Online biznis zahteva drugačen pristop k organizaciji. Klasičen marketing (pojavljanje na TV, članki v medijih, klasični dogodki) – vse terja čas in se zatorej tega lotevamo običajno bolj premišljeno, počasi. Online svet – v njem pa je vse dostopno takoj. Takoj greš lahko nekaj posnet, napisat, poslat … ni omejitev niti glede količine. In to nas lahko hitro potegne, da delamo v resnici več, kot če spletnega marketinga in prodaje ne bi koristili.
Če želimo lahkoten online biznis, moramo biti organizirani in strateški. S samo nekaj urami na mesec (cca. 8) lahko sproduciramo vso vsebino in materiale za promocijo in prodajo.
A je potrebnih nekaj ključnih zadev:
- planiranje – vizioniranje: jasnost, koga nagovarjamo, kaj mu ponujamo – iz tega izhajajo potem naše aktivnosti in naša sporočila.
- objavljanje organizirano in strateško – ne (samo) po navdihu, ampak v skladu s ciljem/namenom – grajenje prezence, grajenje email liste, grajenje prepoznanovsti produktov; ko smo v fazi prodaje, pa mora biti v skladu s prodajnimi ponudbami
- prodaja organizirana – plan ponudb, struktura programov smiselna;
Podrobneje predstavim zadevo v spodnjem videu.
🔥 Dva akcijska koraka za konec leta – aktualno do spletnega ponedeljka (Cyber Monday), 1. decembra 2025
S prvim korakom te vabim, da končno zaobvladaš “video svet” – tak, TeHnostaven, prav za nas, ki smo v prvi vrsti bolj prinašalci sporočil, ne pa videografi. Za lažji korak sem za kar 30 % znižala spletni tečaj ➡️ TeHnostavno snemanje in video editiranje
🆓 Z drugim korakom pa te vabim, da v 2026 vstopiš v svet online biznisa – opremljen z novim/prvim/prenovljenim planom, kako se lotiti spletne promocije in prodaje svojih online in/ali klasičnih programov pripravila sem ➡️ BREZPLAČEN 5-dnevni izziv Moj online biznis manifest, s katerim štartamo 1. decembra 2025.