi tako za naše potencialne stranke predstavljajo prvi konkreten stik z nami in pa tudi bolj poglobljeno znanje o našem področju. Za nas pa predstavljajo grajenje email baze (ki je v online biznisu in lajfstajl biznisu naše “zlato”).

Za več motivacije in pomoči pri izgradnji tovrstnega programa, bo v Spletnem hubu od 10. februarja do 10. marca na voljo voden Mesečni izziv. Potekal bo asinhrono, kar pomeni, da boste tedensko dobili eno korak izziva in v tekočem tednu opravili zastavljeno aktivnost. Ta bo vzela predvidoma 2 uri dela na teden. Jaz sem vam pri tem na voljo za suport – v pisni obliki.

V izzivu bomo pokrili tako vsebinski del kot tudi tehnični. Torej, od tega, kako strukturirati vsebino in kaj povedati, predati v takem izzivu (da je ravno dovolj zanimivo in uporabno za stranke, ne pa tudi pregloboko – da jih ne odvrne ali zmede oz. da ne dajete notri vsebine, ki jo sicer prodajate). In na drugi strani pokrijemo tehnični del – posnamemo enostavne videe (da se naše potencialne stranke že preko videov bolje povežejo z nami) in pripravimo “landing page”, torej stran, kamor bomo udeležence usmerjali k vpisu ter postavimo mejle v našem email marketing sistemu (če email marketing sistema še nimate, bom pripravila navodila za uporabo MailerLite sistema).

Izziv bo dostopen vsem članom Spletnega huba. Mesečna članarina je 39 € oz. 3-mesečni vpis prinaša 9 € popusta (ker mi prihraniš nekaj administrativnih stroškov). Dostop vključuje tudi vse ostale programe in vsa orodja, ki so na voljo v Spletnem hubu – za čas članstva.