Kadar koli objavim kar koli na temo socialnih omrežij, je velik ogled (objav, mejlov, videov …). A dejstvo je, da so socialna omrežja (zlasti tista s kratko življenjsko dobo – več o tem v videu) le majhen delež v celotnem sistemu spletne promocije in prodaje naših (online) programov. Za ilustracijo: v programu Prodajaj = Znanje podajaj jih obdelamo v 1,5 modula/vsebinskega sklopa od 9-ih sklopov. Torej jim namenimo manj kot 20 %  časa.

Zato v videu podelim tri stvari, ki lahko pomagajo, da kreiramo bolj smiselne objave (beri: take, ki vodijo k prodaji oz. interesu za naše produkte in storitve). Oziroma da tudi te objave, ki imajo kratko življenjsko dobo (in jim, ironično, običajno namenimo (pre)več pozornosti) produciramo bolj učinkovito.

Praktično pa te pri vzpostavljanju sistema od spletne promocije do spletne prodaje tvojih podprem v Prodajaj = Znanje podajaj.

🔥 Dva akcijska koraka za konec leta – aktualno do spletnega ponedeljka (Cyber Monday), 1. decembra 2025
S prvim korakom te vabim, da končno zaobvladaš “video svet” – tak, TeHnostaven, prav za nas, ki smo v prvi vrsti bolj prinašalci sporočil, ne pa videografi. Za lažji korak sem za kar 30 % znižala spletni tečaj  ➡️ TeHnostavno snemanje in video editiranje

🆓 Z drugim korakom pa te vabim, da v 2026 vstopiš v svet online biznisa – opremljen z novim/prvim/prenovljenim planom, kako se lotiti spletne promocije in prodaje svojih online in/ali klasičnih programov  pripravila sem ➡️ BREZPLAČEN 5-dnevni izziv Moj online biznis manifest, s katerim štartamo 1. decembra 2025.

V videu si pogledamo objavljanje s treh vidikov:

  • vsebinsko – kako do tem za svoje objave … da bojo (marketinško in prodajno) smiselne
  • organizacijsko – kako producirati vsebino, da bomo časovno (in energijsko) učinkoviti
  • tehnično – konkreten trik, kako si pomagati, da je tudi tehnična produkcija TeHnostavna