Verjetno si že slišal za Paretovo načelo 20/80. V online izobraževalno – coaching biznisu bi to pomenilo, da 20 % stvari, ki jih počnemo, prinaša 80 % rezultatov.

Še bolj konkretno: če vložimo 20 % dela v npr. email marketing, nam bo to prineslo 80 % prodaje. Če vložimo 20 % časa v kreiranje (marketing) vsebin, nam bo to prineslo 80 % novih kontaktov. 

Kjer je pogosto težava v online biznisu, je, da je marsikomu težko slediti tempu oz. redno izvajati vse potrebne promocijsko – prodajne aktivnosti.

AMPAK: večina nima premalo časa, temveč dela napačne stvari ob napačnem času na neoptimalen način.

Marsikdo se verjetno posveča preveč tistim 80 % stvari, ki prinašajo morda zgolj 20 % (zaslužka, novih kontaktov ipd.) En tak primer je, da recimo zapravimo preveč časa pri oblikovanju mejla, grafike za objavo … in drugih aktivnosti, ki nam ne prinašajo takega rezultata (časa/denarja/strank), kot bi želeli (verjetno vsak od nas točno ve, kje “se kvačka”).

Naravno je namreč, da vsak od nas počne več tistega, kar mu je všeč. Žal pa se v solo biznisu, kjer smo hkrati direktor, marketaš, grafični oblikovalec, prodajni asistent pa še čistilka … ne moremo zanašati na to, da bi opravljali samo tisto, kar nam je všeč (kot direktorji svojega biznisa ne moremo biti ločeni od nega). 

Poskrbeti moramo, da v naš solo biznis vnesemo AMOR. V našem solo biznisu najdimo prostor za vse 4 “biznis oddelke”:

A – administracija: izdaja računov, vodenje evidenc, priprava ponudb (tistih na podlagi povpraševanja) …
M – marketing: pisanje landing strani, prodajnih mejlov, kreiranje objav, snemanje podkastov, sodelovanje na dogodkih …
O – operativa: dejanska izvedba programov, coachingov, svetovanja …
R – razvoj: razvoj biznisa, novih idej, novih programov …

Predvsem pa je pomembno, da ta AMOR optimalno razporedimo. 

Jaz predlagam 50 % za AM in 50 % za OR, pri čemer naj gre (naj)več za M (to, kar generira biznis) in O (to, kar dejansko prinese denar).

Ob tem je seveda potrebna dobra mera organiziranosti (koledar je naš najboljši pomočnik 📅).

Pri vsem skupaj pa pomaga tudi, če imamo dobro strategijo – tako biznis strategijo, kaj sploh gradimo in kam gremo … kot tudi vsebinsko strategijo, kako to zgraditi in kako to promovirati. Ker nam to daje fokus.

V vodenem programu Prodajaj = Znanje podajaj gremo v 9 tednih skozi vse procese – od ideje do izvedbe, od strategije do tehnologije. Z vami podelim številna orodja (ena malo bolj “trda”, tehnična, druga bolj “mehka”, mindset orodja). Nato pa sem vam še preostanek leta (9 mesecev) na voljo za suport v mojem spletnem hubu (spletne učilnice in spletna skupnost), kjer vam odgovarjam na morebitna vprašanja, vas usmerjam ter navdihujem z novostmi in novimi idejami. 

Če želiš svojemu izobraževalno – svetovalnemu biznisu dati strukturo, več zagona, morda več organiziranosti ali pa “le” več aktivnega marketinga in prodaje … je program Prodajaj = Znanje podajaj prav(i) zate.

🔥 Dva akcijska koraka za konec leta – aktualno do spletnega ponedeljka (Cyber Monday), 1. decembra 2025
S prvim korakom te vabim, da končno zaobvladaš “video svet” – tak, TeHnostaven, prav za nas, ki smo v prvi vrsti bolj prinašalci sporočil, ne pa videografi. Za lažji korak sem za kar 30 % znižala spletni tečaj  ➡️ TeHnostavno snemanje in video editiranje

🆓 Z drugim korakom pa te vabim, da v 2026 vstopiš v svet online biznisa – opremljen z novim/prvim/prenovljenim planom, kako se lotiti spletne promocije in prodaje svojih online in/ali klasičnih programov  pripravila sem ➡️ BREZPLAČEN 5-dnevni izziv Moj online biznis manifest, s katerim štartamo 1. decembra 2025.