fbpx

A veš tisto, ko zgradiš prvi spletni program (pa naj bo to eDelavnica v živo ali eTečaj ali coaching program) … potem pa začutiš, da bi bilo fino dodati še enega?

Pa čez čas, ko se ti zdi, da sta se prva dva izpela (ali pa si se ju ti naveličal) dodaš še enega …

Nato pa nekega dne ugotoviš, da imaš v svojem repertoarju produktov eno goro programov, ki med sabo niso vsebinsko usklajeni ali so si celo konkurenčni med sabo.

Ali pa si se snovanja online programov lotil bolj premišljeno – prav zato da se ti ne zgodi to ⬆️ – a zdaj že več mesecev tuhtaš, kako sploh sestaviti skupaj svojo prodajno ponudbo.

Ok, rešitev je preprosta (tako, kot vse v online biznisu 😉):

tvoji online programi, v bistvu VSI tvoji programi in produkti naj bojo POVEZANI – s tabo in med sabo.

🌟 Povezani s tabo pomeni, da naj izhajajo iz tvojih želja. Že zadnjič sem pisala, da naj tvoj online biznis (in posledično izbira formatov, orodij in tehnologije) izhaja iz tebe – iz tvojih potreb in želja.

🌟 Povezani med sabo pa pomeni, da mora celoten asortima tvoje ponudbe (produktni portfelj) imeti smisel. Ne glede na to, kateri produkt/program tvoja stranka kupi, naj ima svoje mesto v ponudbi.

Konkretneje: če stranka kupi nizkocenoven program, naj ta smiselno predstavlja korak k nekemu drugemu nizkocenovnemu ali korak v višjecenoven produkt.

To pa dosežeš tako, da programe gradiš na podlagi učnh potreb tvojih strank.

Ja, zadaj je cela mala filozofija.

  • ✔️ Najprej definirati, kdo so tvoje stranke in njihove potrebe.
  • ✔️ Preveriti, ali nagovarjaš pravo stranko (in s kakšnim sporočilom ter kje).
  • ✔️ Nato pregledati še svoje potrebe in želje.
  • ✔️ In nato zasnovati produktni portfelj – ponudbo programov, ki jih boš delal in izvajal naslednje leto ali dve.

Ampak dobra novica: vse tole je v bistvu stvar, ki jo lahko narediš le v nekaj urah! Resno! V Spletnem hubu te kot prvi korak na poti kreriranja tvojih online programov in tvojega online biznisa pričaka Moj online biznis manifest. V njem postaviš prav vse te zadeve.

Si predstavljaš – v nekaj urah postaviš celotno vizijo svojega online biznisa?

In to kar za obdobje leta ali dveh.

Nato pa te Spletni hub od tu dalje podpre pri uresničevanju te vizije – vse od kreiranja do promoviranja online programov.

  • Ja, dejansko te peljem skozi proces, da svoje online programe zgradiš kar v Spletnem hubu (poleg učnih vsebin imaš namreč na voljo prostor za kreiranje)
  • in tudi skozi celoten proces od promoviranja do spletne prodaje (tudi v tem primeru ti bo na voljo ne samo podpora v obliki učenja temveč kar prostor za vodenje in upravljanje vseh promo – prodajnih aktivnosti).

A greva lepo počasi – najprej postavi temelje!

Preveri aktualno ponudbo in eDogodke Spletnega huba: v petek, 24. januarja 2025 od 11.00 do 13.00 Mesečni pospeševalnik v živo – da skupaj planiramo marketinške in prodajne aktivnosti za prihajajoči mesec (vpisi do 72 ur pred dogodkom). Več info: ➡️ eDogodek.si/AKTUALNO Oziroma začni z brezplačnim uvodnim spletnim tečajem in spoznaj, kako ti lahko spletna orodja in spletni programi prinesejo več strank in časa v tvojem izobraževalnem – svetovalnem – coaching biznisu. Več na: ➡️ eDogodek.si/BREZPLACNO

Kategorije: blog