“Če bi le ljudje razumeli, kako zelo jim lahko moja (online) storitev/program pomaga … tudi investicija se povrne praktično takoj … pa vendar me ljudje ne slišijo. Počutim se, kot bi govoril/a v steno (ali kričal/a v prazno).”
To so pogoste misli marsikoga, ki skuša z objavami na spletnih kanalih in mejlih pritegniti pozornost potencialnih strank.
Ampak ljudje nas pogosto ne slišijo, ker smo mi sami pozabili, kdo smo bili, ko smo bili na njihovi točki.
Pred časom sem na facebooku videla objavo, ki me je prav zadela: 10 ogledov objave je kot bi v klasičnem prostoru in realnem času z nami v sobi sedelo 10 ljudi. Če torej našo objavo vidi 100 ljudi, je to že praktično tako, kot bi napolnili eno manjšo dvorano.
Vendar včasih v vsej vnemi (in entuziazmu nad svojo vsebino) pozabimo na to, da v tej dvorani sedi 100 RAZLIČNIH oseb. Prvi je naš top oboževalec in točno ve, o čem govorimo. Drugi prvič sliši za vsebino, o kateri govorimo. Tretji je v dvorano skočil tako, mimo grede, in niti ne ve, kam je prišel. Četrti se je prišel malce zabavat in naletel na nas …
In tako dobimo res pisano množico ljudi. Mi pa naredimo predstavitev na najvišjem možnem nivoju. Ker res želimo dati vse od sebe (s čimer seveda ni nič narobe). Ali pa v nekem trenutku v želji po večji pozornosti začnemo uganjati skeče. (Saj veš, tiste plesoče video objave …)
No, tako nekako običajno delujejo naša sporočila na spletu. Bodisi na eni strani pišemo in govorimo “pregloboko” ali pa (na drugi strani) skušamo narediti čim več zabavnih reelsov (video objav) brez vsebinske vrednosti.
Ampak – niso potrebni ne marketinški (psihološki) triki, ni potrebno skakanje in plesanje pred kamero. V bistvu je večino časa potrebno samo stopiti korak nazaj. V čevlje naših sledilcev. Ki niso tam, kjer smo mi. Ampak korak nazaj.
Predvsem pa je treba razumeti, kako spletni kanali delujejo. Oziroma kako (kdaj in zakaj) jih ljudje obiskujejo. Potem je tudi vsebino lažje prilagoditi.
V zadnji izvedbi Prodajaj = Znanje podajaj sem udeleženkam postregla eno samo preprosto formulo, ki jo je fino poznati, ko pišemo oz. snemamo katere koli vsebine (od objav za socialna omrežja do pristajalnih strani z opisom naših programov). Formula je tako preprosta, da so bile nekatere kar šokirane. A tisto, kjer se dogajajo “spletni čudeži”, je praktična uporaba na različnih kanalih.
Skozi 9 tednov/srečanj se učimo razumeti spletno tehnologijo in njene posebnosti ter prilagajamo našo “čudežno formulo” na različne tipe sporočil – vse od tistih, s katerimi želimo pritegniti prave stranke do tistih, kjer ponujamo (beri: prodajamo) naše (online) programe in (coaching ali svetovalne) storitve.
V bistvu je vsa umetnost, da vas skušam spomniti, da se razlikuje to, kar stranke iščejo in to, kar mi kot strokovnjaki vemo, da potrebujejo (ne vejo, česa ne vejo). Vi morate samo še zapisati ali povedati tako, da stranka čuti, da je slišana, in da razume, o čem ji mi govorimo …
Pridruži se mi v 9 tedenskem popotovanju v svet spletne tehnologije, kreiranja video vsebin, pisanja “po marketinško” in kopice “mehkih” orodij … da boš spletno prodajal znanje spretno.
Oziroma da boš prodajal tako – kot ti je najljubše: da boš podajal svoje znanje. Ker v resnici je to glavno orodje, s katerim pritegnemo ljudi v naše programe.
🔥 Dva akcijska koraka za konec leta – aktualno do spletnega ponedeljka (Cyber Monday), 1. decembra 2025
S prvim korakom te vabim, da končno zaobvladaš “video svet” – tak, TeHnostaven, prav za nas, ki smo v prvi vrsti bolj prinašalci sporočil, ne pa videografi. Za lažji korak sem za kar 30 % znižala spletni tečaj ➡️ TeHnostavno snemanje in video editiranje
🆓 Z drugim korakom pa te vabim, da v 2026 vstopiš v svet online biznisa – opremljen z novim/prvim/prenovljenim planom, kako se lotiti spletne promocije in prodaje svojih online in/ali klasičnih programov pripravila sem ➡️ BREZPLAČEN 5-dnevni izziv Moj online biznis manifest, s katerim štartamo 1. decembra 2025.