A poznaš rek: “Preveč izbire zmede potrošnika”?

To je tista varianta, ko prideš v trgovino in vidiš 10 vrst ISTEGA tipa testenin/riža/kruha/izdelka … Če nisi ravno močno zagret, da točno veš, zakaj boš kupil določeno vrsto, potem se zna zgoditi, da A – ali kupiš najcenejšo, B – tisto, ki si jo večkrat opazil v nekih reklamah, C – sploh ne kupiš ničesar.

No, podobno je s (spletnimi) izobraževalnimi programi, coachi(ngi), ponudbo svetovalcev, mentorjev …

Naše (online) produkte je potrebo oblikovati tako, da so res “naši” (da izrazijo to, kar je naša dodana vrednost) in da hkrati podprejo to, kar ljudje iščejo oz. potrebujejo. Tako jih je potem tudi lažje skomunicirati (predstaviti) na trgu, da jih ljudje lažje prepoznajo kot rešitev zase.

Da to lahko naredimo enostavno in usklajeno z nami, je potrebno:

  • da produkt(i) izhajajo iz naše (edinstvene) rešitve: coachi, izobraževalci prepogosto najprej izhajajo iz tega, kar je že poznano na trgu in razvijejo podoben produkt, program, ponudbo … to je potem dosti težje skomunicirati, saj smo “samo eden od mnogih” ponudnikov
  • da so produkti (programi, storitve), ki jih ponujamo, smiselno usklajeni med sabo – pri razvijanju vedno novih produktov (v upanju, da bomo “ja zadeli pravega kupca”) se nam hitro lahko zgodi, da razvijemo programe, ki so si konkurenčni/podobni celo med sabo
  • da imamo kot coachi, mentorji … fokus na to, kaj želimo sploh razviti, ponuditi: dosti lažje je ponujati produkte, če točno vemo, kaj posamezni produkt, program, storitev podpira in kako doprinaša k našemu celo(s)tenmu biznisu, kot pa če vsak mesec ponujamo neko stvar, ki ne spodbuja naše (celostne) rasti biznisa.

Večkrat sem v zadnjem letu pisala o svoji izkušnji, kako sem se v letih po koroni izgubila. Naredila sem ključno napako: nisem sledila svojemu “srcu”, svojemu poslanstvu. Šla sem “za denarjem”. Racionalno sem iskala poti, ki bi me finančno podprle. Razpršila sem svoje delovanje na več ciljnih skupin. Nisem imela fokusa, vizije. Nisem razmislila o tem, kaj je moja edinstvena rešitev, kako me produkti podpirajo pri razvijanju moje vizije, mojega poslanstva. Prodajala sem produkte, ne rešitve.

No, potem sem se (po več letih) končno malo pogovorila sama s sabo (pa tudi z mojo coachinjo) in preusmerila svoj fokus v svojo rešitev in v svojo vizijo. In spet našla SEBE. In ko najdeš sebe in svoj glas, tudi marketing in prodaja tečeta lažje. Imaš fokus ter več energije uresničevati svoje poslanstvo.

Čeprav je program Prodajaj = Znanje podajaj na prvi pogled precej “tehničen” program. Učimo se snemati pa menedžirati svoje sisteme, pa pisati po marketinško. A lahko naredimo tehnično, izvedbeno vse perfektno: imamo lepo slikico za objavo, super posnet video, lepo napisano prodajno stran … če ne bomo imeli narejene osnovne “domače naloge” – to je, določenega, kaj je naša rešitev, kaj je naša vizija, kaj “v resnici delamo” … stvari ne bojo tekle. Kar pa je samo še dodaten pozitiven stranski učinek tega, da so naši produkti res “naši”, pa je, da praktično nimamo konkurence.

🔥 Dva akcijska koraka za konec leta – aktualno do spletnega ponedeljka (Cyber Monday), 1. decembra 2025
S prvim korakom te vabim, da končno zaobvladaš “video svet” – tak, TeHnostaven, prav za nas, ki smo v prvi vrsti bolj prinašalci sporočil, ne pa videografi. Za lažji korak sem za kar 30 % znižala spletni tečaj  ➡️ TeHnostavno snemanje in video editiranje

🆓 Z drugim korakom pa te vabim, da v 2026 vstopiš v svet online biznisa – opremljen z novim/prvim/prenovljenim planom, kako se lotiti spletne promocije in prodaje svojih online in/ali klasičnih programov  pripravila sem ➡️ BREZPLAČEN 5-dnevni izziv Moj online biznis manifest, s katerim štartamo 1. decembra 2025.