A veš, da sem imela obdobje, ko sem sledila vprašanju – kaj se prodaja, kdo je pripravljen to plačati … Tipična biznis vprašanja, ki naj bi vodila k temu, da ustvarimo profitabilen produkt. No, ja, ustvarila sem plan, ki je podpiral moj biznis, žal pa ne mene. In ker sem kot solo podjetnica jaz moj biznis … ja, se pač ni izšlo.
Potem pa sem spremenila pogled … nehala sem se ukvarjati s tem, katere produkte naj zgradim in kako jih zgraditi, da bojo ljudje res plačali.
Popolnoma sem se prepustila vprašanju: kaj si zares želim doseči? Komu zares pomagati? Iz tega ven sem potem gradila celo(s)ten marketing in profitabilnost.
In najbolje pri tem: ko veš, kaj je tvoja rešitev in kdo je tvoja stranka, je celoten marketing enostaven. Še več – vzljubiš svoj marketing.
Veš, stvari so blazno enostavne:
- vedeti moraš, komu želiš pomagati,
- pri čem mu želiš pomagati in
- kaj je tvoja rešitev (ne produkt).
Potem se sestavi slika o tem, o čem sploh govoriti, kje se pojavljati (na katerem spletnem kanalu) in kako peljati stranko do nakupa.
Zaplete se pri tem, ker običajno vse baziramo okoli enega produkta, ki smo si ga zamislili. Pozabimo pa pri tem na celostno sliko – kaj sploh želimo doseči.
To je “tipičen” problem (ja, tudi moj je bil): dobiš idejo za produkt in jo želiš čim prej spraviti v življenje, čim prej zaslužiti z njim. (Ja, čisto legitimno, saj delamo biznis). Vendar pa se prodaja (online) programov in storitev ne začne pri produktu ampak pri sebi. Kdo sem, kaj je moja vizija, komu res srčno želim pomagati. To so vprašanja, ki sem si jih pred časom začela postavljati tudi sama. Na novo sem pregledala SEBE. In v skladu s tem zastavila vse na novo. In potem je lažje steklo.
Ker je bilo usklajeno z mano in mojo (veliko) vizijo.
Ko sem želela pri tem pomagati tudi svojim strankam (za katere sem opazila, da samo to, da zgradijo “tisti produkt”, prodaja pa ne steče), se mi je izrisal štirikotnik. Biznis štirikotnik sem ga poimenovala. Je blazno preprost koncept, ki povezuje VSE, ampak res vse – od ciljne skupine do tega, katere produkte zgraditi. Z njim postavimo osnovo za svoj (online) biznis: vse od tega, kako bomo pritegnili prave stranke do tega, kaj, kdaj in v kakšni obliki jim bomo to ponudili … do tega, kako vse skupaj (od spletne promocije do spletne prodaje) spraviti v en smiseln sistem.
V bistvu, iskreno, biznis štirikotnik samo pomaga, da vse želje, ideje, ki jih nosiš v sebi, zložiš v – biznis. V profitabilen biznis. Ker, saj veš – če nimaš zarisane poti do profitabilnosti, potem imaš samo hobi (misel enega biznismena).
Zato je biznis štirikotnik prva stvar, ki jo naredimo v skupinskem mentorskem programu Prodajaj = Znanje podajaj. Ker šele, ko imamo jasno sliko, kaj gradimo, lažje steče tudi marketing. Ker točno vemo, komu so namenjeni naši (online) programi in storitve. In lažje steče prodaja – ker ne čutimo več, da nekaj vsiljujemo, ampak točno vemo, da zgolj ponujamo našo rešitev v obliki produkta.
Z novo skupino programa Prodajaj = Znanje podajaj štartamo sredi septembra. Da bo program še dostopnejši, sem tokrat ponudila možnost na kar 12 obrokov. Do 18. avgusta pa je na voljo prijava s kar 30 % popustom (velja za plačilo v enkratnem znesku).
🔥 Dva akcijska koraka za konec leta – aktualno do spletnega ponedeljka (Cyber Monday), 1. decembra 2025
S prvim korakom te vabim, da končno zaobvladaš “video svet” – tak, TeHnostaven, prav za nas, ki smo v prvi vrsti bolj prinašalci sporočil, ne pa videografi. Za lažji korak sem za kar 30 % znižala spletni tečaj ➡️ TeHnostavno snemanje in video editiranje
🆓 Z drugim korakom pa te vabim, da v 2026 vstopiš v svet online biznisa – opremljen z novim/prvim/prenovljenim planom, kako se lotiti spletne promocije in prodaje svojih online in/ali klasičnih programov pripravila sem ➡️ BREZPLAČEN 5-dnevni izziv Moj online biznis manifest, s katerim štartamo 1. decembra 2025.