Bistvo “mojega” procesa prodajanja, ki ga učim v Prodajaj = Znanje podajaj, ni v tem, da prepričujem svoje potencialne stranke, kako dobra sem jaz, kako dobro znam nekaj narediti, kako dobro jih znam nekaj naučiti.

Bistvo (prodaje) je v tem, da znam pokazati, kako jim bo moja rešitev pomagala. In da znam to aktivno komunicirati. 

Star oz. klasičen način prodaje temelji na prepričevanju. Zato se zdi marsikomu težek, zoprn. Ko moraš nekoga prepričevati v nekaj, dobiš morda tisti zoprni občutek vsiljevanja. Ali pa celo občutek, da “se prodajaš”.

Princip prodajanja skozi podajanje znanja pa temelji na tem, da ljudi ozaveščamo, česa (v zvezi z našo ponudbo) še ne vejo, da ne vejo. Ozaveščamo, kaj (več) bojo pridobili ali česa se bojo znebili ipd. In pri tem uporabim orodje, ki ga kot izobraževalka že tako ali tako obožujem: izobraževanje. Ali z drugimi besedami: prodajam, tako da znanje podajam!

Vendar pa tak princip deluje, ko naredimo “osnovno domačo nalogo”: ko to komuniciramo – redno in aktivno. Marsikdo ima super truper ponudbo, a ljudje o njej ne vejo. Če ne ponudimo, ne morejo kupiti.

In ena od najbolj “zavajajočih” zadev online sveta je, da imamo občutek, da ko smo dali na splet (na primer v spletno trgovino) ali ko smo povedali enkrat ali dvakrat na socialnih omrežjih, da vsi vejo. Tudi meni se je včasih zdelo, da če povem enkrat, dvakrat … da je potem že preveč. Dokler se nisem postavila sama kar v svoje čevlje in ugotovila, da tudi ko sama kupujem online programe, da kljub temu da se mi nek oglas pojavi vsak dan znova … na koncu dostikrat šele v zadnji minuti lovim čas za prijavo. Ali pa me prvo in drugo sporočilo ne nagovorita … in prav tisto eno zadnjih sporočil zadane to, kar potrebujem oz. iščem. Ali pa v vsej poplavi vsega, morda vidim zgolj eno ali dve sporočili …

In ko vse skupaj ponujam tako, da osvetljujem, izobražujem, se mi niti malo več ne zdi vsiljivo. Še več: zdi se mi, da moram povedati – da to moram podeliti in ne zadrževati zase.

Ko vas torej v programu Prodajaj = Znanje podajaj učim prodajanja  (online) programov, delavnic, (coaching) storitev, vas spodbujam in učim AKTIVNEGA prodajanja. Vendar na način, da podajamo znanje, osveščamo o rešitvi. Točno vam “razkrijem” način oz. pokažem, kako se tega lotiti – tako da ti nikoli ne zmanjka tem, o katerih pisati. In pokažem metodologijo, s pomočjo katere svoja sporočila sestaviš hitro, ne pa da strmiš v prazen ekran in ugotavljaš, kaj spet napisati.

Namig: tole je “prodajno sporočilo”. Pa vendar – si se naučil oz. ozavestil kaj (novega)? Če ti je všeč moj način prodajanja, je to to – zadaj imam sistem, ki ga usvojiš v programu Prodajaj = Znanje podajaj.

🔥 Dva akcijska koraka za konec leta – aktualno do spletnega ponedeljka (Cyber Monday), 1. decembra 2025
S prvim korakom te vabim, da končno zaobvladaš “video svet” – tak, TeHnostaven, prav za nas, ki smo v prvi vrsti bolj prinašalci sporočil, ne pa videografi. Za lažji korak sem za kar 30 % znižala spletni tečaj  ➡️ TeHnostavno snemanje in video editiranje

🆓 Z drugim korakom pa te vabim, da v 2026 vstopiš v svet online biznisa – opremljen z novim/prvim/prenovljenim planom, kako se lotiti spletne promocije in prodaje svojih online in/ali klasičnih programov  pripravila sem ➡️ BREZPLAČEN 5-dnevni izziv Moj online biznis manifest, s katerim štartamo 1. decembra 2025.