Jap, stranke za svoj (tudi klasični) izobraževalno – svetovalni biznis (eduBiznis) pridobivaš lahko kar preko spleta. In to 24 ur na dan (ja, tudi ko izvajaš delavnice, coachinge ali pa si na počitnicah).
Ne, ne gre za kakšno čudno “obogati-hitro” zadevo. Gre za to, da sodobno izobraževalno in (edu)marketing tehnologijo izkoristiš, da se s (potencialno) stranko spoznata kar tam, kjer je – na svoji lokaciji – in ob času, ko najbolje ustreza prav njej.
Pred leti sem zasledlila podatek, da 80 % ljudi pogugla izdelek, preden se odločijo za nakup. Verjamem, da ta podatek drži še danes – verjetno pa je ta odstotek še višji. In to filozofijo sem tudi sama uporabila pri gradnji svojega spletnega eduBiznisa: naj me stranke najprej spoznajo na spletu.
Tako lahko rečem, da me je približno 94 % mojih strank (kupcev mojih spletnih tečajev, mentorirancev v programih ena na ena, pa tudi vseh, ki so od mene naročili storitve v povezavi s kreiranjem spletnih tečajev) spoznalo na spletu.
To ne pomeni, da so me nujno poguglale.
Lahko so me najprej nekje zaznale na socialnih omrežjih.
Morda me jim je celo kdo omenil.
Pomeni pa, da so – preden so se odločile za sodelovanje z mano – dobro preučile, kaj točno lahko pričakujejo od mene, kakšen je moj način dela, kakšna je moja “energija na daljavo” …
Večina vseh strank, ki so kaj kupile od mene, je namreč najprej predelala (ali vsaj preletela) moje brezplačne uvodne, spoznavne programe.
Večina se jih je odločila za nakup prav zato, ker so me lahko pred tem “peljale na test”.
Evo, da se ne bo slišalo, da je to nekaj ekstra kompliciranega, naj ti podrobneje razložim, kaj to je in kako to deluje.
Torej, ko smo aktivni na socialnih omrežjih (ali pa zgolj na svoji spletni strani), nas ljudje ZAZNAJO.
Ne pa tudi nujno SPOZNAJO. Z enim očesom opazijo, kaj delamo in če se jim zdi relevantno (nekaj, kar rešuje njihov problem ali kar lahko podpre uresničevanje njihove vizije), si morda želijo vedeti nekaj več o nas in o tem, kako jih lahko podpremo.
No, in to lahko najpreprosteje naredimo tako, da jih povabimo, da se skupaj z nami podučijo o rešitvi, ki rešuje njihov problem/uresničuje njihovo vizijo.
Ok, zdaj pa poglejva, kako to deluje v praksi.
Preden pa ti podrobneje predstavim celoten sistem, imej, prosim, v mislih dve zadevi:
- ljudje kupujejo rešitve – in ne produktov
- ljudje radi kupujejo, ne marajo pa, da se jim prodaja
Poglejva prvo točko – ljudje kupujejo rešitve in ne produktov.
Dejstvo je, da naše potencialne stranke imajo neko željo (nekaj rešiti ali nekaj doseči). In čeprav naš (online) program (ali kar koli že naš izobraževalno – svetovalni produkt je) to (dokazano) rešuje, večini ljudi “dol visi” za naš produkt. One želijo samo rešiti problem/uresničiti svojo vizijo.
Zato je v resnici težko prodajati programe. Dosti bolj lažje pa je prodajati rešitve.
Rešitve pa so večinoma sestavljene iz tistega, kar ljudje (naše potencialne stranke) poznajo … pa tudi iz tistega, česar ne poznajo (ne vejo, česa ne vejo). In tudi pride v poštev predstavitveni (jaz mu rada rečem tudi kar “uvodni”) spletni program, kjer lahko (bodočo) stranko podučimo o tej rešitvi.
S tem lahko pridobimo tudi njeno zaupanje ter pokažemo svojo strokovnost in izkušenost (ljudje že dolgo ne padajo več samo na opis v rubriki O meni … raje to doživijo in pre-izkusijo iz prve roke).
In ja, ljudje ne marajo, da se jim prodaja, prodaja, prodaja – produkt, mislim. Celo marsikomu od eduPodjetnikov, ponudnikov programov, je zoprno prodajati. Zakaj? Ker je fokus na nas – na tem, kaj imamo mi za prodati.
Vendar zakaj pa te iste osebe nimajo problema izobraževati?
Ker vejo, da podajajo nekaj, kar je koristno za uporabnika, udeleženca.
Zatorej – naši (spletni) programi (kot produkt) predstavljajo rešitev za naše stranke, zato je smiselno, da našim potencialnim strankam “prodajamo” na način, da v bistvu podajamo rešitve in znanje.
In to nalogo opravljajo spoznavni, uvodni, predstavitveni (kakor koli jim že rečemo) promo programi. Če sem še bolj direktna, je to to, čemur marketaši običajno rečejo “lead magnet” oz. darilo.
Vendar pa želim na tem mestu narediti preobrat: če govorimo o “lead magnetu” (tudi freebie-ju, brezplačniku itd.), je (moje osebno mnenje) preveč fokusa na nas, ponudniku: kako bomo “ukanili” stranko, da se vpiše na našo mejling listo.
Sama pa želim spremeniti to paradigmo: ni poanta, da pritegnemo stranko (na kar nakazuje že ime: lead MAGNET), ampak je poanta, da ji pomagamo (jo podpremo). Torej namesto fokus na nas, fokus na stranko. In če želimo doseči to, potem je naše najboljše orodje – ki je nam, izobraževalcem, svetovalcem, mentorjem, coachem … tako ali tako blizu – IZOBRAŽEVANJE. Izobraževati stranko o tem, kako jo lahko podpremo.
Torej, da bom zdaj še bolj praktična. Kaj je torej “promo online program” (mimogrede, stranki seveda ne rečemo, da gre za “promo” program, ampak običajno to zapakiramo kot “uvodni, začnetni, spoznavni” program).
Torej, to je lahko:
- krajše posneto spletno predavanje (strnjeno predavanje v dolžini do 60 minut)
- serija krajših video lekcij (v bistvu spletno predavanje v več koščkih)
- lahko je zraven tudi kak ePriročnik (delovni listi, mini knjižica)
Ni potrebno namreč narediti obsežen spletni tečaj, kakršni to tisti, v katerih stranke/udeležence vodim do tega, da nekaj znajo narediti.
V bistvu v takem promo online programu velja “manj je več” in v bistvu v njem niti ne delamo nekih aplikativnih zadev. Tudi vsebine je v resnici zelo malo. Saj veš: ljudje so danes blazno zaposleni, v naglici se vpisujejo v vse možne brezplačne promocijske (predstavitvene) zadeve.
Zato je bistveno, da njihovo pozornost pritegnemo v čim krajšem času – s čim bolj relevantnimi informacijami.
In prav to je bistvo paketa programov, ki sem ga pripravila:
- da raziščeš temelje, kaj točno ponujaš in komu (ciljna skupina in njen problem/vizija)
- da vsebinsko spišeš/zastaviš tak promo program, da poveš bistvene zadeve
- da na čim bolj TeHnostaven način čim hitreje posnameš vsebino
- da zastaviš celoten eduMarketing sistem, ki bo deloval zate 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
In kaj potrebuješ točno, da vzpostaviš tak sistem?
- Najprej nekaj, da si zapišeš vse ideje in jih urediš v smiseln sistem. Tukaj lahko začneš s papirjem in svinčnikom. Še lažje pa je, če to delaš kar v računalniški aplikaciji, v kateri lahko kasneje tudi snemaš.
- Nato nekaj, da se posnameš: jaz te peljem skozi proces v rač. aplikaciji ScreenPal (v kateri najprej narediš v storyboardu svojo zasnovo). Ta aplikacija je res enostavna in pa tudi cenovno ugodna (36 $ na leto oz. 6 $ na mesec). Lahko pa se seveda posnameš tudi kar na telefonu, če ti je tako lažje.
- In nazadnje potrebuješ še email marketing sistem, preko katerega se ta vsebina dostavlja 24/7. Predvidevam, da ta(k) sistem že imaš, drugače pa lahko varno in brezplačno začneš npr. z MailerLite sistemom, ki je za začetek brezplačen.
- Celoten strošek orodij in platform, da začneš pridobivati stranke online, je tako nizek, da je večji strošek ne tega narediti.
In najbolje pri takem programu: ne le da deluje zate 24 ur na dan. Deluje zate tudi po leto ali več.
Še bolje pa: vse te stvari lahko narediš in vzpostaviš v (manj kot) enem mesecu.
Prav zato, ker se zavedam, kako močno zna biti t(ak)o orodje – da te tvoje potencialne stranke lahko “preizkusijo”, še preden se zares zavežejo za sodelovanje v višjecenovnem mentorskem programu ali preden investirajo 100 (ali kaj več) evrov za tvoj nižjecenovni (spletni) tečaj ali delavnico, sem pripravila paket programov, ki so bili do sedaj na voljo zgolj v mojem članskem programu (za mesečno članarino).
Tokrat sem ga zapakirala v klasičen spletni tečaj – torej kupiš in ti ostane na voljo, dokler je program živ in aktualen. Tako si res lahko zagotoviš, da imaš dovolj časa, da izdelaš lasten promo online program. In se celo vrneš večkrat nazaj – ko, na primer, kdaj kasneje gradiš novega.
Ta paket vseh treh programov ti bo pomagal, da postaviš:
trdne temelje svojega online biznisa
zgradiš svoj spoznavni online program in začneš pridobivati (prve) stranke online – tudi če zaenkrat še vedno delaš samo klasične programe ali celo če še nimaš nobenih (spletnih) programov
zbildaš svojo digitalno mišico za snemanje in pripravo video gradiv (pa naj bojo to video lekcije za spletne tečaje ali samo video vsebine za socialna omrežja);
Celoten paket, ki vključuje
- spletni tečaj TeHnostavno snemanje in video editiranje v vrednosti 120 €
- in pa dva mesečna izziva iz članskega programa, ki bi ti bila sicer v članskem programu na voljo za 33 € na mesec – sedaj pa dobiš trajen dostop do njiju (trajen = dokler je program živ in aktualen, vsekakor pa najmanj za eno leto od dneva nakupa)
je na voljo za 199,00 € (končna cena za plačilo, saj nisem zavezanka za DDV).
Ponudba velja za naročila, oddana do 10. junija 2024 do 23:59.
Svoje naročilo lahko oddaš tukaj:
Naroči paket programov Postavi temelje in posnemi promo online program
Ne izpusti iz rok te enkratne priložnosti, da (končno) sistematizirano začneš koristiti online orodja za to, da te stranke lahko spoznajo kar na spletu.