Priznam: v nekem obdobju  sem prišla do točke, ko sem bila enostavno sita objavljanja na socialnih omrežjih. Lahko rečem, da sem bila celo jezna – objavljam, delim, dajem vse od sebe – delim svoje znanje, se razdajam … in to brezplačno. Efekta pa ni. Še več: ljudje berejo, jemljejo od mene … meni pa biznis polzi navzdol. Dajala sem svoje najboljše “dele” znanja. Pravzaprav sem v neki točki dajala kar to, kar sicer učim v svojih online programih in svetovanjih. In to se mi – konec koncev – ni zdelo fer niti do mojih strank, ki mi za to plačajo.

Vedela sem, da moram začeti deliti objave bolj strateško.

Objave na socialnih omrežjih v izobraževalnem – coaching biznisu imajo svojo vlogo: izobražujejo, osveščajo … pa vendar naj vodijo k biznisu. Ni poanta, da se (brezplačno) raz-dajamo. Poanta je, da strateško dajemo in vodimo k prodaji.

Objavljanje na socialnih omrežjih oz. spletnih kanalih ima običajno več vlog. Vsaka objava naj pokrije vsaj eno (lahko pa tudi dve) nalogi.

Gradimo svojo strokovno prepoznavnost. Velikokrat verjetno slišiš, da nam morajo ljudje najprej zaupati. Razumeti morajo, pri čem jim sploh lahko pomagamo. In videti, da smo strokovanjaki na svojem področju.

Gradimo svojo osebno prepoznavnost. Ja, ljudje od nas kupujejo konec koncev tudi naše vrednote, prepričanja, našo filozofijo. Kot mentorji, izobraževalci, svetovalci do neke mere vplivamo tudi na njihov način razmišljanja, delovanja. Zato je dobro, da omogočimo, da začutijo ne le našo strokovnost pač pa tudi nas kot osebnost.

Gradimo svojo email bazo oz. spletno skupnost. Odločitev za nakup (spletnega) programa, delavnice, coachinga … običajno ni spontana odločitev. Sama se velikokrat pohecam, da to ni hlebec kruha ali “kila” sadja, ki jo kupimo, ko nam “zapaše”. Delavnice, tečaji, coachingi in mentorstva … vse to so produkti, ki terjajo odločitev s strani udeležencev. Udeleženci morajo imeti čas, denar, voljo oz. biti pripravljeni investirati eno (ali vse našteto), da začnejo soDelovati z nami. Zato je dobro, da jim omogočimo, da pridejo v naš “bližnji krog”. Bodisi, da se povežejo z nami preko email liste (e-novic) ali preko spletne skupnosti.

Gradimo prepoznavnost svojih programov in storitev. Spletni kanali so dobra priložnost tudi za promocijo naših produktov in storitev. To ne pomeni nujno, da na njih prodajamo direktno svoje zadeve, so nam pa v veliko pomoč pri tem, da svoje produkte pozicioniramo na trgu. Po domače povedano: da jih vsidramo v spomin naših sledilcev. (Mimogrede, ravno zato, je zelo pomembno, da smo strateški in vizionarski že pri tem, ko sestavljamo naš repertoar produktov. Ni namreč smiselno “pozicionirati” kopice produktov. Saj veš: preveč izbire zmede potrošnika. Kar pa ne pomeni, da ne moremo zgraditi raznolike ponudbe.)

No, ko sem tako iskala rešitev, način, kako naj bom prisotna na socialnih omrežjih, a se hkrati izognem razdajanju, mi je pod roke prišel en zanimiv model objavljanja na socialnih omrežjih. Tako že nekaj let več ne delim svojega znanja na način, da učim. Pač pa na način, da osveščam. Na način, ki pritegne, da naključni sledilci postanejo moji (redni) bralci, spremljevalci/naročniki. Cilj mi je, da z objavami vzbudim zanimanje in pokažem, da imam rešitev. Hkrati pa mi priprava objav za soc. omrežja ne vzame gooore časa.

Zato v programu Prodajaj = Znanje podajaj razvijemo vsak svoje predloge (vzorce), ki najbolje odražajo nas, naš brend, naš način komunikacije. S tem pripravimo temelj, da ko izvajamo svoj plan prodaje (več o tem v prihodnjih objavah), da ne ugotavljamo vsakič znova, kako kaj objaviti, o čem pisati … temveč imamo podlago že narejeno. Predvsem pa s tem ostajamo konsistentni tudi v načinu, kako komuniciramo in s tem še bolj utrjujemo svojo osebno – strokovno (brend) prepoznavnost.

🔥 Dva akcijska koraka za konec leta – aktualno do spletnega ponedeljka (Cyber Monday), 1. decembra 2025
S prvim korakom te vabim, da končno zaobvladaš “video svet” – tak, TeHnostaven, prav za nas, ki smo v prvi vrsti bolj prinašalci sporočil, ne pa videografi. Za lažji korak sem za kar 30 % znižala spletni tečaj  ➡️ TeHnostavno snemanje in video editiranje

🆓 Z drugim korakom pa te vabim, da v 2026 vstopiš v svet online biznisa – opremljen z novim/prvim/prenovljenim planom, kako se lotiti spletne promocije in prodaje svojih online in/ali klasičnih programov  pripravila sem ➡️ BREZPLAČEN 5-dnevni izziv Moj online biznis manifest, s katerim štartamo 1. decembra 2025.