Določil si svojo ciljno skupino in nišo (pri čem podpiraš stranke oz. katero vizijo jim pomagaš uresničevati), pa se stranka ne prepozna v programu ali se kljub dobremu in jasnemu sporočilu ne odzove.
Izziv, ki se zgodi marsikomu, ko (prvič, pa tudi še drugič, tretjič …) začne izvajati online programe. In potem ni prodaje. In potem so krivi online programi.
Češ: “Saj nihče ne kupuje online programov. Vsi bi raje v živo …”
Kar seveda ni res (drugače eLearning industrija ne bi cvetela).
A veš, v čem je lahko problem:
– zdefiniral si čisto ustrezno nišo, a k vpisu v programu naslovil napačno ciljno skupino
– ali pa izbral format (online) izvedbe, ki tej ciljni skupini ne ustreza (verjetno je, da si ga izbral bolj “po svoji meri” in ustreza bolj tebi kot njim … žal).
Online programi so produkt kot vsak. In ga je treba oblikovati s pozornostjo NA STRANKO (in seveda uskladiti s sabo in svojimi poslovnimi cilji ter “lajfstajlom”).
Zato je potrebno skrbno načrtovanje izobraževalno – prodajne poti stranke (customer journey). Ki pa – pozor – ko gre za izobraževalne produkte, mora temeljiti na izobraževalnih potrebah strank.
Več v ePredavanju Tri “napake” pri kreiranju (in prodaji) online programov
0:00 Uvod
1:18 preveč izobraževalne ponudbe
5:43 napačni (ne optimalni) formati
9:30 ni strategije – pomešano, kaj je za promocijo in kaj za prodajo
13:01 kako se lotiti, kje začeti