Moj prvi spletni program je bil nekaj tedenski voden skupinski program. V prvih letih sem ga izvedla približno 4x. Cilj mi je bil vedno, da prodam 20 mest.
Tega cilja nisem NIKOLI dosegla.
V bistvu sem zadnjo izvedbo izvajala individualno, ker se sta se vpisali samo 2 osebi in sem eni ponudila individualno mentorstvo, drugi pa nekaj drugega.
Vedela sem, da je program dober. Ja, res nisem imela velike baze, ki bi ji prodajala. A tudi to v resnici ni bila prava ovira.
Prava ovira sploh ni bilo nič zunanjega. Nobena še tako dobro spisana prodajna stran, nobena vrhunsko speljana email sekvenca (serija emailov, ki prodajajo). Verjetno tudi dober oglas ne bi pomagal, ker … sama nisem bila usklajena z mojim online programom.
Na neki nezavedni ravni me je skrbelo, kako bom podprla 20 ljudi, ki bojo kar 3 mesece potrebovali mojo podporo. Veliiiiko moje podpore. (Skrbelo me je, koliko časa mi bo to pobralo – v resnici je bil zadaj strah, ali bom znala postaviti meje❗).
Skrbelo me je verjetno še kaj takega kot:
- kako bom izpeljala, če vmes kaj zbolim.
- kako bom poskrbela za svojo mami, ki je v tem obdobju ravno zbolela
- ali bom imela dovolj časa zase in za moje (takrat majhne) otroke
Skrbelo me je …
Ja, vem, večina od vas si verjetno (no, vsaj upam) ne dela skrbi na zalogo. No, jaz pa sem si takrat jih (kasneje sem malce predelala te strahove, a to je druga debata).
Pa niti ni nujno, da so to strahovi. Lahko so mali pomisleki – ali mi bo šlo, kaj če se zatakne s tehnologijo, kakšne udeležence bom dobil, kaj če …
No, praksa mi je pokazala, da je to velikokrat povezano z neustreznim izborom formata online programa.
Recimo, da si sama želim delati s skupinami, a me v mojem življenju ne podpirajo srečanja v živo (nimam časa ali možnosti izvajati Zoom srečanj, na primer). Ali pa si želim narediti spletni tečaj za samostojno učenje, a bom v resnici pogrešala stik z ljudmi.
To so male stvari, ki pa lahko povzročijo, da svojega programa potem ne prodajamo dovolj aktivno.
Ne govorimo o njem (dovolj).
Ne pošljemo “tistega prodajnega mejla”.
Nismo dovolj drzni – se ne izrazimo, kot bi se želeli, v mejlu ali objavi o tem programu.
V bistvu program “skrivamo”. Ker se morda bojimo uspeha oz. posledic, ki jih le-ta prinese!
Zato je pomembno, da je naš online program res usklajen z nami – notranje in izvedbeno.
V svetu online programov imamo tako obilico načinov izvedbe in formatov, da ni vrag, da ne najdeš take, ki je RES usklajena s tabo – s tvojim življenjskim stilom, pa konec koncev tudi s potrebami strank. O tem sem pisala zadnjič.
V Spletnem hubu je zato prvi korak, ki ga narediš, da pregledaš svoje vrednote, želje, vizijo in jo uskladiš s tem, kar boš nato počel leto ali dve … sama sem to poimenovala, da spišeš svoj online biznis manifest.
Izjavo, v kateri definiraš vse ključne zadeve – od tega, koga nagovarjaš, kako ga nagovarjaš, kako ga pelješ po poti rešitve, ki jo ponujaš.
Konkretno rečeno: narediš strategijo izdekov/programov, ki jih boš prodajal, in zastaviš osnovne teme, ki ti bojo podlaga za promocijo in prodajo.
Seveda te nadalje v Spletnem hubu podprem tudi pri kreiranju spletnih tečajev in vseh spletnih promocijskih zadevah, ki sledijo.
A začniva s temelji.
Preveri aktualno ponudbo in eDogodke Spletnega huba: v petek, 24. januarja 2025 od 11.00 do 13.00 Mesečni pospeševalnik v živo – da skupaj planiramo marketinške in prodajne aktivnosti za prihajajoči mesec (vpisi do 72 ur pred dogodkom). Več info: ➡️ eDogodek.si/AKTUALNO Oziroma začni z brezplačnim uvodnim spletnim tečajem in spoznaj, kako ti lahko spletna orodja in spletni programi prinesejo več strank in časa v tvojem izobraževalnem – svetovalnem – coaching biznisu. Več na: ➡️ eDogodek.si/BREZPLACNO